Complimenten topic

DeletedUser

Guest
Omdat ik het idee heb dat er de laatste nogal veel gezanik op elkaar is op deze wereld. Dacht ik laten we elkaar eens een keer in het zonnetje zetten. In navolging van W4 en W9 daarom ook hier een complimenten topic.

Heb je dus de onweerstaanbare neiging om iemand in het zonnetje te zetten, doe het dan vooral hier!






Om maar meteen te beginnen.
Allereerst een compliment voor:
RHOOLIGAN omdat hij net heeft geleerd hoe hij een edeltrein binnen de seconde kan timen.
minder leuk vind ik wel dat je die op mij uittest ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit idee echt top! Complimenten geven (ook aan volstrekt vreemden). Vind je dat iemand er een verdient, zeg het! Je zult versteld staan van het resultaat. Het is namelijk niet alleen heel plezierig om te doen, het werkt ook aanstekelijk!


Bij deze een dikke "thumbs up" en knuffel voor whiteknight2. Wat zou de wereld er gezellig uit zien als iedereen zo zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
complimenten aan vodoo dat hij me een beetje begrijpt

en dan ook nog complimenten aan hypo, ze hebben toch wel een vrij mooie actie gedaan op ons ;)
 

DeletedUser

Guest
complimenten aan vodoo dat hij me een beetje begrijpt

en dan ook nog complimenten aan hypo, ze hebben toch wel een vrij mooie actie gedaan op ons ;)

complimenten aan whiteknight2 omdat hij ook zijn tegenstanders in het zonnetje zet
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit idee echt top! Complimenten geven (ook aan volstrekt vreemden). Vind je dat iemand er een verdient, zeg het! Je zult versteld staan van het resultaat. Het is namelijk niet alleen heel plezierig om te doen, het werkt ook aanstekelijk!


Bij deze een dikke "thumbs up" en knuffel voor whiteknight2. Wat zou de wereld er gezellig uit zien als iedereen zo zou zijn.

dit is gewoon een dom spamtopic

@ whiteknight

laat dit soort topics voortaan aub @ w9 ofzo :p
 

DeletedUser

Guest
dit is gewoon een dom spamtopic

@ whiteknight

laat dit soort topics voortaan aub @ w9 ofzo :p

Dit vind ik dan weer zo jammer he. Als het je niet aanstaat, blijf dan gewoon lekker weg uit dit topic. Je bent niet verplicht om dit te lezen of hier te posten. Iemand komt eindelijk met een goed initatief, wat positiefs en dan moet jij het weer gaan afkraken? Ik weet niet wat voor problemen je hebt, maar misschien helpt het om erover te praten. Gooi het in de groep. Wij kunnen je vast helpen. Heb je last gehad van een moeilijke jeugd, of heb je er nog steeds last van? Steek je teveel tijd in TW en heb je daardoor geen echte vrienden? Vertel ons je probleem....
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan Promo, omdat hij humor heeft..:D
Complimenten aan Whiteknight, omdat hij dit op W15 heeft gebracht.
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik dan weer zo jammer he. Als het je niet aanstaat, blijf dan gewoon lekker weg uit dit topic. Je bent niet verplicht om dit te lezen of hier te posten. Iemand komt eindelijk met een goed initatief, wat positiefs en dan moet jij het weer gaan afkraken? Ik weet niet wat voor problemen je hebt, maar misschien helpt het om erover te praten. Gooi het in de groep. Wij kunnen je vast helpen. Heb je last gehad van een moeilijke jeugd, of heb je er nog steeds last van? Steek je teveel tijd in TW en heb je daardoor geen echte vrienden? Vertel ons je probleem....

hahaha jij krijgt ook een complimentje omdat je humor hebt, hahha:)
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik dan weer zo jammer he. Als het je niet aanstaat, blijf dan gewoon lekker weg uit dit topic. Je bent niet verplicht om dit te lezen of hier te posten. Iemand komt eindelijk met een goed initatief, wat positiefs en dan moet jij het weer gaan afkraken? Ik weet niet wat voor problemen je hebt, maar misschien helpt het om erover te praten. Gooi het in de groep. Wij kunnen je vast helpen. Heb je last gehad van een moeilijke jeugd, of heb je er nog steeds last van? Steek je teveel tijd in TW en heb je daardoor geen echte vrienden? Vertel ons je probleem....

Comlimenten voor de argumenten;)

En complimenten voor HansAker voor zijn geweldige timing!
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan Dammetje voor leuk snipe werk midden in de nacht :).
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan NoordTer omdat hij al weken achtereen op de 1ste plaats staat.
 

DeletedUser

Guest
complimenten aan Hungry eyes
zeer mooie aanvallen en edels mooi getimed

ook complimenten R en V
voor de snelle en goede samenwerking
 

DeletedUser

Guest
Complimentje voor jou, omdat je het een dom spamtopic vind! :D

complimenten aan jouw omdat jullie eindelijk snappen wat het doel hiervan is :)

Dit vind ik dan weer zo jammer he. Als het je niet aanstaat, blijf dan gewoon lekker weg uit dit topic. Je bent niet verplicht om dit te lezen of hier te posten. Iemand komt eindelijk met een goed initatief, wat positiefs en dan moet jij het weer gaan afkraken? Ik weet niet wat voor problemen je hebt, maar misschien helpt het om erover te praten. Gooi het in de groep. Wij kunnen je vast helpen. Heb je last gehad van een moeilijke jeugd, of heb je er nog steeds last van? Steek je teveel tijd in TW en heb je daardoor geen echte vrienden? Vertel ons je probleem....

dit is gewoon te w9 :( &

@ w9 Fora is het gewoon veel leuker :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ga dan lekker naar w9 fora joh..

Complimenten aan DarkeN dat hij hier niets nuttigs doet

facepalm.jpg


en btw
W9 fora is me iets te rustig..
 
Bovenaan