laten we beginnen met het feit dat ik hem meer aan het op fucken was dan dat ik er echt wat van meende. OwnageZor is een best prima gast heb ik niks tegen
.
Ten 2de weet jij bar weinig van mijn geschiedenis hier op w15. Je weet alleen wat twstats zegt en daar kun je ook niet altijd wat mee. Heb ik veel babrs geedeld in mij tijd hier? Ja. Dat is wat jij ziet. Wat jij niet ziet is elke keer als ik een speler aanviel hij op barbaar ging. Kun jij mij op gaan lopen afzeiken. Doet mij niks. Fusie met de vrijand. Ach jij ziet het allemaal wat zwart wit. Vijand of niet met robery heb ik het altijd al goed kunnen vinden. Hij stelde de fusie voor. Leek mij niet verstandig (wat je ongetwijfeld allemaal hebt gelezen) maar wel makkelijk ja. Mijn inactiviteit was (is) omlaag gegaan vergeleken vroeger. En ja toen ik aangevallen werd heb ik gevraagd voor een CO. Waarom? Niet om hem alles te laten doen maar wel een deel. En achteraf heb ik toch echt nog 95% van het verdedigen gedaan. Maar jij bent volgens mij meer pissig omdat er geen dorpen zijn overgenomen. Jij denkt hé laat ik eens wat modder gooien kijken wat er gebeurd. Sorry Baba je bent een prima gast maar zo werkt het niet.
Ga niet gooien met termen zoals fuseren en CO's als je niet weet wat er achter zit. Een fusie met roberty. Hmmm enig idee wat voor cluster ik dan had gekregen? Sta je daarbij stil nee dat doe je niet
En alle bij wat last van inactiviteit. Hmmm misschien samen 1 account voor meer activiteit? Nee daar denk jij niet aan
Internen zegt hij?! De enige die ik hier geinternd heb is 45king (eeuwen geleden) en dorpen van lopelaz omdat ze niet praktisch lagen voor hem (ook eeuwen geleden) en daarna een stuk van Mac Allen. Nou wow dat is veel. Dus plz hou je mond je weet niet wat je zegt.
Voor de rest heb ik nooit hier ergens een hoge pet van mijzelf gehad en nooit geroepen hoe goed ik ben. Dus verwacht ook niet dat jij met met iemand anders gaat vergelijken. Mag je doen maar je kent mij niet dus waar is je verhaal op gebaseerd? Op een hoopje lucht...
En oh ffe terug komend op VV en OS. Het heeft gewerkt en ga mij niet vertellen dat robery geen VV had want ik heb meer met zijn CO koen en jou gepraat terwijl jij 1 of 2 woordjes hebt gewisseld met mij.
Volgens mij was dat alles. Of ben ik een puntje vergeten?