40+ en prik vs Astra*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik bedoel jou helemaal niet. Ik heb niks met het conflict te maken, dat klopt. Maar als zodra ik wat zeg er altijd wel een malloot klaarstaat met zn beledigingen, wil ik daar wel op reageren. Ik kan dat doorgaans zelfs op een normale manier. Wie ik bedoel kun je waarschijnlijk zelf wel bedenken.



Ik post amper op W18, vind die wereld nog niet interessant genoeg. Maar bedankt voor -alweer- een steek onder water in een enkele post. Je maakt m'n punt nog duidelijker.



Vind jij, blijkbaar. Goed zijn kan, whatever. Maar je mist het punt ook daar weer.

Als ik jou was zou ik idd ook niet veel posten op w18 af nee :eek: En hokuz, jj doet toch altijd zo lekker hypocriet hé, wie zat er beledigingen rond te strooien naar Astra een tijd geleden? En daarvoor naar post? Kan het je natuurlijk niet kwadelijk nemen, volg gewoon de groep als de bloedhond die je bent, op die manier zul je iig minder beledingen naar je kop krijgen :D

Jammer dat je niet op me quotes van w5 reageert :(

Vind ik? Pro in iets zijn, is gewoon erg goed in iets zijn, geld verdienen heeft daar niets mee te maken :eek:
 

DeletedUser7533

Guest
Ollie je komt weer praten over dingen waar je helemaal geen inzicht in heb... Ga nou eerst is nadenken en goed onderzoek doen voordat je met zo'n reactie komt. Het joinen van Djonni Boy heeft een reden, maar geen van de door jou verzonnen scenario's slaat ergens op.

Mijn advies ga gewoon lekker tribal wars spelen.

een alles zeggende reactie:D
veel succes met die noob die jullie straks weer dumpen.

ps, kennis en onderzoek is aanwezig en gedaan.
het is aan jullie te bewijzen waarom Djonni Boy (the noob) meer nut zou hebben dan het stoppen van het edelen op Gerasimos;)
 

DeletedUser

Guest
een alles zeggende reactie:D
veel succes met die noob die jullie straks weer dumpen.

ps, kennis en onderzoek is aanwezig en gedaan.
het is aan jullie te bewijzen waarom Djonni Boy (the noob) meer nut zou hebben dan het stoppen van het edelen op Gerasimos;)

Djonny edelde echt gerasimos hoor :eek: En, je moet me wel eens even een voorbeeldje geven van wanneer wij iemand gerecruit zouden hebben om em daarna te dumpen? :rolleyes: Dat is weer zo'n veronderstelling van niks, en reageer mss ffe op de post van armstrong? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ff antwoord op mn vraag xD
Waarom is hij zo'n noob? Ik zie dat hij veel wordt uitgemaakt voor noob, maar niemand heeft een goede beredering?
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ff antwoord op mn vraag xD
Waarom is hij zo'n noob? Ik zie dat hij veel wordt uitgemaakt voor noob, maar niemand heeft een goede beredering?

Zal ik het je ffe uitleggen dan? Hij wordt uitgemaakt voor noob, omdat dat goed uitkomt voor hen, en omdat perfect past in hun plaatje van astra: 'recruiten zodat hij zou stoppen met edelen', wat hij niet eens deed :eek: Vraag me af wat voor een noob patsgone dan is, als djonny dorpen kan pakken :eek: En hé, 40+ hun bg rekruteerde djonny, wow wat vaag! :eek::rolleyes:
 

DeletedUser7533

Guest
Djonny edelde echt gerasimos hoor :eek: En, je moet me wel eens even een voorbeeldje geven van wanneer wij iemand gerecruit zouden hebben om em daarna te dumpen? :rolleyes: Dat is weer zo'n veronderstelling van niks, en reageer mss ffe op de post van armstrong? :rolleyes:

dat komt over 4 maanden pas aan de orde he:rolleyes:

kun je de post van armstrong ff quoten?
 

DeletedUser7533

Guest
Ik wil ff antwoord op mn vraag xD
Waarom is hij zo'n noob? Ik zie dat hij veel wordt uitgemaakt voor noob, maar niemand heeft een goede beredering?


ahhh deze vraag.

persoonlijk heb ik een behoorlijke poos met djonny in 1 stam gezeten sinds de start van W16.
en ja dan weet je binnen 2 maanden dat hij noob is:)
maar het geeft niet dat jullie dat nog niet weten, daar komen jullie wel achter:p
 

DeletedUser

Guest
Zal ik het je ffe uitleggen dan? Hij wordt uitgemaakt voor noob, omdat dat goed uitkomt voor hen, en omdat perfect past in hun plaatje van astra: 'recruiten zodat hij zou stoppen met edelen', wat hij niet eens deed :eek: Vraag me af wat voor een noob patsgone dan is, als djonny dorpen kan pakken :eek: En hé, 40+ hun bg rekruteerde djonny, wow wat vaag! :eek::rolleyes:

ahhh deze vraag.

persoonlijk heb ik een behoorlijke poos met djonny in 1 stam gezeten sinds de start van W16.
en ja dan weet je binnen 2 maanden dat hij noob is:)
maar het geeft niet dat jullie dat nog niet weten, daar komen jullie wel achter:p

En je hebt nog en post om op te reageren :eek:
 

DeletedUser43993

Guest
als ik alles zo lees hebben jullie beautje toch ook gedumpt:confused:
of was die geen noob?

of is die niet gedumpt?

Lezen kan je dus blijkbaar niet. Stop anders gewoon met reageren als je echt helemaal niks weet? Je ben nergens van op de hoogte reageer dan ook gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
beau is zelf uit de stam gegaan check je bronnen dus maatje ;)

Nu je het toch over bronnen hebt. Ik heb Beautje30's volledige supportgeschiedenis ingezien. Daaruit blijkt dat er veel meer dingen gaande waren dan jij weet, dus zou jij aub op willen houden met die flauwekul over Beautje30? Ik word daar een beetje moe van.
 

DeletedUser

Guest
Pech voor jouw gozer, ik heb namelijk vernomen dat jij wel meer gefotoshopte dingen hebt gelezen.
Dat jij nou zo dom bent om echt en nep niet te kunnen onderscheiden is niet mijn probleem ;)
Tevens komt je [...] olli ditmaal met beau, en niet ik...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser46302

Guest
Nope, zelf vertrokken...

Edit; goddomme, reageer met 3g verbinding meteen zodra ik een nieuwe post zag, komt ie 4 posts later aan.
 

DeletedUser

Guest
Pech voor jouw gozer, ik heb namelijk vernomen dat jij wel meer gefotoshopte dingen hebt gelezen.
Dat jij nou zo dom bent om echt en nep niet te kunnen onderscheiden is niet mijn probleem ;)
Tevens komt je bilmaatje olli ditmaal met beau, en niet ik...

Jemig, wat ben jij dom. Bronnen checken zei je toch? Fout, ik heb het gezien met een wachtwoord en met een inlognaam. Ik merk wel dat er nogal praatjes de ronde doen. Grappig.

Ik heb inderdaad de originele supports gezien, met de straffen er bij.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha die heb ik ook gezien, kon zo de spelfouten eruit halen xD

Schitterend hoe jij je domheid hier etaleert.

Moet ik het nog eens herhalen? Ik heb ingelogd met Beautje's gebruikersnaam en wachtwoord. Knappe meid als ze daar iets aan weet te photoshoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan