[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
293
^ reden 1



^ reden 2

^ reden 3

Bovendien hebben ook blond en Combino aangegeven dash verdacht te vinden dus je maakt me niet wijs dat ik zomaar iets roep
Sorry maar deze argumenten slaan kant nog wal. Ik ben wel iets beters van jou gewend simeco als je goedje bent.

Dus voor nu Simeco
 
Reactiescore
999
de wolven huppelen weer lekker mee op simeco

echter denk ik ook wel dat simeco misschien ook wolf is dus dat zou wel heel tegenstrijdig zijn

ik denk mohniels rood hij speelt namelijk weer heel erg wolfs
 
Reactiescore
1.736
Dit bevestigt het. Vandaag simeco morgen blond en de overwinning is zo goed als binnen
 
Reactiescore
408
Je stelt dat de niet stemmers meestal actiever zijn
Heb je veel potjes gelezen voor je conclusie
Ga ervan uit dat iemand dit zei in een chat
Bijv een wolvenchat
 
Reactiescore
35
Je stelt dat de niet stemmers meestal actiever zijn
Heb je veel potjes gelezen voor je conclusie
Ga ervan uit dat iemand dit zei in een chat
Bijv een wolvenchat
Ohhh zooo, nee tis gewoon mijn ervaring, meestal zijn wolven actiever in wolven kanaal dan hier, en omdat er nu meerdere spelers zijn zijn er meerdere wolven dus dat betekent meer met elkaar communiceren dan hier.

Tot nu toe zijn er echter een aantal die niks hebben gezegd. Dus dan denk ik wel op die manier.
Vorige potje was er minder spelers waardoor er meer en door iedereen in speelkanaal werd gezegd.
 
Reactiescore
2.196
Ohhh zooo, nee tis gewoon mijn ervaring, meestal zijn wolven actiever in wolven kanaal dan hier, en omdat er nu meerdere spelers zijn zijn er meerdere wolven dus dat betekent meer met elkaar communiceren dan hier.

Tot nu toe zijn er echter een aantal die niks hebben gezegd. Dus dan denk ik wel op die manier.
Vorige potje was er minder spelers waardoor er meer en door iedereen in speelkanaal werd gezegd.

Hoeveelste potje is dit voor je?
 
Reactiescore
1.707
ik denk dat de wolven op de achtergrond vertoeven en ons elkaar laten afmaken
 
Reactiescore
2.196
Meeste zijn er van overtuigd dat of dash (instellingen lezen) of simeco (meelopen op dash) wolf is. Ik zie het niet dus ga niet op hen stemmen.

Zelf zie ik candiu en sultan serhat als wolven. Beide best wel gespeeld reageren maar als surhat wolf is dan kan dash ook wolf zijn door het heel erg verdedigen van dash en heath op simeco verder te gooien.
 
Reactiescore
1.804
Meeste zijn er van overtuigd dat of dash (instellingen lezen) of simeco (meelopen op dash) wolf is. Ik zie het niet dus ga niet op hen stemmen.

Zelf zie ik candiu en sultan serhat als wolven. Beide best wel gespeeld reageren maar als surhat wolf is dan kan dash ook wolf zijn door het heel erg verdedigen van dash en heath op simeco verder te gooien.
Ik loop niet mee op dash ik ben net degene die hem als enige benoemt. Dat er zoveel mensen daardoor op mij stemmen is op z’n minst opvallend te noemen
 
Reactiescore
1.804
Dit zijn echt de meest slechtste argumenten die ik ooit gelezen heb. Dat blond achter jou staat spreekt ook niet in jouw voordeel.

Simeco rood
Je moet het er niet mee eens zijn maar het zijn wel argumenten, terwijl sultan beweerde dat die er niet waren. Onzin dus.
 
Reactiescore
1.804
Moh overigens heel makkelijk aan het meelopen mijn gok is sultan en moh wolven die snel meelopen op mij. Dat moge duidelijk zijn? Over dash twijfel ik nog
 
Reactiescore
1.804
Het moge duidelijk zijn ik heb het intellect van de gemiddelde wvw speler op dit forum schromelijk onderschat
 
Bovenaan