WvW 60# z0rianland

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52781

Guest
De volgende die zegt dat hij geen rol heeft ontvangen, valt ter plekke dood neer

ik ben het er verdomme spuugzat van, ik heb het in het inschrijftopic 2x gezegt, in enorm groot lettertyp, het staat bij de regels, in het topic, EN NOG NIET LEZEN

Stomme zaken dit
 

DeletedUser

Guest
Nog 'emm een vraagje trouwens, wat moet ik een vredesnaam met een klaagmuur xD? ik snap der niets van. Laat het iemand me maar uitleggen in PM, geen zin in dat gezeik hier :D.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe dan maar een randomkeuze moet vandaag weg en heb nog niet echt iets verdacht gezien dus

Bappos

& als Bm Quechua, is een zeer actieve speler die weet wat hem te doen staat ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Nog 'emm een vraagje trouwens, wat moet ik een vredesnaam met een klaagmuur xD? ik snap der niets van. Laat het iemand me maar uitleggen in PM, geen zin in dat gezeik hier :D.

Klaagmuur is een plek waar je 1 citaat kan plaatsen dat vervolgens anoniem in groepsvorm wordt geplaatst in het topic.
Beetje doelloos, daarom gebruikt iedereen het.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik doe dan maar een randomkeuze moet vandaag weg en heb nog niet echt iets verdacht gezien dus

Bappos

& als Bm Quechua, is een zeer actieve speler die weet wat hem te doen staat ;)

Lijkt me niet echt een randomkeuze als je mij kiest^^.
 

DeletedUser

Guest
Nouw oké het zal wel.

Dan maar mijn eerste visie. Nee, jullie vinden het vast gebaseerd op niets, maar dit kan al een eerste stap zijn :). Dit is niet meteen verdenken, maar onder ogen brengen van enige spelers + lichte mening geven.

Tribla: Nog gereageert op een discussie na start wvw 60?
N4rek: Waarom reageert hij niet terwijl hij een uur geleden nog online is geweest?
Huku: Waarom zo’n rare reacties: “Ik ga offline morgen zal ik alles wel lezen
Smashbook pro: Speelt hetzelfde als vorige keer, toen was hij burger. Enkel is zijn burgertactiek zo ontzettend vaag dat ik hem wederom verdacht vind. Gooit zichzelf wel vol in de aandacht.
Stealer of faith: Wel ook vandaag online geweest, enkel een succes post.
Bappos: Speelt ontzettend raar, alles met z0r? Wtf…, het is dan wel z0rland ofzo, maar dan hoef je niet meteen zo maf te doen :confused:?
Slaro: WTF wel online en geen spam of plaatjes zoals vorige keer? Weird!
-Tim-: 1 post, over de instellingen… tsja…

Ik snap niet dat je Quechua niet eens een beetje verdenkt. Hij gaat meteen, zonder enige aanleiding, op willekeurige spelers zonder goede reden. Terwijl hij mij voor deze tactiek in de vorige ronde op aanviel. Nee daar geloof ik weinig van.

Quechua
Joe Carioca
 

DeletedUser

Guest
Ik doe dan maar een randomkeuze moet vandaag weg en heb nog niet echt iets verdacht gezien dus

Bappos

& als Bm Quechua, is een zeer actieve speler die weet wat hem te doen staat ;)

Kennelijk heb jij mijn kritiek op Quechua niet gelezen.
Voor deze onzinnige BM-stem denk ik ook dat jij een wolf bent.
 

DeletedUser34772

Guest
Ik heb ook op Quehcua gestemd voor burgemeester Slaro. Ben ik nu ook wolf? :eek: Goed gedaan man, je hebt al 3 wolven gevonden!
 

DeletedUser16768

Guest
Ik zeg niet dat je het niet bent, maar ik schat je minder een meeloper in dan Huku, maar het is inderdaad wel verdacht ja.

Owja want iedereen die de theorie van Slaro niet volgt is wolf, sorry was het even vergeten.
 

DeletedUser32603

Guest
De volgende die zegt dat hij geen rol heeft ontvangen, valt ter plekke dood neer

ik ben het er verdomme spuugzat van, ik heb het in het inschrijftopic 2x gezegt, in enorm groot lettertyp, het staat bij de regels, in het topic, EN NOG NIET LEZEN

Stomme zaken dit

Tof dat je even bevestigd dat diegenen die zeggen geen rol gekregen te hebben, ook daadwerkelijk burger zijn :p
 

DeletedUser52781

Guest
Tof dat je even bevestigd dat diegenen die zeggen geen rol gekregen te hebben, ook daadwerkelijk burger zijn :p

doe ik niet. ik zeg alleen dat als je het zegt je dood neervalt, no matter what. tacktiek of niet. ik heb gezegd dat ik niet wil hebben dat je zegt: Ik heb geen rol gekregen :eek:

daarom. wie weet is N4R3K wel heks ofzo. ik weet zijn rol, jullie niet :cool:
 

DeletedUser32603

Guest
doe ik niet. ik zeg alleen dat als je het zegt je dood neervalt, no matter what. tacktiek of niet. ik heb gezegd dat ik niet wil hebben dat je zegt: Ik heb geen rol gekregen :eek:

daarom. wie weet is N4R3K wel heks ofzo. ik weet zijn rol, jullie niet :cool:

Haha, anders had je nooit zo fel gereageerd als het als een tacktiek werd gebruikt, ik geloof er niets van.
 

DeletedUser16768

Guest
doe ik niet. ik zeg alleen dat als je het zegt je dood neervalt, no matter what. tacktiek of niet. ik heb gezegd dat ik niet wil hebben dat je zegt: Ik heb geen rol gekregen :eek:

daarom. wie weet is N4R3K wel heks ofzo. ik weet zijn rol, jullie niet :cool:

Is die heks? :eek:
 

DeletedUser23144

Guest
Huku

voor het geval ik het anders vergeet, alvast een voorlopige stem
 

DeletedUser

Guest
Maar Riverfl0w waar staat dan in de instellingen dat je geen rol mag claimen? Of lees ik nou niet goed :O? Damn, dat zou wel slecht zijn :(.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan