[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

DeletedUser17472

Guest
Jullie hadden mij er nooit uit mogen lynchen. Sorry dat mijn lontje gisteren zo kort was, maar als jullie mijn lange post hadden gelezen hadden jullie gezien dat ik nog niet zo verkeerd zat.

Thnx candiu, wanneer start harry potter II?
 
Reactiescore
1.804
Bedankt voor het leiden candiu. Totale dominantie van de wolven enkel anthraxxol had iets door

Jullie hadden mij er nooit uit mogen lynchen. Sorry dat mijn lontje gisteren zo kort was, maar als jullie mijn lange post hadden gelezen hadden jullie gezien dat ik nog niet zo verkeerd zat.

Thnx candiu, wanneer start harry potter II?
Sorry dat ik je alsnog lynchte maar dat moest natuurlijk met mijn rol
 
Reactiescore
1.804
Hoezo heeft niemand overigens ooit vermoed dat Calamus rattenval kon zijn?
 

Deleted User - 487976997

Guest
Jullie hadden mij er nooit uit mogen lynchen. Sorry dat mijn lontje gisteren zo kort was, maar als jullie mijn lange post hadden gelezen hadden jullie gezien dat ik nog niet zo verkeerd zat.

Thnx candiu, wanneer start harry potter II?
Ja eens maar ja jou lynchen kwam ons natuurlijk wel goed uit :p
 
Reactiescore
1.690
ik heb een interessante theorie die ik even wil uiten omdat ik dan achteraf kan zeggen dat ik er wel aan heb gedacht.

Op dag 1 is de infectie geweest. de ziener is geinfecteerd. Calamus de rattenvanger heeft nu 3x iemand weten te vangen in zijn rattenval. 1x is joker de welp in de rattenval gestapt. Er is besloten om de wolven via calamus bewezen te maken en dat hij ziener claimt omdat er toch geen ziener meer is die zijn claim zal ontkennen.

rip rip sterkte aan de wolven maar ik heb jullie door :)

jawel hoor @simeco

:D
 
Reactiescore
397
Grootste probleem is 5(?) inactieve goedjes. Daarnaast goed gespeeld van de wolven of course. Al had Stefan ze allemaal al lang door.
 
Reactiescore
1.690
Jullie hadden mij er nooit uit mogen lynchen. Sorry dat mijn lontje gisteren zo kort was, maar als jullie mijn lange post hadden gelezen hadden jullie gezien dat ik nog niet zo verkeerd zat.

Thnx candiu, wanneer start harry potter II?

als je het komende potje nou eens vanaf het begin zo doortastend gaat lezen ipv enkel met posten komt als:

ik vertrouw CL voor geen meter
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Tsja t was een oprecht foutje en nog diezelfde dag had ik geclaimed en was ik bewezen ziener veel invloed heeft het niet gehad.

Vanaf dat moment had blond gewoon weer actief kunnen spelen wat hij niet gedaan heeft
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Maak daar maar nog geen uur later van
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Eerste dagen was ik inactief in de hoop dat wolfjes mij zouden lunchen en ik dat kon tegenhouden door mezelf te beschermen, wat overigens ook gelukt is. Daarna waren @anthraxxol en ik de enige verdienstelijke goedjes.
 
Reactiescore
1.804
Tsja t was een oprecht foutje en nog diezelfde dag had ik geclaimed en was ik bewezen ziener veel invloed heeft het niet gehad.

Vanaf dat moment had blond gewoon weer actief kunnen spelen wat hij niet gedaan heeft
Je kon nog steeds rattenval zijn
 
Reactiescore
1.804
Ja klopt, op deze post na haha. Aan jou lag het alleszins niet Stefan de andere slechtjes echter speelden dramatisch
De andere goedjes speelden dramatisch uiteraard, de slechtjes speelden foutloos :wink::cool2:
 
Bovenaan