[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Reactiescore
1.014
Nacht 3

Er was geen lunch.
 
Reactiescore
1.707
nu er weer geen lunch is weet ik zeker dat ik goed zit met mijn huidige 3 verdachten.

tenslotte had ik me verstopt in het verboden bos en hebben ze me niet weten te vinden?
 
Reactiescore
1.279
Sorry fam. Je bracht echt weinig. Dacht echt dat je wolf was.
 
Reactiescore
1.014
Mededeling

@chmegers Fijn dat je op komt dagen voor je lessen. Maar je bent al 3x te laat op school aangekomen.
Ga je melden bij Harry Potter en maak je nuttig in de strijd.
Anders staat morgen de trein voor je klaar

A7F4D44B-65FB-4B77-A712-1E9ED2C2FEB6.gif
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Tussen stemmers op fam zitten sowieso wolven
 
Reactiescore
1.707
Sorry fam. Je bracht echt weinig. Dacht echt dat je wolf was.

doe niet zo raar dash. niemand die het erg vindt dat je op haar heb gestemd maar door deze posten zaai je dus wel twijfel over je eigen 'bewezen' persoontje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
doe niet zo raar dash. niemand die het erg vindt dat je op haar heb gestemd maar door deze posten zaai je dus wel twijfel over je eigen 'bewezen' persoontje
Ik denk niet dat hij zo snel na de dl al officieel geinfecteerd is, maar bm zijnde en door mij gezienerd is hij target nr 1
 
Reactiescore
1.279
doe niet zo raar dash. niemand die het erg vindt dat je op haar heb gestemd maar door deze posten zaai je dus wel twijfel over je eigen 'bewezen' persoontje
Tot aan deze lynch was ik iig bewezen. Kan zijn dat ik dadelijk een pm van candiu krijg, maar dat weet zowel jij als ik niet.

Dus in dit geval was ik echt overtuigd van fam?
 
Reactiescore
1.707
Is er een slechte ziener dan?

een geinfecteerde ziener wel?

hij kon ons toch alvast vertellen wie hij had gezien.

dus bij deze ben jij voor de zoveelste keer gevangen. lijkt me wel geinig om wvw te spelen als wolf die al dagenlang gevangen is, weet dat hij nooit het einde haalt maar nog wel posten mag maken.
 
Reactiescore
338
een geinfecteerde ziener wel?

hij kon ons toch alvast vertellen wie hij had gezien.

dus bij deze ben jij voor de zoveelste keer gevangen. lijkt me wel geinig om wvw te spelen als wolf die al dagenlang gevangen is, weet dat hij nooit het einde haalt maar nog wel posten mag maken.

Ik dacht dat candiu zei dat je rol wegviel als je geïnfecteerd bent? Sorry maar je probeert me echt dingen in de schoenen te schuiven die nergens op slagen?
 
Reactiescore
1.279
Ik dacht dat candiu zei dat je rol wegviel als je geïnfecteerd bent? Sorry maar je probeert me echt dingen in de schoenen te schuiven die nergens op slagen?
Als kalemus geïnfecteerd is, wat m.i. een reeele optie is, dan kan het zo zijn dat hij doet alsof iemand een goedje is maar dat het eigenlijk een slechtje is.
 
Bovenaan