XvsX(vsXvsX) #9

DeletedUser47551

Guest
Ik weet niet, ik denk dat het leuker en betrouwbaarder is als je de vragen op volgorde doet
en
gewoon max 15 sec per antwoord doet en dat je kunt passen als je het niet weet.

Is meer werk voor jou dat wel. Maar als een finale zo cheatgevoelig is..

Ja dit. en dan gewoon nummer tien krijgt 40 vragen en tot nummer 1 (Q) krijgt 50 vragen?
 

DeletedUser65921

Guest
Nou Roy heeft al gedaan, stevig doorgewerkt en heeft nog amper tijd gehad om alle vragen te beantwoorden.
Als je gaat proberen cheaten geraak je gewoon niet klaar en mis je een vraag of 5 om er eentje op te zoeken wat niet echt voordelig is.

Cheaten werkt gewoon tegen je?
 

DeletedUser65921

Guest
En is eigenlijk nog redelijk makkelijk detecteerbaar ook, maar ik zeg wel nadat iedereen gespeeld heeft hoe precies.
 

DeletedUser66220

Guest
Kut quiz, ik had beter kunnen cheaten had er zo weinig goed ***** zeg
 

DeletedUser16768

Guest
Ja dit was ook niet mijn quiz, jammer dat het zo eindigt maar misschien wel goed zo vlak voor de vakantie.
 

DeletedUser66220

Guest
ik had alle 50 gedaan en toen begon ik opnieuw met flut antwoorden geven
 

DeletedUser

Guest
Eindig ik hier gewoon ff als derde van iedereen na dat inactieve begin haha :cool:

Zal m'n screen nog ff sturen ja.
 

DeletedUser

Guest
Uitslag Opdracht 5a + 5b:

Dan nu de afvallers + tussenstand:

2hofkmd.png

Tijdje geleden onderaan bivakkeren, mede door een matig presterend team, en ll0ll king de hele tijd maar opscheppen hoe fantastisch ie was!

Even later...

Vanaf nu ben ik Q zn knecht (zo noem je dat toch in het wielrennen?). Wij als team acen de opdrachten, hij gaat dit spel winnen.

Q van plek 6 naar bovenaan, zelf van kansloos bijna helemaal onderaan met een gapend gat met de rest naar plek 3, en die tr0ll king gewoon nog ff ingehaald ook muahaha. Niet te vergeten SoF van kansloze middenmoot naar een mooie tweede plek. Team rood BAZEN!

U KEN DOORGAAN!
 

DeletedUser16768

Guest
Saas, Teun en ik hebben pech gehad met inactieve teamgenoten helaas.
 

DeletedUser47551

Guest
Pff die quiz vroeg echt allemaal dingen waar ik me niet mee bezighoud :p
 

DeletedUser13565

Guest
Tijdje geleden onderaan bivakkeren, mede door een matig presterend team, en ll0ll king de hele tijd maar opscheppen hoe fantastisch ie was!

Even later...



Q van plek 6 naar bovenaan, zelf van kansloos bijna helemaal onderaan met een gapend gat met de rest naar plek 3, en die tr0ll king gewoon nog ff ingehaald ook muahaha. Niet te vergeten SoF van kansloze middenmoot naar een mooie tweede plek. Team rood BAZEN!

U KEN DOORGAAN!

Ja dit voelt al als een overwinning, man man man wat hebben de maestro's het spel gedomineerd!
 

DeletedUser

Guest
Poule 3 heeft net ook Blackjack afgewerkt

8bb43fe91c.png


Stand na opdracht 8

De foto-opdracht is hier nog niet bijgeteld!

b67941906a.png


f162341ee0.png


Voorlopig valt enkel Ice af en geef ik de andere inactieven nog één kans, na de volgende opdracht zullen er sowieso meer afvallen, is het niet op inactiviteit dan wel op punten.
De opdracht post ik zometeen, het zal een flashgame zijn en samen met de fotoronde opdracht 9 vervolmaken.

Lol als ik had geweten dat ik nog zo hoog stond met m'n inactiviteit :D

Was dit spel helemaal uit het oog verloren door m'n examens.
 

DeletedUser

Guest
Ja had ik in het begin ook met team geel, zie de stand.

Je hebt mij ingehaald omdat je het actiefste en best samengestelde team hebt en ik veruit het inactiefste team. En in het begin met team Teunhazen was het team ook gewoon inactief.
 
Bovenaan