Complimenten topic

DeletedUser

Guest
omdat je niks zinnigs te melden hebt en klaagt over mensen die stoppen terwijl jijzelf ook bent gestopt.

oh komop? uitgerekend jij moet iemand hier op wijzen? Degene die voortdurend om VV en OS zit te krijsen als hij net aan 1000 incomings krijgt?

En types als hij verpesten het? Hij is juist iemand die vocht, en die streed. Het ENIGE wat ik jou zie doen is internen en BB's edelen en als er dan is gevochten moet worden geef je niet thuis. Wil je eerst met je vijand gaan fuseren en neem je vervolgens een co die alles moet gaan doen.

Dus jij hebt echt totaal geen recht van spreken om tegen Ownagezor1 te zeggen: ''types zoals jij'' want als mensen om één reden stoppen is het wel door al dat geintern en omdat er niet gestreden word, en jij doet daar echt als een van de hardste aan mee. Alhoewel je nog steeds een straatlengte achter staat op spelers als NoordTer, Cyndicate en toch ook Wimmel. Maar kijk is naar je eigen profiel op twstats en je ziet het zelf.
 

DeletedUser51186

Guest
laten we beginnen met het feit dat ik hem meer aan het op fucken was dan dat ik er echt wat van meende. OwnageZor is een best prima gast heb ik niks tegen ;).

Ten 2de weet jij bar weinig van mijn geschiedenis hier op w15. Je weet alleen wat twstats zegt en daar kun je ook niet altijd wat mee. Heb ik veel babrs geedeld in mij tijd hier? Ja. Dat is wat jij ziet. Wat jij niet ziet is elke keer als ik een speler aanviel hij op barbaar ging. Kun jij mij op gaan lopen afzeiken. Doet mij niks. Fusie met de vrijand. Ach jij ziet het allemaal wat zwart wit. Vijand of niet met robery heb ik het altijd al goed kunnen vinden. Hij stelde de fusie voor. Leek mij niet verstandig (wat je ongetwijfeld allemaal hebt gelezen) maar wel makkelijk ja. Mijn inactiviteit was (is) omlaag gegaan vergeleken vroeger. En ja toen ik aangevallen werd heb ik gevraagd voor een CO. Waarom? Niet om hem alles te laten doen maar wel een deel. En achteraf heb ik toch echt nog 95% van het verdedigen gedaan. Maar jij bent volgens mij meer pissig omdat er geen dorpen zijn overgenomen. Jij denkt hé laat ik eens wat modder gooien kijken wat er gebeurd. Sorry Baba je bent een prima gast maar zo werkt het niet.

Ga niet gooien met termen zoals fuseren en CO's als je niet weet wat er achter zit. Een fusie met roberty. Hmmm enig idee wat voor cluster ik dan had gekregen? Sta je daarbij stil nee dat doe je niet ;) En alle bij wat last van inactiviteit. Hmmm misschien samen 1 account voor meer activiteit? Nee daar denk jij niet aan ;) Internen zegt hij?! De enige die ik hier geinternd heb is 45king (eeuwen geleden) en dorpen van lopelaz omdat ze niet praktisch lagen voor hem (ook eeuwen geleden) en daarna een stuk van Mac Allen. Nou wow dat is veel. Dus plz hou je mond je weet niet wat je zegt.

Voor de rest heb ik nooit hier ergens een hoge pet van mijzelf gehad en nooit geroepen hoe goed ik ben. Dus verwacht ook niet dat jij met met iemand anders gaat vergelijken. Mag je doen maar je kent mij niet dus waar is je verhaal op gebaseerd? Op een hoopje lucht...

En oh ffe terug komend op VV en OS. Het heeft gewerkt en ga mij niet vertellen dat robery geen VV had want ik heb meer met zijn CO koen en jou gepraat terwijl jij 1 of 2 woordjes hebt gewisseld met mij.

Volgens mij was dat alles. Of ben ik een puntje vergeten?
 

DeletedUser14725

Guest
Aan de 2honden hierboven, koest koest :D.
Complimenten topic, laten we het leuk houden ;). Geen nut om weer op elkaar te gaan zeiken.
Dat is nou toch net de reden waarom zoveel mensen w15 aan de kant schuiven ? ;).

We hebben al genoeg aan typens zoals een Benicarlo, dus laten we het onder de anderen gezellig houden ;).

laten we beginnen met het feit dat ik hem meer aan het op fucken was dan dat ik er echt wat van meende. OwnageZor is een best prima gast heb ik niks tegen .

Zolang je me niet begint op te vrijen, ga ik akkoord ;).
 

DeletedUser

Guest
mijn welgemeende complimenten aan het adres van MERC.
ze hebben de folder goed gelezen en antwoord gegeven door hun afgezanten weer te sturen naar huize rotspony!
op dit moment zijn er 744 gasten onderweg en ben ik bijna volgeboekt!
alles wordt uit de kast getrokken om de gasten tot in de puntjes te voorzien.
:cool:
 

DeletedUser

Guest
laten we beginnen met het feit dat ik hem meer aan het op fucken was dan dat ik er echt wat van meende. OwnageZor is een best prima gast heb ik niks tegen ;).

Ten 2de weet jij bar weinig van mijn geschiedenis hier op w15. Je weet alleen wat twstats zegt en daar kun je ook niet altijd wat mee. Heb ik veel babrs geedeld in mij tijd hier? Ja. Dat is wat jij ziet. Wat jij niet ziet is elke keer als ik een speler aanviel hij op barbaar ging. Kun jij mij op gaan lopen afzeiken. Doet mij niks. Fusie met de vrijand. Ach jij ziet het allemaal wat zwart wit. Vijand of niet met robery heb ik het altijd al goed kunnen vinden. Hij stelde de fusie voor. Leek mij niet verstandig (wat je ongetwijfeld allemaal hebt gelezen) maar wel makkelijk ja. Mijn inactiviteit was (is) omlaag gegaan vergeleken vroeger. En ja toen ik aangevallen werd heb ik gevraagd voor een CO. Waarom? Niet om hem alles te laten doen maar wel een deel. En achteraf heb ik toch echt nog 95% van het verdedigen gedaan. Maar jij bent volgens mij meer pissig omdat er geen dorpen zijn overgenomen. Jij denkt hé laat ik eens wat modder gooien kijken wat er gebeurd. Sorry Baba je bent een prima gast maar zo werkt het niet.

Ga niet gooien met termen zoals fuseren en CO's als je niet weet wat er achter zit. Een fusie met roberty. Hmmm enig idee wat voor cluster ik dan had gekregen? Sta je daarbij stil nee dat doe je niet ;) En alle bij wat last van inactiviteit. Hmmm misschien samen 1 account voor meer activiteit? Nee daar denk jij niet aan ;) Internen zegt hij?! De enige die ik hier geinternd heb is 45king (eeuwen geleden) en dorpen van lopelaz omdat ze niet praktisch lagen voor hem (ook eeuwen geleden) en daarna een stuk van Mac Allen. Nou wow dat is veel. Dus plz hou je mond je weet niet wat je zegt.

Voor de rest heb ik nooit hier ergens een hoge pet van mijzelf gehad en nooit geroepen hoe goed ik ben. Dus verwacht ook niet dat jij met met iemand anders gaat vergelijken. Mag je doen maar je kent mij niet dus waar is je verhaal op gebaseerd? Op een hoopje lucht...

En oh ffe terug komend op VV en OS. Het heeft gewerkt en ga mij niet vertellen dat robery geen VV had want ik heb meer met zijn CO koen en jou gepraat terwijl jij 1 of 2 woordjes hebt gewisseld met mij.

Volgens mij was dat alles. Of ben ik een puntje vergeten?

Ik sta achter mijn eigen visie, achter mijn idealen en principes. Die zijn alles behalve zwart-wit. En dat weet geloof ik iedereen hier op W15 wel.

En ik ben zeer TEGEN verraad. Iets wat jij zo ongeveer voorstelde aan Roberty? cluster? waarom zou ik daarnaar kijken? je gaat fuseren met een vijand ... dat is gewoon zeer slappe hap.

Je zal wel hebben gevochten. Maar ga mij nou niet vertellen dat je zo enorm hebt moeten strijden voor al die dorpen die je nu hebt, kan er zo zeker 75 opnoemen hier die harder hebben moeten werken voor hun dorpen hier op W15. en dan tellen we alleen de eerste ... 100? mee

Ik heb niks tegen jou persoonlijk, maar het was wel even iets dat ik vrij apart vond en wat ik dus wel wilde zeggen. Modder gooien? Dat was niet het doel van mijn post. grappig als jij het zo ziet.

Over VV en co, dat is allemaal logisch ... ik zeg alleen dat er wel om werd geschreeuwd ;)
 

DeletedUser60800

Guest
:rolleyes:
Ik geef jullie allebei een compliment, ga zo door :p

Ik haal nog even wat popcorn :D



W15 Evolution01
Ook nog in die stam gezeten hoe heet die ook al weer :confused: Oja Clinic :cool:

Mede vechter met Dorus op W9 stam DRAKEN.
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:
Ik geef jullie allebei een compliment, ga zo door :p

Ik haal nog even wat popcorn :D



W15 Evolution01
Ook nog in die stam gezeten hoe heet die ook al weer :confused: Oja Clinic :cool:

Mede vechter met Dorus op W9 stam DRAKEN.

dus een stamgenoot van me geweest :O
 

DeletedUser14725

Guest
Complimenten aan goulash voor het eindelijk zenden van zijn clears met ram/kat's.

Aanvaller: goelous
Herkomst: goelous (742|432) C47

Aantal: 0 0 4135 0 9 1821 317 0 255 63 0 0
Verliezen: 0 0 4135 0 9 1821 317 0 255 63 0 0

P
r
o

;)
 

DeletedUser

Guest
Complimenten aan goulash voor het eindelijk zenden van zijn clears met ram/kat's.

Aanvaller: goelous
Herkomst: goelous (742|432) C47

Aantal: 0 0 4135 0 9 1821 317 0 255 63 0 0
Verliezen: 0 0 4135 0 9 1821 317 0 255 63 0 0

P
r
o

;)

zolang jij het dorpje houdt is het nog niet echt goed, maar als jij het dorpje verliest dan kan je misschien wel roepen dat hun clears noob zijn en dat ze zoveel spelers nodig hebben maar zolang hun het dorp binnen krijgen, krijgen hun wat ze willen en kan je misschien wel stoefen met de dode clears maar hun doel is bereikt en daar gaat het hun op.;)
 

DeletedUser14725

Guest
zolang jij het dorpje houdt is het nog niet echt goed, maar als jij het dorpje verliest dan kan je misschien wel roepen dat hun clears noob zijn en dat ze zoveel spelers nodig hebben maar zolang hun het dorp binnen krijgen, krijgen hun wat ze willen en kan je misschien wel stoefen met de dode clears maar hun doel is bereikt en daar gaat het hun op.;)

Uhm.. laten we maar in rekening houden dat het een dorp is weer ik totaal geen nut mee heb ;).
Of ik het nu kwijt speel of niet, idk. Dit geeft me enkel een extra ODD boost :p.
Ach, mocht men bij gdb maar iets diplomatischer geweest hadden ze het zonder slag of stoot gekregen. Ligt diep in de cluster van majella. Heb ermee kunnen dollen, was tevreden.
Nu is het gewoon lachen.
Snap niet dat mensen, in gelijk welke situatie halve clears gaan sturen op een gestacked dorp. Wetende dat er nog 700aanvallen komende zijn, is het echt een verspilling en het weg geven van ODD.

Aanvaller: goelous
Herkomst: goelous (740|493) C47

Aantal: 0 0 0 0 75 2500 420 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 75 2500 420 0 0 0 0 0
 

DeletedUser16297

Guest
Ik wil graag mijn complimenten aan NoordTer maken! Hij is een zeer goede speler die zowel op wereld 6 als op wereld 15 met voorsprong de beste is. Door het AF te lezen heb ik 1 iemand gevonden die het denkt beter te zijn. Maar deze word waarschijnlijk zonder pardon de grond in getrapt met zijn grote mond. Ik heb het natuurlijk over de enige echte intern koning http://nl.twstats.com/nl6/index.php?page=player&mode=conquers&id=363961
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest
Ik wil graag mijn complimenten aan NoordTer maken! Hij is een zeer goede speler die zowel op wereld 6 als op wereld 15 met voorsprong de beste is. Door het AF te lezen heb ik 1 iemand gevonden die het denkt beter te zijn. Maar deze word waarschijnlijk zonder pardon de grond in getrapt met zijn grote mond. Ik heb het natuurlijk over de enige echte intern koning http://nl.twstats.com/nl6/index.php?page=player&mode=conquers&id=363961

Iets tegen bok? :mad:

Verdediger van de dag
mighty ikke 15
Overwin als verdediger de meeste eenheden in deze wereld tot 0:00 uur!

Aww gefaalt :( +- 10.000.000 wasn't enough
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
Ik wil graag mijn complimenten aan NoordTer maken! Hij is een zeer goede speler die zowel op wereld 6 als op wereld 15 met voorsprong de beste is. Door het AF te lezen heb ik 1 iemand gevonden die het denkt beter te zijn. Maar deze word waarschijnlijk zonder pardon de grond in getrapt met zijn grote mond. Ik heb het natuurlijk over de enige echte intern koning http://nl.twstats.com/nl6/index.php?page=player&mode=conquers&id=363961

Stoere praat kerel, lig je lekker veilig ver weg van me? Of NoordTer beter is, daar komen we wel achter op wereld 15. Ik ga de uitdaging in ieder geval niet uit de weg en hij stapt elke keer over naar een andere stam als zijn stam even wat minder draait, maar neemt wel alle dorpen lekker mee die hij heeft mogen internen. Ik denk trouwens dat NoordTer hier en ook op wereld 6 het nog niet al te moeilijk heeft gehad en veel dorpen cadeau heeft gehad. Mijn front is in ieder geval tig keer zo groot als het zijne op wereld 6.:rolleyes:
 

DeletedUser14725

Guest
Stoere praat kerel, lig je lekker veilig ver weg van me? Of NoordTer beter is, daar komen we wel achter op wereld 15. Ik ga de uitdaging in ieder geval niet uit de weg en hij stapt elke keer over naar een andere stam als zijn stam even wat minder draait, maar neemt wel alle dorpen lekker mee die hij heeft mogen internen. Ik denk trouwens dat NoordTer hier en ook op wereld 6 het nog niet al te moeilijk heeft gehad en veel dorpen cadeau heeft gehad. Mijn front is in ieder geval tig keer zo groot als het zijne op wereld 6.:rolleyes:

Let's hope for the sake of TW, that you'll win.
 

DeletedUser31758

Guest
Ik wil graag mijn complimenten aan NoordTer maken! Hij is een zeer goede speler die zowel op wereld 6 als op wereld 15 met voorsprong de beste is. Door het AF te lezen heb ik 1 iemand gevonden die het denkt beter te zijn. Maar deze word waarschijnlijk zonder pardon de grond in getrapt met zijn grote mond. Ik heb het natuurlijk over de enige echte intern koning http://nl.twstats.com/nl6/index.php?page=player&mode=conquers&id=363961

Mooie intern :p
Ziet heir hetzelfde eruit.
 

DeletedUser25273

Guest
Kleine illustratie om krboem zijn woorden in perspectief te plaatsen. Zoek de interner:

WieisdeinternerWereld6Demo73vsNoordTer.jpg
 

DeletedUser16297

Guest
Mooi dat je dat plaatje hebt gemaakt demo! Hier doe je namelijk een compliment geven aan ons. Noordter weet namelijk een goede tactiek uit te voeren zo als dit spelletje hoort. En god het werkt donders effectief! Jullie zijn namelijk kansloos aan het verliezen!
 
Bovenaan