XvsX(vsXvsX) #9

DeletedUser

Guest
Er staat finale opdracht ja, maar dat had gewoon 1 van de vele finale opdrachten kunnen zijn.
Maarja, goed om te weten dat ik bij mijn eerste XvX gewoon top 3 had kunnen halen.
 

DeletedUser55797

Guest
Bedankt voor het leiden Laurens.
Helaas toch niet het record verbroken van langste forumspel, haha.

Anyway, mooie eindopdracht! Was natuurlijk wel precies iets dat mij lag, maar denk dat ik niet bovenaan had gestaan als ik in de andere soorten opdrachten ook niet iets goed had gedaan. :)

Thanks aan de teamleden die actief meegedaan hebben arrivederci squadra del maestro!

graag gedaan hé :rolleyes:
 

DeletedUser13565

Guest
graag gedaan hé :rolleyes:

Naja, halverwege een spel ermee kappen vind ik gewoon niet kunnen, zeker niet voor je medeleider.
Kan hij ineens alles gaan doen, en is ook de reden dat de finale zo snel is afgewerkt uiteindelijk.
 

DeletedUser

Guest
Door de afwezigheid van mooteman kon ik juist excelleren. Hij was in de eerste fase van het spel de rem op de solide motor die uiteindelijk tot ieders verbazing tot het podium reikte.
 

DeletedUser

Guest
Mijn rem was dat gedurende heel dit spel de helft van mijn team inactief was, lol :p
 

DeletedUser

Guest
Als ik had geweten dat het de allerlaatste en dus de eindopdracht was, dan had ik geen 1-2 min in het lezen van de vragen gestoken en was ik meteen gerushed naar de vragen die ik wist.
In die tijd had ik gemakkelijk 2 extra vragen goed gehad = plek 3 minimum.
 

DeletedUser

Guest
Mijn tactiek was prima voor hoe ik de opdracht begreep.
Niet zo handig voor hoe de opdracht bleek te zijn.

1x XvX meteen top 3, ik vind het helemaal prima.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik zit me nog steeds af te vragen wat Teun nou bedoelt eigenlijk.

Je gaat toch niet een tactiek doen waarmee je er langer over doet, dat is toch in alle gevallen slecht of het nou de eindronde is of een tussenronde? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof niet dat we die Teun nog serieus moeten nemen.

Je moet gewoon kijken hoe de baas het doet hehhh. Ik doe dat rustig heh, voor me rug! U KEN DOORGAAN
 

DeletedUser55797

Guest
Naja, halverwege een spel ermee kappen vind ik gewoon niet kunnen, zeker niet voor je medeleider.
Kan hij ineens alles gaan doen, en is ook de reden dat de finale zo snel is afgewerkt uiteindelijk.

Ik kapte er niet zomaar mee. Mijn privé leven werd gewoon intens. En ik was er nog steeds voor Laurens, maar die heeft me uiteindelijk niet nodig gehad. Hoewel de finale toch wel wat beter uitgewerkt kon worden.
 
Bovenaan