[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Deleted User - 487976997

Guest
Grappig om bappos zich zo makkelijk gewonnen te zien geven als wolfje.

Vwb combino ga ik ervan uit dat zijn claim klopt tenzij iemand dat de komende tien minuten nog tegenspreekt.
 
Reactiescore
560
dag allemaal, ik ben momenteel het potje aant doornemen, gisteren was het er niet meer van gekomen omdat ik onverwacht overleg had met mijn co.

ik zit echter nog maar aan pagina 12 dus weet niet wat er op dit moment speelt.

Ik ga op basis van die 12 pagina's mijn stem op simeco zetten en lees uiteraard nu nog wel verder.
Maar met de DL om 21 uur kan ik moeilijk anders dan mijn stem nu al zetten om niet dood te vallen.

Reden van mijn stem op simeco is omdat hij inactief is.
Mijn laatste potje was ik slechtje en simeco ook. Toen was hij ook zo inactief.

Hij deed eigenlijk maar één ding dit potje, namelijk meermaals dezelfde persoon verdedigen. Dit viel me toen op maar doordat ik bleef doorlezen weet ik nu niet meer wie, dacht dat het materlotti was. (ik kijk sws nog wel na wie het was, en zet het nog wel in deze post met EDIT maar nu even tijdsnood)
 
Reactiescore
1.804
dag allemaal, ik ben momenteel het potje aant doornemen, gisteren was het er niet meer van gekomen omdat ik onverwacht overleg had met mijn co.

ik zit echter nog maar aan pagina 12 dus weet niet wat er op dit moment speelt.

Ik ga op basis van die 12 pagina's mijn stem op simeco zetten en lees uiteraard nu nog wel verder.
Maar met de DL om 21 uur kan ik moeilijk anders dan mijn stem nu al zetten om niet dood te vallen.

Reden van mijn stem op simeco is omdat hij inactief is.
Mijn laatste potje was ik slechtje en simeco ook. Toen was hij ook zo inactief.

Hij deed eigenlijk maar één ding dit potje, namelijk meermaals dezelfde persoon verdedigen. Dit viel me toen op maar doordat ik bleef doorlezen weet ik nu niet meer wie, dacht dat het materlotti was. (ik kijk sws nog wel na wie het was, en zet het nog wel in deze post met EDIT maar nu even tijdsnood)
je hoeft niet alles terug te lezen om op te merken dat ik inactief ben dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen?
in het weekend ben ik sowieso veel minder online.

maar goed je hebt nog wat leeswerk te gaan wellicht kom je nog tot een betere conclusie :smile: :smile:
 
Reactiescore
723
Kvind anthraxx zijn lijstje nu wel interessant. Kga der morgen eens dieper op in
 
Reactiescore
1.707
Op zijn lijstje staan combino, die claimt beschermengel te zijn en ik. En ik denk dat ik wel bewezen ben als bappos wolfje is.
gelukkig lezen mensen het topic door vooral de post die 3 posten boven de jouwe staat zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan :)
 
Reactiescore
1.014
Dag 4 Lynch

De claims van beste strijders zorgen voor paniek en onrust bij Harry zijn team. Harry geeft er weinig tot geen aandacht voor, waardoor hij niet in de gaten heeft dat een dooddoener een leerling krijgt te pakken. Gelukkig zien andere leerlingen dit ook gebeuren, maar door gebrek aan inzicht, kennis, tijd en energie wordt er niet in gegrepen en wordt Bappos zijn leven “opgezogen”.

...leerling
 
Reactiescore
338
gelukkig lezen mensen het topic door vooral de post die 3 posten boven de jouwe staat zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan :)


Aah op je nieuwe lijstje, ik dacht nog je eerder lijstje. Ik had niet door dat dat ook een lijstje was
 
Reactiescore
1.707
tja bappos heeft ook wel erg goed zijn best gedaan, en dan zit je nog met mensen als miketijger en denduvel die niet kunnen lezen

dit wordt een lastig verhaal voor ons goedjes ik denk dat het wel verloren is, maar ik ben de morele winnaar want ik heb de slechtjes wel door :)
 
Reactiescore
1.804
tja bappos heeft ook wel erg goed zijn best gedaan, en dan zit je nog met mensen als miketijger en denduvel die niet kunnen lezen

dit wordt een lastig verhaal voor ons goedjes ik denk dat het wel verloren is, maar ik ben de morele winnaar want ik heb de slechtjes wel door :)
ik geniet wel van jouw posts dit potje :biggrin:
 
Reactiescore
1.014
Nacht 4 Lunch

De dooddoeners zijn al nachten de baas op Zweinstein. Ze doen wat ze willen en het wordt ook door iedereen toegelaten.

en als al iemand het doorheeft, kan die persoon de andere leerlingen niet overtuigen.

Zelfs @chmegers die zich al dagen/nachten verstopt bij het Grote Meer, heeft geen invloed op de leerlingen, laat staan dooddoeners.
Een stem op jezelf, een stem op een ander betekent niet dat je actief bijdraagt aan de strijd.

Reden genoeg om jouw op de trein naar huis te zetten. Dit heeft ook geen effect, gisteren niet, vandaag niet....morgen niet.

Pluisje

Want.

De dooddoeners zijn te sterk!
Ze hebben al weer iemand als prooi gemarkeerd, hij heeft wat weg van Draco...maar het is toch echt een ander Blond geval.

...Ron Wemel

Is de strijd gestreden?? Evenveel dooddoeners als leerlingen kan nooit goed aflopen namelijk...
 

Deleted User - 487976997

Guest
Op zijn lijstje staan combino, die claimt beschermengel te zijn en ik. En ik denk dat ik wel bewezen ben als bappos wolfje is.
Inderdaad dit maakt antrhaxxol wel verdacht verklaar je nader Antrhaxxol???
 
Reactiescore
1.707
haha en laila heeft2 dagen niet gestemd kan ze mss dood neervallen want zij is denk ik leugenwolf
 
Reactiescore
338
Het zijn ook rare keuzes van de wolfjes? Matterloti heeft vandaag niet gespeeld?
 
Bovenaan