*dtw* - borg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik moet toegeven , tft heeft het recht zich momenteel afzijdig te houden en de kat uit de boom te kijken , vanuit hun positie de (voorlopig ) beste oplossing

de tijd zal uitwijzen wat het hen opbrengt , tis een evenwichtsoefening , balanceren van de ene naar de andere kant , maar wees waakzaam dat het touw niet springt !
 

DeletedUser13897

Guest
Dat zal mettertijd ook wel gebeuren, en dan sta ik op de voorste rij het hardst te lachten, wie het laatst lacht, lacht het best.
 

DeletedUser22326

Guest
Waar komt die grote mond van jou toch vandaan? Ik zou wel eens weten wie jou heeft opgevoed.
 

DeletedUser4045

Guest
Okey, dan begin ik :D

Lytho, ik weet niet precies wat jij zoal in het verleden gedaan hebt. Zal allemaal prachtig geweest zijn. Mooi, geweldig. Maar wat doe jij tegenwoordig nog in W3 waardoor jij in het recht staat zoveel kritiek te leveren? Op zich niet erg, op zich niet 100% waarheidsgetrouwe volgens mij. Tenzij je ergens een accountje hebt wat op het TFT leidings forum kan zien, kun je dus niet over onze beslissingen gaan oordelen. Zeker als deze nog niet eens gemaakt zijn. Tenzij het natuurlijk zo is dat er nu wat ligt op t interne forum waar ik dan weer niets van af weet door mijn geweldige acties :rolleyes::eek:.

aoisakura, AND onze meerderen? Waar staat dat geschreven? Momenteel hebben we een NAP met ze. Ja. Waarom, FIRM, onze BG. Je zou bijna zeggen vijand+bg=nap. We weten niet precies wat we gaan doen. Lekker rustig aan, niet overhaast. Tot dusverre is TFT dan ook een van de weinige stammen die nooit interne problemen gehad heeft.
En of ik lekker ga verder internen? Zeker, niets liever.

Gekko, zie eerst eens dat je, net zoals Lytho, zorgt voor betere informatie betreft de interne gedachte gangen van TFT en haar leiding. Als je die hebt, meld je dan aub weer.

Even goede vrienden, als je niet precies weet wat er zich afspeelt houd je beter je mond. Geloof dat jullie dat motto beamen? Zo niet, misschien eens over na denken. 't Is namelijk zo jammer als je voorbarige conclusies trekt.

Zoek en gij zult vinden!

Ik speel nog hoor :)
Verleden: Cq², CdM, Cervix en waar nu toch (hehe)

Verder was die post over TFT tuurlijk gemaakt om te provoceren, als jullie dat niet hadden gezien..

Toch zit er degelijk wel een kern van waarheid in. Jullie zijn dom als jullie met AND mee doen.. Dat is gewoon een punt.
 

DeletedUser

Guest
Zoek en gij zult vinden!

Ik speel nog hoor :)
Verleden: Cq², CdM, Cervix en waar nu toch (hehe)

Verder was die post over TFT tuurlijk gemaakt om te provoceren, als jullie dat niet hadden gezien..

Toch zit er degelijk wel een kern van waarheid in. Jullie zijn dom als jullie met AND mee doen.. Dat is gewoon een punt.

En ze zijn nog "dommer" als ze met DTW/Cervix meedoen, want dan kunnen ze w3 nooit meer winnen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
manuthegreat zei:
En ze zijn nog "dommer" als ze met DTW/Cervix meedoen, want dan kunnen ze w3 nooit meer winnen
Dit lijkt me een strategische misvatting...
 

DeletedUser22326

Guest
Zoek en gij zult vinden!

Ik speel nog hoor :)
Verleden: Cq², CdM, Cervix en waar nu toch (hehe)

Verder was die post over TFT tuurlijk gemaakt om te provoceren, als jullie dat niet hadden gezien..

Toch zit er degelijk wel een kern van waarheid in. Jullie zijn dom als jullie met AND mee doen.. Dat is gewoon een punt.

Weet je niet. Alles kan nog hevig veranderen in de wereld. Zo waren is de heren van CdM groots en nu de heren van de alliantie, misschien hebben we in de toekomst nog een grote stam erbij in NO als daar alles is uitgevochten. Misschien breekt Cervix wel en heeft DTW geen zin meer in hun en komen ze in CdM situatie. Misschien bestaat TFT dan al niet meer. Je weet het, je kunt niet met zekerheid zeggen, je kunt alleen kijken wie de beste papieren heeft en je kunt logisch beredeneren en zelfs dan weet je het nog niet. En dat is waar TFT mee bezig is. Verder snap ik dat je provoceert, want natuurlijk wil jij graag dat wij AND aanvallen, dan krijgen jullie het makkelijker. Ik vind veel alliantie leden trouwens best hypocriet, dan hier stoefen en dan eens één op één vragen waarom ze dat doen, krijg je de volgende reden: "ze wat uitdagen zodat er ingame eens wat gebeurt". Gebeurt ingame eens wat krijgen ze meer tegenstand is het weer niet goed. :p
 

DeletedUser

Guest
hmmmm , wat is er niet goed aan meer actie ingame ??

mij hoor je niet klagen:D
 

DeletedUser

Guest
king1-9 zei:
Dit topic kan weg ?
Waarom? We zijn nog niet klaar...:

Side 1:
Tribes: *DTW*
Players:

Side 2:
Tribes: B0RG
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 0
Verschil: 21

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 169,758
Kant 2: 0
Verschil: 169,758

image.php
 

DeletedUser

Guest
Niet zo bijdehand Billy... Kunnen wij er wat aan doen dat B0RG nog maar bestaat uit 6 spelers, waarvan de meeste met een k*moraal...
Wat doet jullie stam nu eigenlijk nog, behalve de hielen likken van AND?
 

DeletedUser

Guest
We edelen barbs schat, en we mediteren over de toekomst.
Als dat eenvoudig was, waren we daar al uit maar het schijnt gecompliceerd in elkaar te zitten.
 

DeletedUser22326

Guest
Nee, niet hielen likken. We wachten totdat alle leden inactief zijn van saaiheid, tot die tijd spaart de leiding edels en als ze dan allemaal gestopt zijn gaan we lekker internen.

Zou je ook eens moeten proberen.
 

DeletedUser

Guest
Wij edelen inactieve accounts van de tegenpartij, nog beter ;)

En Billy, ik kan je wel heel simpel vertellen hoe de toekomst eruit ziet hoor, zolang dit TW betreft.
 

DeletedUser13897

Guest
met een paar maanden hebben we and helemaal ingemaakt, en dan buigen we over tft, en dan mogen hun het onderspit delven, aan de machtige overheersing van de ''alliantie''
 

DeletedUser22326

Guest
Okay, tot dan. Een paar maanden is nogal optimistisch vind je niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan