[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Reactiescore
1.804
Drukke dag gehad. Ik probeer nog terug te lezen voor deadline. Excuus!
 

Deleted User - 487963986

Guest
DenDuvel dan maar he. Dit soort niet keuzes durven maken is een wolf die niet afgestraft wilt worden voor zijn fouten.


Wat vind jij van Ci en jokers?
Ik zie jou niet veel posten dan kleine en korte posts.
 
Reactiescore
1.503
En dit van een wolf die rond zich spartelt en nog het laatste probeert mee te pakken?

Waarom zou ik spartelen? Zover ik weet heb ik nog geen enkele stem op mij.
Wat is je reactie om mijn verdenkmaking?

Wat vind jij van Ci en jokers?
Ik zie jou niet veel posten dan kleine en korte posts.

Kort maar krachtig! Calamus gaat te makkelijk dus dat vertrouw ik niet. Jokersbrain wel verdacht, maar ik vond de reden waarom ik hem verdacht vond precies hetzelfde als een vorige keer en toen was die geen wolf. Jokersbrain blijft vaak in het midden hangen zonder iets te zeggen.

Denduvel momenteel veel verdachter.
 
Reactiescore
1.001
Wat ik niet snap is waarom je dan niet iemand neemt op wie jij je stem hebt gezet?
Waarom dan ineens op killing...

Dan heb je toch tov killing jou bewezen. Nu bewijs je eigenlijk niets in mijn ogen.

Het was heel onverstandig van hem om zo'n toon toon tegen mij aan te slaan. Ik moest mij sowieso vandaag bewijzen want de welp had mij waarschijnlijk in het vizier, en op calamus was ik niet zo zeker.
 
Reactiescore
338
Waarom zou ik spartelen? Zover ik weet heb ik nog geen enkele stem op mij.
Wat is je reactie om mijn verdenkmaking?



Kort maar krachtig! Calamus gaat te makkelijk dus dat vertrouw ik niet. Jokersbrain wel verdacht, maar ik vond de reden waarom ik hem verdacht vond precies hetzelfde als een vorige keer en toen was die geen wolf. Jokersbrain blijft vaak in het midden hangen zonder iets te zeggen.

Denduvel momenteel veel verdachter.

Dan heb je zelfs niet de moeite gedaan om terug te lezen?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Kort maar krachtig! Calamus gaat te makkelijk dus dat vertrouw ik niet. Jokersbrain wel verdacht, maar ik vond de reden waarom ik hem verdacht vond precies hetzelfde als een vorige keer en toen was die geen wolf. Jokersbrain blijft vaak in het midden hangen zonder iets te zeggen.

Kort maar niet bepaald krachtig vind ik,
Meerendeel van je posts zijn volgens maar maar gewoon om te posten om dan vervolgend toch de indruk te geven dat je actief bent. Maar zo speel je net meer op de achtergrond. En dat is net iets wat wolven graag doen, en daarin kan ik predator wel volgen wat hijbedoelt. Daarbij zoek je ool veel te gemakkelijke lynches. Want wederom geef je weinig argumenten waarom je iemand verdacht vind.

Dus ik hou je nog wel even in het oog.

Het was heel onverstandig van hem om zo'n toon toon tegen mij aan te slaan. Ik moest mij sowieso vandaag bewijzen want de welp had mij waarschijnlijk in het vizier, en op calamus was ik niet zo zeker.

Daar moet je je over zetten, die denkwijze ga je nog veel meer slachtoffers creëren waar de goedjes de dupe van worden. Je had nog beter even gewacht ik zeg niet tot vlak voor de deadline maar toch opzijn minst tot je een beter target had dan in het wilde weg Killing te beulen.

Dus rare statement.
 
Reactiescore
1.503
Kort maar niet bepaald krachtig vind ik,
Meerendeel van je posts zijn volgens maar maar gewoon om te posten om dan vervolgend toch de indruk te geven dat je actief bent. Maar zo speel je net meer op de achtergrond. En dat is net iets wat wolven graag doen, en daarin kan ik predator wel volgen wat hijbedoelt. Daarbij zoek je ool veel te gemakkelijke lynches. Want wederom geef je weinig argumenten waarom je iemand verdacht vind.

Dus ik hou je nog wel even in het oog.



Daar moet je je over zetten, die denkwijze ga je nog veel meer slachtoffers creëren waar de goedjes de dupe van worden. Je had nog beter even gewacht ik zeg niet tot vlak voor de deadline maar toch opzijn minst tot je een beter target had dan in het wilde weg Killing te beulen.

Dus rare statement.

Dit is wel heel denigrerend naar de andere spelers om ze makkelijke targets te noemen?
 
Reactiescore
3.586
Helaas is vrijdag voor mij geen vrije dag, maar gelukkig is het nu weekend. Tijd om minstens twee wolven te vangen dus.









Er valt me iets op in de persoon van Bappos. Al vanaf het begin weinig tot niet inhoudelijk, met zeer lege statements. Bij het stemmen van de lynch van dag 1 is bappos één van de personen die op zeer simpele wijze op pr0sieb stemt. Vervolgens, op dag twee, wanneer enkele stemmen op een soortgelijke manier 'makkelijk' op calamus incendium geplaatst worden, geeft hij commentaar. Is dit een wolf die een medewolf beschermt? Of een wolf die zich indekt indien calamus achteraf goedje blijkt te zijn? Twee scenario's waar we rekening mee moeten houden en in beide scenario's is bappos wolf.





Combino pastasaus voor nu



Er zit wel degelijk een kern van waarheid in deze post. Jokersbrain had gisteren als een van de laatste makkelijk meegestemd op pr0sieb, en nu wederom makkelijk mee. Dat is natuurlijk makkelijker dan zelf de verantwoording dragen voor een theorie over een wol

Ik was de eerste die op CI stemde dus je kan mij niet betichten van meelopen.

Verder is er geen enkele reden waarom ik zo opvallend zou gaan spelen heb nooit onder druk gestaan. Kon het ook bij de theorie op ITL en Materlotti laten. Je gaat in discussie en komt daar wijzer uit, vervolgens ga met meer informatie andere linken leggen.

Het is makkelijk praten voor vele om stil te zijn en dan met volledige kijk na mijn discussies om een standvastig lynch stem te plaatsen.

Ik ga in ieder geval even lekker eten. Jullie gaan wel fout zitten kan ik alvast meegeven.
 
Reactiescore
338
Jullie mogen het verdacht vinden of een stomme zet, maar killings ging op Bappos. En omdat wij toch een momentje samen hebben gehad, lol. Ga ik op Bappos stemmen.
Hte feit dat bappos, mij verdacht vindt, sorry maar ik zie hiervoor ook geen deftig argument hoor, omdat ik al dat getouwtrek van iedereen moeilijk in te schatten vind...
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dit is wel heel denigrerend naar de andere spelers om ze makkelijke targets te noemen?


Hoe noem jij het dan?
Probieb was een een easy target. Had bijna niks toegevoegd.

Denduvel is een makkelijke omdat je als eerste op hem stemt met zwakke argumenten. En daarbij hij zich nog geens eens op kan verdedigen. Dus jaah dat zijn makkelijke targets.

Waarom je niet mengen dan in de stemmen die er al stonden?
 
Reactiescore
1.279
Mijn gevoel zegt dat kalemus eerder wolf is is dan jokersbrain. Daarnaast vind ik de move van mogelijke slechte beul materlotti om zijn stem zonder enige aanleiding raar.

Het zint me beide niet. Kalemus dus.
 
Reactiescore
723
Ik heb eigenlijk een gevoel dat iedereen er een beetje naast zit dit potje.
Op deze moment hou ik toch nog even mijn gedacht vast dat zowel joker als ILT wolven zijn, maar dan denk ik bvb dat bappos en duvel beide goedjes die nu op elkaar stemmen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Mijn gevoel zegt dat kalemus eerder wolf is is dan jokersbrain. Daarnaast vind ik de move van mogelijke slechte beul materlotti om zijn stem zonder enige aanleiding raar.

Het zint me beide niet. Kalemus dus.

Ah je gaat op dezelfde manier stemmen als Famdecibel?

Loser
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Maargoed, als de mensen hier niet willen luisteren als ik 1x serieus speel en er een slechtje zo voor jullie uitpik mijn best.
 
Bovenaan