[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Reactiescore
999
Calambus Incendium

Ik volg Anthraxxol. Het is inderdaad zo dat CL gewoon gelogen heeft over die "vrienden" en bovendien is hij heel vaak online maar post hij hier niets. Duidelijk wolfje dus.
 
Reactiescore
397
Calambus Incendium

Ik volg Anthraxxol. Het is inderdaad zo dat CL gewoon gelogen heeft over die "vrienden" en bovendien is hij heel vaak online maar post hij hier niets. Duidelijk wolfje dus.
Het gaat wel buitengewoon snel van jou van ILT naar Calambus. Ik stel voor dat je Calambus vandaag beult en anders er morgen uitvliegt.
 
Reactiescore
1.498
Die stemmen op Calamus gaan ook wel in 1x heel makkelijk? Alhoewel hij dat wel gewend is na woensdag.

Ik lees de rest straks terug, eerst eten na een werkdag!!
 
Reactiescore
1.014
Dag 2 Beulactie

Ron, nog geschrokken van het incident met Hagrid liep bedroefd en eenzaam rond op het terrein van Zweinstein.
Logischerwijs had hij de taak gekregen van Harry om op de uitkijk te staan, de plek waar niet direct actie plaatsvindt.

Slim van die Harry..of toch niet ?!

Ron, helemaal alleen, hoorde wat geritsel achter hem en zonder na te denken handelde hij uit pure angst. *Flits*

Was het een spin? Was het Draco?
Ohnee! Het was...

...hij was leerling

Ron, oftewel Materlotti, had meteen spijt. Hoe ging hij dit nu weer uitleggen aan Harry...
 
Reactiescore
559
Het nadenken is gebeurd. Ik zie voorlopig af van mijn theorie dat er een link is tussen ITL en Materlotti.

ITL lijkt mij goedje door verschillende redenen 1 daarvan is het opmerken dat er een aantal zijn die makkelijk mee volgen op mij. ITL de verdenkingen en uitleg laten doen, CI die makkelijk volgt met kul argumten. Vrij zeker hij wolf is.

Ik blijf Materlotti verdacht vinden maar acht de kans op wolf zijn bij CI groter. Ik snap sws niet waarom je als goedje in deze tijdsfase ver voor de DL al zo'n makkelijke lynch stem zou plaatsen.
Ik vind jou wel heel rap switchen van ITL wolf naar een goedje :eek:
Gekke wending, hebben we wel ineens 2 goedjes... Haha
hoeft niet, kan dacht ik ook slechte beul zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
goed ik heb alles teruggelezen en ik denk dat het op dit moment zaak is om mensen te pakken die moeite hebben om zich in het spel te krijgen.
Dat zijn duidelijk deze 2 heren. Calamus had ik natuurlijk op dag 1 al gevangen, maar die post die ik hier gequote heb is natuurlijk wel grappig.
Zijn vrienden weten dat Calamus erg druk is geweest met verkiezingen verkiezingen verkiezingen. Dus hij liegt in bovenstaande post.

en Combino heeft niks meer gepost na deze belofte actief te gaan zijn. We zijn onderhand genoeg uren verder om te stellen dat ook hier de belofte niet word nagekomen. Gewoon even posten om het posten.
Neen daar trapt meester wolvenvanger Anthraxxol niet in.

Aangezien Jokersbrain boven mijn bericht een eureka momentje lijkt te hebben mbt zijn stem zal ik in 1e instantie ook voor Calamus Incendiknor gaan.


daarnaast moeten we denduvel in de gaten houden. Jokersbrain noemt hem goed. Jokerbrain heeft het nooit 2x bij het juiste eind dus denduvel is slecht?

Stefan doet weer zijn typische tunnelvisie vanaf dag 1 tactiek en helaas moet hij de laatste tijd mij hebben.
Heb je verder niets aan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het nadenken is gebeurd. Ik zie voorlopig af van mijn theorie dat er een link is tussen ITL en Materlotti.

ITL lijkt mij goedje door verschillende redenen 1 daarvan is het opmerken dat er een aantal zijn die makkelijk mee volgen op mij. ITL de verdenkingen en uitleg laten doen, CI die makkelijk volgt met kul argumten. Vrij zeker hij wolf is.

Ik blijf Materlotti verdacht vinden maar acht de kans op wolf zijn bij CI groter. Ik snap sws niet waarom je als goedje in deze tijdsfase ver voor de DL al zo'n makkelijke lynch stem zou plaatsen.

Heerlijke counter dit van het wolfje.

Geloof mij nu maar in dezen alstublieft
 
Reactiescore
723
jokersbrain

Ik was er eigenlijk al van overtuigd dat materlotti wolf was omdat die talloze personen aanhaalde in namen en zei dat die wolf waren, maar volgens mij is er een discussie opgezet tussen jokersbrain en ILT, vorig potje vond ik ILT heel sterk en jokersbrain kan ook wel heel wat theoriën maken. Dus ik denk dat ze ons voor het gekke willen houden
 

Deleted User - 487963986

Guest
Heel jammer maar dit dreigement kon ik natuurlijk niet zomaar laten passeren.


Wat ik niet snap is waarom je dan niet iemand neemt op wie jij je stem hebt gezet?
Waarom dan ineens op killing...

Dan heb je toch tov killing jou bewezen. Nu bewijs je eigenlijk niets in mijn ogen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Calambus Incendium

Ik volg Anthraxxol. Het is inderdaad zo dat CL gewoon gelogen heeft over die "vrienden" en bovendien is hij heel vaak online maar post hij hier niets. Duidelijk wolfje dus.

Omdat voor wie op had gelet, ik daadwerkelijk examens had?
 

Deleted User - 487976997

Guest
Helaas is vrijdag voor mij geen vrije dag, maar gelukkig is het nu weekend. Tijd om minstens twee wolven te vangen dus.

Problieb momenteel meest duidelijke wolf

ik ga ook op pr0blieb stemmen

Materlotti Problieb dan bij gebrek aan beter.

Die stemmen op Calamus gaan ook wel in 1x heel makkelijk? Alhoewel hij dat wel gewend is na woensdag.

Ik lees de rest straks terug, eerst eten na een werkdag!!

Er valt me iets op in de persoon van Bappos. Al vanaf het begin weinig tot niet inhoudelijk, met zeer lege statements. Bij het stemmen van de lynch van dag 1 is bappos één van de personen die op zeer simpele wijze op pr0sieb stemt. Vervolgens, op dag twee, wanneer enkele stemmen op een soortgelijke manier 'makkelijk' op calamus incendium geplaatst worden, geeft hij commentaar. Is dit een wolf die een medewolf beschermt? Of een wolf die zich indekt indien calamus achteraf goedje blijkt te zijn? Twee scenario's waar we rekening mee moeten houden en in beide scenario's is bappos wolf.

hee, vanaf nu ben ik actief !!

Excuus, ik blijf bijlezen hoor. Heb gewoon het gevoel dat er dit potje, waarin al 13 pagina's zijn volgespamd, bijzonder weinig zinnigs gezegd is geweest? Erg bizar... Kan ook zijn omdat ik de eerste dag niet fantastisch heb meegemaakt?

Combino pastasaus voor nu

Goed ik zit op mijn mobiel maat verder onderschrijf ik enorm wat ILt en killingspreee al hebben gezegd over jokers.

Nog niemand had een uitgebreide theorie en het ligt er zo dik bovenop dat jokers met een totaal verzonnen en vergaande theorie de lynch wou kapen en alvasr een redelijk sterke speler als materlotti er goedkoop proberen uit te werken

Jokersbrain

Er zit wel degelijk een kern van waarheid in deze post. Jokersbrain had gisteren als een van de laatste makkelijk meegestemd op pr0sieb, en nu wederom makkelijk mee. Dat is natuurlijk makkelijker dan zelf de verantwoording dragen voor een theorie over een wolf.

Ik vind jou wel heel rap switchen van ITL wolf naar een goedje :eek:

hoeft niet, kan dacht ik ook slechte beul zijn.
Scherp.

Conclusie die ik vooralsnog trek: calamus incendium krijgt momenteel wel erg makkelijk veel stemmen, maar mocht hij gelyncht worden gaat dat gelijktijdig veel informatie opleveren. Echter zou ik ervoor willen pleiten om een ander iemand te kiezen voor de lynch: Mijn hoofdverdachten zijn bappos en jokersbrain. Definitieve stem bepaal ik later vanavond afhankelijk van hoe anderen hier tegenaan kijken.
 
Reactiescore
999
calamus incendium

jokersbrain



Sowieso is er één van de twee wolf, en ik denk dat eerder joker is dan kalemus.
 

Deleted User - 487963986

Guest
calamus incendium

jokersbrain



Sowieso is er één van de twee wolf, en ik denk dat eerder joker is dan kalemus.


Nou je had uitsluitsel kunnen geven van 1 van de 2? Wil je nog even antwoorden? Op mijn citaat.
 
Reactiescore
1.498
Helaas is vrijdag voor mij geen vrije dag, maar gelukkig is het nu weekend. Tijd om minstens twee wolven te vangen dus.









Er valt me iets op in de persoon van Bappos. Al vanaf het begin weinig tot niet inhoudelijk, met zeer lege statements. Bij het stemmen van de lynch van dag 1 is bappos één van de personen die op zeer simpele wijze op pr0sieb stemt. Vervolgens, op dag twee, wanneer enkele stemmen op een soortgelijke manier 'makkelijk' op calamus incendium geplaatst worden, geeft hij commentaar. Is dit een wolf die een medewolf beschermt? Of een wolf die zich indekt indien calamus achteraf goedje blijkt te zijn? Twee scenario's waar we rekening mee moeten houden en in beide scenario's is bappos wolf.





Combino pastasaus voor nu



Er zit wel degelijk een kern van waarheid in deze post. Jokersbrain had gisteren als een van de laatste makkelijk meegestemd op pr0sieb, en nu wederom makkelijk mee. Dat is natuurlijk makkelijker dan zelf de verantwoording dragen voor een theorie over een wolf.


Scherp.

Conclusie die ik vooralsnog trek: calamus incendium krijgt momenteel wel erg makkelijk veel stemmen, maar mocht hij gelyncht worden gaat dat gelijktijdig veel informatie opleveren. Echter zou ik ervoor willen pleiten om een ander iemand te kiezen voor de lynch: Mijn hoofdverdachten zijn bappos en jokersbrain. Definitieve stem bepaal ik later vanavond afhankelijk van hoe anderen hier tegenaan kijken.
Bappos en Jokersbrain zijn je hoofdverdachten, maar je stemt op Combino pastasaus?
 
Reactiescore
559
Wat ik niet snap is waarom je dan niet iemand neemt op wie jij je stem hebt gezet?
Waarom dan ineens op killing...

Dan heb je toch tov killing jou bewezen. Nu bewijs je eigenlijk niets in mijn ogen.
die gedachte had ik ook.
waarom killing?

ik blijf iig met mijn stem net als gister op joker
Ik vind hem veel te wispelturig met stemmen en vind zijn posts ook anders als normaal.
normaal bevatten ze veel meer inhoud .
 
Reactiescore
338
Ik vind het nu niet zo makkelijk om te stemmen, er zijn er meerdere waarin iets van waarheid zit
 
Bovenaan