King123456789

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zal mijn mening is geven in dit topic.

King is een topspeler misschien zelfs de beste speler van de wereld. Hij heeft alles om het te maken.
Alleen jammer dat hij wat jong en opvliegerig is en zonder dat ego zou het buitengewoon de armstrong van TW zijn...

Ik heb volgens mij niet echt een ego ik voel me nergens te goed voor ;)

Ik lees alle pm's ook van die kleine ventjes die me lastig komen vallen en reageer ook nog eens overal op ( als het nog een redelijk beschaafde pm is ) en ik ben bereid elke speler wel te helpen. ;)


@ King wouter , ik moet je een compliment geven je hebt B0RG goed tegen mij op gezet om dan nog achter hun rug om ( of met hun mede weten ) samen met Firm te werken om proberen mijn lege dorpjes te pakken, een Groot copliment :rolleyes:

zo nu te vreden ?
 
Reactiescore
1.736
HOU TOCH OP MAN , 1 wave van een stam die kan aanvallen en je bent vergeten , aan de rim is wat anders dan int centrum , noobs ownen in c17 is want anders dan in c54 of 44

met die wave he :) bedoel je dan mij of vandamme?
 

DeletedUser

Guest
HOU TOCH OP MAN , 1 wave van een stam die kan aanvallen en je bent vergeten , aan de rim is wat anders dan int centrum , noobs ownen in c17 is want anders dan in c54 of 44

Ik ben inderdaad zwaar noob :rolleyes:
Maar ik heb gezegd dat MOH Jullie dik owned

Waarom begint ge dan over mij :cool:
 

DeletedUser30624

Guest
ik vind dat al die firm leden een grote mond hebben , vooral genius en Moh

Ik vraag me af hoe lang zulke mannetjes het uithouden eens dtw tegen hun voordeur staat...

Vind het wel lief van je dat je zecht dat ik FIRM lid ben :D:D!!
 

DeletedUser

Guest
maak je maar geen zorgen in mijn ogen ben je gewoon een slap aftreksel van Firm
 

DeletedUser

Guest
met die wave he :) bedoel je dan mij of vandamme?

voor mijn part beide , ik ken jullie situatie niet maar als ik dat zo lees al die maanden of jaren op dit forum heb jij niet echt een direct front met de vijand , dus eigenlijk is het het niet waard op op zulke posts als van vandammefan te reageren maar iets in mij vond het genoeg
nog erger , ze beginnen mij nu ingame ook van die flauwekul te sturen , duidelijk een omlaag gevallen puber die normale communicatie niet aan kan. Zo zijn er wel meer op dit forum

maar ach , na al die jaren kweek je wel een dikke huid ...
 

DeletedUser

Guest
voor mijn part beide , ik ken jullie situatie niet maar als ik dat zo lees al die maanden of jaren op dit forum heb jij niet echt een direct front met de vijand , dus eigenlijk is het het niet waard op op zulke posts als van vandammefan te reageren maar iets in mij vond het genoeg
nog erger , ze beginnen mij nu ingame ook van die flauwekul te sturen , duidelijk een omlaag gevallen puber die normale communicatie niet aan kan. Zo zijn er wel meer op dit forum

maar ach , na al die jaren kweek je wel een dikke huid ...

Zo heb ik ze ook hoor ^^ die stalken me gewoon overal
 

DeletedUser3166

Guest
Ik zal mijn mening is geven in dit topic.

King is een topspeler misschien zelfs de beste speler van de wereld. Hij heeft alles om het te maken.
Alleen jammer dat hij wat jong en opvliegerig is en zonder dat ego zou het buitengewoon de armstrong van TW zijn...

Als je dan gaat vergelijken met wielrennen...
Armstrong was en is nog goed, maar niet meer de beste. Contador is de toekomst nu. Met wie vergelijk je contador in dit spel? MDG?
 

DeletedUser22326

Guest
Ik heb volgens mij niet echt een ego ik voel me nergens te goed voor ;)

Ik lees alle pm's ook van die kleine ventjes die me lastig komen vallen en reageer ook nog eens overal op ( als het nog een redelijk beschaafde pm is ) en ik ben bereid elke speler wel te helpen. ;)

Wat wil je hiermee zeggen? Dat jij eigenlijk een goeie gozer bent?

@ Zero ik ben het met je eens dat hier wat aanhangsels van FIRM niet erg veel toevoegen, maar *dtw* (lees philippe3214) doet het ook, dus dan kan je wel alleen je ingame vijanden op de vingers tikken, maar dan moet je dat eigenlijk ook bij je ingame vrienden doen.
 

DeletedUser

Guest
king is een biest, geen discussie mogelijk.

En doodles, cervix trent van massastam? dude, zo lang speel je ook ni om alles te weten van cervix...als ge daarover is deftig wilt praten informeer uzelf

Jonge, je moet je muil houden. Ik heb nog in Cervix Market Garden gezeten. Toen jankte iedereen ook al...
 

DeletedUser

Guest
@ Zero ik ben het met je eens dat hier wat aanhangsels van FIRM niet erg veel toevoegen, maar *dtw* (lees philippe3214) doet het ook, dus dan kan je wel alleen je ingame vijanden op de vingers tikken, maar dan moet je dat eigenlijk ook bij je ingame vrienden doen.

juist , groot gelijk , bij deze , alhoewel de inhoud enigszins wat verschilt...
 

DeletedUser

Guest
King... neem eens een ander profielplaatje als je niet in borg zit ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan