[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
35
oké er is dus niks tegen Simeco behalve dat hij op dash had gestemd en iets te lang over doorgaat?

Ik zie iig geen reden om hem eruit te stemmen. Simeco heeft in het verleden weleens als eerste op een medewolf gestemd maar hij gaat nu te lang over dash door dus ze kunnen iig niet beide wolf zijn.

Sultan serhat vind ik meer verdacht hier. Je bent een nieuwe speler die niet begreep hoe en waarom iemand bm stemt zonder bewijs dat de user goedje is, je begreep Jan niet met zijn opmerking over de wolven chat maar je zegt ook “in mijn ervaring zijn wolven kanalen” dus je kent het allemaal wel of je probeert jezelf eruit te kletsen?
Vind je posts heel tegenstrijdig en verdacht. Je hebt dit spel goed en vaak gelezen maar daaruit kan je niet halen of wolven actief zijn in hun chat. Idk het klopt voor mij niet



Sultan serhat rood
En nu verschijnt die ook hoor, waar was je?
Zoals ik al zei, ik ben nieuw, en als ik informatie krijgt wat wat is dan ga ik erover speculeren, dat mag hopelijk wel?
 
Reactiescore
1.279
Oke jongens, van wie is dit trol account? @BloodWolf14 ben jij dit?

Mijn stem gaat naar JokersBrain rood.

Vooral omdat ik Joker ken als iemand die structureel de eerste lynch skipt, maar zich nu ineens indekt door de lynch op Simeco te starten. Verbaast me dat niemand anders hier een opmerking over gemaakt heeft, maar dit is duidelijk indekgedrag van een slechtje dat dag 1 moet overleven.
Hier zit wel wat in. Vooral ook omdat hij vorig potje door mij na een paar posts al werd doorzien.

Ik voel hier wel wat voor eigenlijk simeco doorgestreept Jokersbreen rood
 
Reactiescore
276
En nu verschijnt die ook hoor, waar was je?
Zoals ik al zei, ik ben nieuw, en als ik informatie krijgt wat wat is dan ga ik erover speculeren, dat mag hopelijk wel?
Als eerst, ik bepaal zelf wel wanneer ik online kom om te reageren en/of mee te lezen? Geloof het of niet maar sommige hier werken en kunnen niet continue online zijn.

Dat is het, je zegt je bent nieuw maar je spreekt ook over jouw ervaring met wolven kanalen.. vorige potje was je geen wolf dus geen idee hoe jij dan kan weten over hoe de activiteit in de wolvenchat is. Tenzij je er zelf in zit
 
Reactiescore
5
Sultan is zichzelf aan het verdedigen met wel heeel veel if-scenarios. Ziet er een beetje uit als een wanhoopspoging omdat ie zichzelf opeens met een rode naam ziet...

Sultan Serhat rood​

 
Reactiescore
1.804
oké er is dus niks tegen Simeco behalve dat hij op dash had gestemd en iets te lang over doorgaat?

Ik zie iig geen reden om hem eruit te stemmen. Simeco heeft in het verleden weleens als eerste op een medewolf gestemd maar hij gaat nu te lang over dash door dus ze kunnen iig niet beide wolf zijn.

Sultan serhat vind ik meer verdacht hier. Je bent een nieuwe speler die niet begreep hoe en waarom iemand bm stemt zonder bewijs dat de user goedje is, je begreep Jan niet met zijn opmerking over de wolven chat maar je zegt ook “in mijn ervaring zijn wolven kanalen” dus je kent het allemaal wel of je probeert jezelf eruit te kletsen?
Vind je posts heel tegenstrijdig en verdacht. Je hebt dit spel goed en vaak gelezen maar daaruit kan je niet halen of wolven actief zijn in hun chat. Idk het klopt voor mij niet



Sultan serhat rood
Je geeft aan dat ik wel vaker stem op een medewolf maar in dit geval is het onmogelijk dat we beiden wolf zijn? WaaromV
 
Reactiescore
35
Ehm, ik ben geen trol.
Nou zoals ik al zei, ik gebruik woorden zoals het is, maar ik weet wel dat er meerdere slechtjes zijn dan 1.
En zoiezo weet ik dat Rinske dat iedereen wel irl leven heeft maar dat ik opeens zinnen en woorden gebruikt omdat ik zelf geen ervaring hier op TW wvw hebt betekent niet dat ik geen ervaring van WVW op andere fora's hebt.
 
Reactiescore
2.196
Ehm, ik ben geen trol.
Nou zoals ik al zei, ik gebruik woorden zoals het is, maar ik weet wel dat er meerdere slechtjes zijn dan 1.
En zoiezo weet ik dat Rinske dat iedereen wel irl leven heeft maar dat ik opeens zinnen en woorden gebruikt omdat ik zelf geen ervaring hier op TW wvw hebt betekent niet dat ik geen ervaring van WVW op andere fora's hebt.

Welke fora
 
Reactiescore
1.804
Ben ik de enige die het heel moeilijk heeft met het lezen van de posts van sultan?
 
Reactiescore
35
misschien kan je het in de wolvenchat sturen zodat je medewolf hier kan bevestigen dat het zo is?
Stel je voor ik wordt gelynched of gelunched en ik blijk geen slechtje te zijn dan hebben zij wel voorrang, dan weten jullie ook gelijk als ik eruit ligt wat mijn rol is en dan weten jullie ook wie dan voordeel heeft.
Nee ik ben geen wolf dat kan ik je duidelijk aangeven, als ik een wolf was dan was ik minder actief hier en meer aan het netwerken via pm of andere kanaal.
 
Bovenaan