XvsX(vsXvsX) #9

DeletedUser

Guest
Je hebt mij ingehaald omdat je het actiefste en best samengestelde team hebt en ik veruit het inactiefste team. En in het begin met team Teunhazen was het team ook gewoon inactief.

In het begin was mijn team echt ontzettend inactief. De laatste spellen heb ik individueel gezien zo ongeveer allemaal gewonnen of maximaal gepresteerd.
 

DeletedUser

Guest
In het begin was mijn team echt ontzettend inactief. De laatste spellen heb ik individueel gezien zo ongeveer allemaal gewonnen of maximaal gepresteerd.

Ik heb de 1ste opdrachten vrijwel allemaal gewonnen of hoog eindigen. En met team werd vrijwel alles gewonnen, desondanks het feit dat het enkel The Little Dictator, lollie en ik waren die actief speelde. De rest was inactief of op vv. En nu is het team gewoon niet actief. Ice sCream heeft zeer lange tijd niet gereageerd en Marcoknight heeft niks gedaan sinds ik het team joinde. Daardoor word je automatisch 3de in de teamopdrachten en al eindig je dan hoog individueel, dat maakt dan gewoon niet meer uit.
 

DeletedUser13565

Guest
SoF was ook heel inactief, POTG en Boertje nog veel erger. Haal dat er nou niet telkens bij van die inactievelingen man :p
Wij hebben ondanks dat opdrachten gewonnen, had bij jullie ook gekund aangezien TLD, Lollie en jij toch echt wel wat kunnen.
 

DeletedUser47551

Guest
SoF was ook heel inactief, POTG en Boertje nog veel erger. Haal dat er nou niet telkens bij van die inactievelingen man :p
Wij hebben ondanks dat opdrachten gewonnen, had bij jullie ook gekund aangezien TLD, Lollie en jij toch echt wel wat kunnen.

Ik was wel
Maestro :cool:
 

DeletedUser

Guest
SoF was ook heel inactief, POTG en Boertje nog veel erger. Haal dat er nou niet telkens bij van die inactievelingen man :p
Wij hebben ondanks dat opdrachten gewonnen, had bij jullie ook gekund aangezien TLD, Lollie en jij toch echt wel wat kunnen.

Wij wonnen ook vrijwel iedere opdracht met TLD, lollie en ik? We eindigde ook vrijwel alle flashgames gezamenlijk bovenaan? Enige reden dat team uit elkaar viel was omdat TLD stopte. Anders hadden we hoogstwaarschijnlijk nog steeds bovenaan gestaan.
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Maar goed de stand spreekt voor zich. Q, SoF en ik 1,2 en 3. Jullie hebben nog mazzel dat ik niet vanaf het begin in team rood zit, anders waren we al klaar geweest!
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Maar goed de stand spreekt voor zich. Q, SoF en ik 1,2 en 3. Jullie hebben nog mazzel dat ik niet vanaf het begin in team rood zit, anders waren we al klaar geweest!

Als je niet in rood had gezeten lag je er middels al uit.
Net als ik nog gewoon 1ste/2de had gestaan als ik in rood zat.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me sterk, want voordat ik in rood kwam zat ik er gewoon nog in en daarna ben ik echt bizar veel beter gaan presteren. Van grijze middenmoot naar elk spel individueel winnen of maximaal presteren. Had paar keer hoogste score van iedereen ook. Dus dat is onwaar.

Dat laatste wel ja, maar team rood kreeg mede een impuls toen ik erin kwam heh. Daarvoor was team rood ook gewoon middelmaat. Q was 6e, SoF stond middenmoot. We stuwden elkaar naar grote hoogtes!
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me sterk, want voordat ik in rood kwam zat ik er gewoon nog in en daarna ben ik echt bizar veel beter gaan presteren. Van grijze middenmoot naar elk spel individueel winnen of maximaal presteren. Had paar keer hoogste score van iedereen ook. Dus dat is onwaar.

Dat laatste wel ja, maar team rood kreeg mede een impuls toen ik erin kwam heh. Daarvoor was team rood ook gewoon middelmaat. Q was 6e, SoF stond middenmoot. We stuwden elkaar naar grote hoogtes!

Rood was ook omhoog gestegen met de toevoeging van Saas, Bappos etc.
Zolang het maar een actieve speler was.
 

DeletedUser

Guest
Dat zijn weggooiers die weinig hebben gepresteerd dit spel dus dat denk ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Het is natuurlijk ook maar de kwestie van de juiste opdracht winnen.
Want de puntenverdelingen voor het winnen van opdrachten varieert enorm.
 

DeletedUser

Guest
Klopt helemaal. Zo vond ik het blackjacken erg underrated! Al is het ook maar een geluksspel.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ben er morgen en overmorgen heel de dag, als de laatste 3 dan even kunnen spelen? Zou het graag voor het weekend afwerken!
 

DeletedUser

Guest
Gewoon snellere deadlines plaatsen.
Zijn mensen niet actief genoeg om te spelen, dan maar geen punten.

Anders kan dit nog steeds 6 maanden duren :p
 

DeletedUser65921

Guest
Nee sorry, ik ben er nu pas.
Ik blijf er tot en met dinsdag ongeveer hele dagen zijn, vanaf dan wordt het heel wat minder.
 
Bovenaan