[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Reactiescore
1.014
Strijd om Zweinstein
Zweinstein.gif

Er heerst verdeeldheid op Zweinstein. Wie moet de macht krijgen over de elite toverschool? Zijn dat de dooddoeners die Zwarte Magie weer als kernvak in het rooster willen hebben? Of toch de Leerlingen die genieten van een bezemvlucht door het bos met de magische dieren, terwijl ze een snoepje van Zacharinus Snoepwinkel eten. Hoe zoetsappig dat ook allemaal klinkt….er is een strijd los gebarsten.

De slechtjes zullen niet zomaar opzij stappen voor de lieve goedjes, maar ook Hermelien, Ron en Harry laten zich niet zomaar wegjagen…al wordt het hun dood!

Harry Potter neemt de leiding in deze strijd! Wie volgt en wie zal sneuvelen….
------------------------------------------

Instellingen:
Deadline
: 21:00uur ( Woensdag 4 nov BM-stemming, Donderdag 5 nov eerste Lynch/Lunch)
Netwerken: Nee
Claimen: Ja
Klaagmuur: Ja! Iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten.
BMstem: Blauw, dikgedrukt in topic
Lynch: Rood, dikgedrukt in topic
Burgermeester: Ja, stemt telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel wel doorslaggevend.
Cupido: Nee

Rollen:
Goedjes:
Leerling
:
Je doet je netjes je huiswerk, let goed op, maar verder kan je niet zoveel (Burgers)
Sybilla Zwamdrift:
Kijkt te vaak in lege theekopjes, maar ziet wel degelijk iets… (Ziener)
Dobby:
Is te lief en schattig voor woorden en beschermt 1 persoon per nacht tegen een spreuk van de dooddoeners. Dobby zal helaas zijn krachten verliezen als Albus Perkamentus Zweinstein heeft moeten verlaten. Dobby mag ook aan zichzelf denken. (Beschermengel)
Albus Perkamentus:
Oude wijze man, maar is nog sterk genoeg om één aanval van een dooddoener te overleven. (Dorpsoudste)
Hagrid:
De knuffelbeer van Zweinstein, maar is zeer alert en zorgt er voor dat zijn kruisboog altijd gespannen staat. (Jager)
Pluisje:
Dit beestje heeft kennis van zijn 3 persoonlijkheden, maar kan er niet mee communiceren. ( Gebroeders)
Ron Wemel:
Bang voor spinnen, maar hij handelt in angst het beste! ( Beul)
Hermelien Griffel:
Deze studiebol wil graag haar kennis uiten via haar klasgenoten en zal haar info dan ook altijd doorspelen, zonder gezien te worden door Sneep. (Orakel)


Slechtjes:
Dooddoeners
: Jagen iedere nacht iemand de dood in, tenzij Lucius de baas wilt spelen. ( Wolf)
Lucius Malfidus:
Kan alleen op een oneven nacht iemand tot zijn orde infecteren. De dooddoeners staan dan op inactief. (Infectiewolf)
Mevrouw Norks:
Deze kater is ontsnapt uit Zweinstein, maar wil graag terug naar baasje Vilder. Dit gebeurt sowieso in nacht 3! Als Mevr. Norks een speler bij zijn rol weet te noemen, die nog geen DAGactie heeft gebruikt, mag ze eerder naar haar baasje terug. De speler gaat dood en Mevr. Norks zal als Dooddoener toetreden tot de chat. (Welp)
Draco Malfidus:
Een vies, eigenaardig en leugenachtig ventje, die achter de rug van anderen om zijn Lynch stem 3 maal mag veranderen via de spelleiding. Dit is niet zichtbaar op het forum, alleen voor de oplettende spelers….(Leugenwolf)
Voldemort:
Kijkt dwars door je heen of je het nou wilt of niet. Voldemort kiest 3x een tijd ( 1 moment per dag) en de eerste speler die daarna stemt is zichtbaar voor Voldemort. Voldemort kan over het tijdstip alleen maar zwijgen.(Rattenval)
Argus Vilder:
Je kent geen genade en struint over de gangen op zoek naar erkenning. Je roept elke nacht 2 namen door de gangen in de hoop dat de dooddoeners je horen en je je mag aansluiten tot hun clubje. (Slechte beul)

Neutraaltjes/Extra rollen:
-Harry Potter: Neemt de taak op zich om Zweinstein de juiste kant op te laten gaan. Wordt gekozen door ieder op Dag 0 en zal vanaf Dag 1 nuttig de strijd aan kunnen gaan. (Burgemeester)


Dag/Nacht volgorde:
Overdag kunnen willekeurige acties plaatsvinden: (Slechte) Beul, Rattenval, Leugenwolf

Nacht:
(Leugenwolf)
Lynch
Beschermengel
Infectiewolf ( nacht 1,3,5..)
Lunch
Welpactie
Orakel/Ziener
Klaagmuur

Jagers actie: alleen bij doodgaan

Overige informatie:
-Slechtjes winnen bij gelijkspel.
Als er na de nachtacties nog 2 goedjes en 2 slechtjes overblijven winnen de wolven.
Als er na de nachtacties nog 3 goedjes en 2 slechtjes overblijven, gaat er een nieuwe dag in.
-De goedjes winnen als alle slechtjes er uit zijn.
-Rollen kunnen er meerdere keren inzitten.
-Bij één keer geen lynchstem, 1e waarschuwing, Bij twee keer geen lynchstem, 2e waarschuwing en Bij drie keer geen lynchstem, inactiviteitsdood.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Deelnemerslijst:

2. I like trains.
8. anthraxxol
9. Combino Pastasaus
12. Calamus Incendium
14. simeco
15. ItsDash
16. DenDuvel
19. miketijger
20. laila
22. Predator025

1. JokersBrain Dag 2 Lynch ( Mevr. Norks/Welp)

4. mohniels1 Nacht 1 Inactiviteitsdood ( Leerling/Burger)

7. pr0blieeb Dag 1 Lynch ( Hagrid/Jager)
10. CRISPR Nacht 2 Inactiviteitsdood ( Leerling/ Burger)
11. killingsspreeee Dag 2 Beulactie (Leerling/Burger)
18. Tigor93 Nacht 2 Lunch ( Hermelien Griffel/Orakel)
3. famdecibel Dag 3 Lynch (Leerling/Burger)
13. chmegers Nacht 4 Inactief (Pluisje/Gebroeder)
6. materlotti Lunch Nacht 4 (Leerling/Burger)
5. bappos Lynch Dag 4 (Leerling/Burger)


17. Team Maligator ( reserve)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
We gaan bijna beginnen. Wacht nog even tot ik hier het seintje geef, dan ga ik nu de rollen uitdelen.
3a9el.gif
 
Reactiescore
1.014
START

We kunnen beginnen! Ieder heeft ergens zijn/haar rol gekregen.

Denk er aan! DL is om 21:00uur
Vandaag is het dag 0 en is er alleen een BM-stemming.
Morgen start dag 1 en is de eerste Lynch/Lunch.

Veel plezier allemaal en wees een beetje lief! ( Vooral voor mij) <3
 
Reactiescore
1.697
Hallo

Stem op mij voor de w75 contest presenteer je account
Stemmen kunnen hier blauw in het topic dan tel ik ze er later daar wel bij op.
Bij voorbaat dank.
Jullie Anthraxxol
 
Reactiescore
358
Veel plezier iedereen!

Zoals gewoonlijk stel ik mij kandidaat als BM, de zweinstein expres rijdt al jaren niet meer goed op tijd en het is tijd dat iemand er eens iets aan gaat doen verdorie.

P.S. Ik draag een bril, dat moet sowieso bonuspunten krijgen om Harry Potter te worden!
 
Reactiescore
338
Ik heb niet echt ambitie, maar hey vorig spelletje heb ik geschiedenis geschreven ;)
 
Reactiescore
3.584
ItsDash speelde een sterk potje als goedje vorige game dus hij krijgt mijn stem.
 
Reactiescore
3.584
Serieus? haha dat vind ik zeeeer verdacht

Kan moeilijk voor Simeco gaan die liever een inactiefje eruit stemt op het einde dan iemand die alle wolven heeft zitten te verdedigen hele game lang, haha. Ik was lycantroop dat potje en toen iedereen of vele op mij gingen was Dash daar voor andere inzichten te brengen, enkel wou niemand hem volgen wat heel nadelig is gebleken.

Dus voor mij had hij echt een heel goed potje gespeeld.
 
Reactiescore
1.804
Hallokes allemaal ik ben er ook weer en uiteraard heel bereid jullie trouwe BM te zijn! stemmen mogen dus mijn kant op

Ik stem Simeco overigens
goede keuze bappos jij hebt een streepje voor!
Kan moeilijk voor Simeco gaan die liever een inactiefje eruit stemt op het einde dan iemand die alle wolven heeft zitten te verdedigen hele game lang, haha. Ik was lycantroop dat potje en toen iedereen of vele op mij gingen was Dash daar voor andere inzichten te brengen, enkel wou niemand hem volgen wat heel nadelig is gebleken.

Dus voor mij had hij echt een heel goed potje gespeeld.
Vergeet gerust dat ik er gedurende het spel verschillende wolven heb gevangen? Dash en ik prima tandem vorig spelleke

ik stem uiteraard op gerenommeerd wolvenjager anthraxxol
 

Deleted User - 487974942

Guest
Kan moeilijk voor Simeco gaan die liever een inactiefje eruit stemt op het einde dan iemand die alle wolven heeft zitten te verdedigen hele game lang, haha.

war is peace

Ik was lycantroop dat potje en toen iedereen of vele op mij gingen was Dash daar voor andere inzichten te brengen, enkel wou niemand hem volgen wat heel nadelig is gebleken.

Dus voor mij had hij echt een heel goed potje gespeeld.

oke dash scoorde een owngoal maar omdat jij een bet geplaatst had dat hij zou verliezen, had hij voor jou goed gespeeld.
 
Reactiescore
1.286
war is peace



oke dash scoorde een owngoal maar omdat jij een bet geplaatst had dat hij zou verliezen, had hij voor jou goed gespeeld.
ga je weer door met trollen?

vorig potje was je wolf en nonkel bleek ook onderdeel van slecht.
Ik ging op jullie beiden maar kreeg weinig bijval sterker nog was dat een reden om mij eruit te kegelen.
ik bleek echter wel juist te zitten en standvastig nadat ik jullie beide gevangen had.

Simeco was vorig potje ook sterk bezig.
lijkt mij een goede BM.
 
Reactiescore
559
Veel plezier allemaal.

Ik zet mijn stem het liefst op iemand die ook actief is dus eens even zien hoe het loopt vandaag :p
 
Bovenaan