[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Reactiescore
1.013
@nonkel jos ( ook al mag je niks posten)

Nu niet meer zeuren, dat ik niet meer met potjes mee mag doen.. :p
 
Reactiescore
1.690
mij is informatie ter ore gekomen dat er gecheat is door de wolfjes.
ik roep bij deze dus ook mezelf uit tot winnaar van deze ronde.

over dit bericht kan verder niet gecorrespondeerd worden want ik ga niemand verraden :)
 

Deleted User - 487977001

Guest
@nonkel jos ( ook al mag je niks posten)

Nu niet meer zeuren, dat ik niet meer met potjes mee mag doen.. :p
oke beloofd
mij is informatie ter ore gekomen dat er gecheat is door de wolfjes.
ik roep bij deze dus ook mezelf uit tot winnaar van deze ronde.

over dit bericht kan verder niet gecorrespondeerd worden want ik ga niemand verraden :)
als algemene wvw-moderator van het tribalwars forum vel ik het oordeel dat je gelijk heb.
als je hier niet akkoord meegaat kun je beroep aantekenen in pm. de zaak kan dan in kortgeding gaan.
 
Reactiescore
986
Schermafbeelding 2020-11-08 om 21.47.08.png

De reden dat ik niet zo actief kon spelen was hierdoor.

Ik wist namelijk dat alles wat calamus zei waarheid was. Hierdoor ging ik al mijn stemmen op zijn uitspraken baseren, dus wou ik het potje niet verpesten.

Ik had dit liever niet gedeeld, maar aangezien jullie mij verwijten niet goed of actief gespeeld te hebben voel ik mij genoodzaakt.
 
Reactiescore
1.013
mij is informatie ter ore gekomen dat er gecheat is door de wolfjes.
ik roep bij deze dus ook mezelf uit tot winnaar van deze ronde.

over dit bericht kan verder niet gecorrespondeerd worden want ik ga niemand verraden :)
200.gif

#ikantwoordvanafnualleennogmaaringifjes
 
Reactiescore
986
Heel goed geleid hoor Candiu echt één van de betere potjes de afgelopen tijd! En heel leuk thema ook.

Ik sta er eventueel voor open om binnenkort ook eens een potje te leiden!

PS: gefeliciteerd anthraxxol en de andere goedjes.
 
Reactiescore
1.690
jammer dat die actie van de matig spelende ziener calamus uiteindelijk heeft uitgepakt in 2 goedjes minder.

omwille van dit netwerken claim ik dus de overwinning.

ik weet zeker dat als blond nog aanwezig was de goedjes wel hadden gewonnen
 
Reactiescore
338
jammer dat die actie van de matig spelende ziener calamus uiteindelijk heeft uitgepakt in 2 goedjes minder.

omwille van dit netwerken claim ik dus de overwinning.

ik weet zeker dat als blond nog aanwezig was de goedjes wel hadden gewonnen

Waarom claim jij dan de overwinning je zat heel de tijd op mij te gaan? En combino en we waren nota bene goedjes
 
Reactiescore
1.690
Waarom claim jij dan de overwinning je zat heel de tijd op mij te gaan? En combino en we waren nota bene goedjes
met alle respect maar de manier waarop combino loog over actief worden
en jouw totale gebrek aan kennis over dit spel. Echt zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Deed mij denken dat je het expres deed zodat je toch activiteit had.
 
Reactiescore
1.013
Ik moet zeggen dat ik anthraxxis zijn verhaal onderschrijf. Ook ik heb dit bewuste moment zien passeren.
Hoe dan?

Want dit is wel een beetje een domper..Dat iemand een fout maakt, oké..Maar dat het dan gedeeld wordt?
 
Reactiescore
338
met alle respect maar de manier waarop combino loog over actief worden
en jouw totale gebrek aan kennis over dit spel. Echt zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Deed mij denken dat je het expres deed zodat je toch activiteit had.

Jij was vanaf je eerste potje al zo'n talent dat de helft van je verdachten nu goedjes waren? Knap!
 

Deleted User - 487976997

Guest
Dus de goedjes spelen vals door te netwerken en nog verliezen ze zo erg? Hahaha
 
Bovenaan