XvsX(vsXvsX) #9

DeletedUser65921

Guest
Ik keek ook vreemd toen ik screentje zag, maar was echt 700k :eek:
Ik ben trouwens bezig met de vragen van de quiz, ze komen er zo snel mogelijk aan!
 

DeletedUser

Guest
Vraag me enkel af hoeveel tijd hij wel niet heeft verspild voor een spelletje met limiet 30k.
 

DeletedUser65921

Guest
De quiz is het einde.
Jullie krijgen jullie aantal punten in seconden en een lijst vragen.
Het aantal seconden dat je hebt is de tijd om zoveel mogelijk vragen op te lossen, degene met de meeste juiste antwoorden is de winnaar.
 

DeletedUser47551

Guest
Ah wow. tja goed dat het bijna gedaan is enigzins. spijtig dat ik slecht ben in quizzen
 

DeletedUser66220

Guest
Wauw serieus? Heel de tijd flashgames etc en dan eindig je met een quiz :(
 

DeletedUser65921

Guest
Punten tellen wel mee he.
Je krijgt tijd gebaseerd op aantal punten, jij zou dus voor je 434 punten 434 seconden of 7min 14 seconden krijgen.
Davey dan 411 seconden of 6min 51 seconden.
Je hebt sowieso niet genoeg tijd om alle vragen op te lossen, dus het aantal seconden zal een belangrijke rol spelen.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb nog niet alle vragen af.
Ik probeer ze voor vanavond nog af te werken!
 

DeletedUser65921

Guest
Finale-opdracht!
Alle Quizvragen zijn af.
Jullie kunnen me nu contacteren om de quiz te spelen.
Nog even in het kort hoe het in zijn werk gaat gaan:

Je krijgt tijd naargelang het aantal punten dat je hebt gehaald (per seconde 1p), dit dus:
4d16e0c740.png

(+0-30s bij Senne voor individuele opdracht)

Ik stuur je een lijst met 50 quizvragen door nadat je me aanspreekt op skype, op hetzelfde moment dat ik ze stuur zet ik een wekker met je tijd.
Gedurende de tijd beantwoord je zoveel mogelijk vragen juist (quote de vraag en typ antwoord, dat ik weet welk antwoord voor welke vraag is), het aantal juiste antwoorden is je finale score.
Als er gelijke standen zijn zal ik een nieuwe lijst vragen maken (dus probeer dat te vermijden aub)
 

DeletedUser13565

Guest
Ik weet niet of dit wel zo cheatproof is Laurens.

Wel een leuk idee maar ik zou het iets anders opzetten.
 

DeletedUser

Guest
Wow, wacht, ik lever 1x niet in en ik val af? Oke, dom om het te vergeten, maar wel een snel eind zeg.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik weet niet of dit wel zo cheatproof is Laurens.

Wel een leuk idee maar ik zou het iets anders opzetten.

Ik denk dat je zoveel tijd gaat verliezen met antwoorden op te zoeken dat je sowieso het niet haalt?

Wow, wacht, ik lever 1x niet in en ik val af? Oke, dom om het te vergeten, maar wel een snel eind zeg.

Ik had je al tijden niet meer op forum gezien, dus dacht dat je ook niet meer er zou zijn voor de finale, ik wil je wel laten meedoen nog als je er toch bent? Dan spelen we gewoon met 11.
 

DeletedUser

Guest
Ik had je al tijden niet meer op forum gezien, dus dacht dat je ook niet meer er zou zijn voor de finale, ik wil je wel laten meedoen nog als je er toch bent? Dan spelen we gewoon met 11.

Ik zit nog gewoon op het forum, maar was even op vakantie en werk nu wel. Ik zou nog wel graag meedoen aan de quiz ja :)
 

DeletedUser65921

Guest
Zonder google. Zoals Q al zei, moeilijk te controleren, maar zelfs nummer 1 heeft nog geen 9s gemiddeld per antwoord, dus als je echt gaat zitten googelen denk ik dat je vooral veel tijd verliest.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik weet niet, ik denk dat het leuker en betrouwbaarder is als je de vragen op volgorde doet
en
gewoon max 15 sec per antwoord doet en dat je kunt passen als je het niet weet.

Is meer werk voor jou dat wel. Maar als een finale zo cheatgevoelig is..
 

DeletedUser65921

Guest
Nou Roy heeft al gedaan, stevig doorgewerkt en heeft nog amper tijd gehad om alle vragen te beantwoorden.
Als je gaat proberen cheaten geraak je gewoon niet klaar en mis je een vraag of 5 om er eentje op te zoeken wat niet echt voordelig is.
 
Bovenaan