WvW 60# z0rianland

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat de spelleiding zich niet meer zo veel laat zien in dit topic behalve met lynches en met lunches.
Dat bespaart dadelijk heel wat dubieuze momenten in dit spel, stoorde me daar de vorige ronde ook al aan, hm.
 

DeletedUser32603

Guest
Ik stel voor dat de spelleiding zich niet meer zo veel laat zien in dit topic behalve met lynches en met lunches.
Dat bespaart dadelijk heel wat dubieuze momenten in dit spel, stoorde me daar de vorige ronde ook al aan, hm.

Heb het spel nooit beïnvloed, snap niet waar je dit dus nu vandaan haalt.
 

DeletedUser

Guest
Maar Riverfl0w waar staat dan in de instellingen dat je geen rol mag claimen? Of lees ik nou niet goed :O? Damn, dat zou wel slecht zijn :(.

Dat zou slecht zijn?
Als ik ergens een ontiegelijke hekel aan heb is het wel rollen claimen.
 

DeletedUser54057

Guest
Nouw oké het zal wel.

Dan maar mijn eerste visie. Nee, jullie vinden het vast gebaseerd op niets, maar dit kan al een eerste stap zijn :). Dit is niet meteen verdenken, maar onder ogen brengen van enige spelers + lichte mening geven.

Tribla: Nog gereageert op een discussie na start wvw 60?
N4rek: Waarom reageert hij niet terwijl hij een uur geleden nog online is geweest?
Huku: Waarom zo’n rare reacties: “Ik ga offline morgen zal ik alles wel lezen
Smashbook pro: Speelt hetzelfde als vorige keer, toen was hij burger. Enkel is zijn burgertactiek zo ontzettend vaag dat ik hem wederom verdacht vind. Gooit zichzelf wel vol in de aandacht.
Stealer of faith: Wel ook vandaag online geweest, enkel een succes post.
Bappos: Speelt ontzettend raar, alles met z0r? Wtf…, het is dan wel z0rland ofzo, maar dan hoef je niet meteen zo maf te doen :confused:?
Slaro: WTF wel online en geen spam of plaatjes zoals vorige keer? Weird!
-Tim-: 1 post, over de instellingen… tsja…

dus jij vind dat ik wat moet zeggen om geen wolf te zijn?
vind ik een beetje raar maar oké, om je tevreden te houden.
ik kan natuurlijk ook niks zeggen, maar aangezien dit verdacht wordt gevonden door sommigen, zal ik zeggen dat ik niks nuttigs te zeggen heb. dit lok je natuurlijk ook uit met zo'n post.
(jullie denken vast: waarom stuurt hij dit. dat staat hierboven)
 

DeletedUser

Guest
Dat zou slecht zijn?
Als ik ergens een ontiegelijke hekel aan heb is het wel rollen claimen.

Ik doelde erop dat ik wel heel erg zou falen als ik niet gelezen had dat je geen rollen mocht claimen, daar ik het nergens heb kunnen vinden. Niet dat het faalt als je geen rollen mag claimen ;)
 

DeletedUser

Guest
dus jij vind dat ik wat moet zeggen om geen wolf te zijn?
vind ik een beetje raar maar oké, om je tevreden te houden.
ik kan natuurlijk ook niks zeggen, maar aangezien dit verdacht wordt gevonden door sommigen, zal ik zeggen dat ik niks nuttigs te zeggen heb. dit lok je natuurlijk ook uit met zo'n post.
(jullie denken vast: waarom stuurt hij dit. dat staat hierboven)

Hij heeft wel gelijk dat je iets mag zeggen.
Anders kan je dit spel net zo goed niet spelen.
 

DeletedUser

Guest
dus jij vind dat ik wat moet zeggen om geen wolf te zijn?
vind ik een beetje raar maar oké, om je tevreden te houden.
ik kan natuurlijk ook niks zeggen, maar aangezien dit verdacht wordt gevonden door sommigen, zal ik zeggen dat ik niks nuttigs te zeggen heb. dit lok je natuurlijk ook uit met zo'n post.
(jullie denken vast: waarom stuurt hij dit. dat staat hierboven)

Geweldig. Jij bent mijn nieuwe pispaaltje. Of had ik al iemand?

Tribla.
 

DeletedUser16768

Guest
Wat ben jij ontiegelijk irritant.
Maar dat ben je sowieso wel.........

Dankje, hou ook van jou hoor.
We gaan toch allebei wel dood, als je wolf bent lynch ik je, of jij luncht mij. Als je geen wolf bent, worden we allebei gelunched.
Dus je kan beter met me werken :cool:
 

DeletedUser

Guest
en mag ik vragen waarom ik en niet iemand anders van het lijstje?

Omdat jij een ongelofelijke FAAL post maakt. Je post om te posten, zodat je niet verdacht wordt door mij. Dus je bent wolf.

Goed gespeeld.

Onee, toch niet.
 

DeletedUser32603

Guest
Dankje, hou ook van jou hoor.
We gaan toch allebei wel dood, als je wolf bent lynch ik je, of jij luncht mij. Als je geen wolf bent, worden we allebei gelunched.
Dus je kan beter met me werken :cool:

Jouw redenaties zijn toch altijd zo paradoxaal, haha.
 

DeletedUser

Guest
Dankje, hou ook van jou hoor.
We gaan toch allebei wel dood, als je wolf bent lynch ik je, of jij luncht mij. Als je geen wolf bent, worden we allebei gelunched.
Dus je kan beter met me werken :cool:

Welkom, mag ik me voorstellen, Joe Carioca, is altijd binnen 2 dagen dood ^^.
Kan ik meewerken?
 

DeletedUser

Guest
Dankje, hou ook van jou hoor.
We gaan toch allebei wel dood, als je wolf bent lynch ik je, of jij luncht mij. Als je geen wolf bent, worden we allebei gelunched.
Dus je kan beter met me werken :cool:

Het is alleen een constatering.
Niet dat ik nu een tunnelvisie op jou ga projecteren.
 

DeletedUser54057

Guest
Omdat jij een ongelofelijke FAAL post maakt. Je post om te posten, zodat je niet verdacht wordt door mij. Dus je bent wolf.

Goed gespeeld.

Onee, toch niet.

dus je bent volgens jouw wolf als je, of je geen post maakt, of als je erop reageert met een (volgens jouw) faal post.
leuke redenatie.
 

DeletedUser

Guest
Omdat jij een ongelofelijke FAAL post maakt. Je post om te posten, zodat je niet verdacht wordt door mij. Dus je bent wolf.

Goed gespeeld.

Onee, toch niet.

Blijkbaar heb jij tijdens jouw potje ook niet goed opgelet. Eerste twee dagen zijn useless for me, as you might know.

jij zou wel eens wolf kunnen zijn vanwege die opmerking.

Wat doe jij dan?
Je vind de eerste 2 dagen useless, dan post iemand anders om te posten en dan is die wolf?
Right :rolleyes:
Jouw redenatie klopt voor geen ene meter, laat staan dat je goeie redenen naar voren brengt om iemand te lynchen, echter komen er wel betere redenen om jou te lynchen....
 

DeletedUser

Guest
Dank u :)



Ja hoor dat kan. Begin maar met Illuminati, 1 van de wolven. Alleen had ik liever een big fish gevangen.

Owke, zie er tot nu toe niet echt veel in, maarja misschien verandert dat nog.
Mijn hoofdverdachte tot nu toe zijn predator en Edward. :cool:
Een van hen is zeker wolf, misschien allebei wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan