WvW 60# z0rianland

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13565

Guest
en de rede is dus????
dat ik zinloos praat? zo werd ik WVW 59 ook al op gepakt -,-
gewoon om me weg te hebben... dat bedoel ik dus ook met eerlijk -,-

Maar misschien is dan de beste houding van jou wel om op zijn minst te proberen wel wat toe te voegen?
Ik geef zo maar een tip weg, gratis en voor niks.
Denk er nog maar eens over na.
Want ja, misschien is het ook wel logisch dat mensen op je stemmen, als je ze tegen je in het harnas jaagt door nutteloos en bijdehand te doen zoals je in vorige ronde deed.
Nogmaals, denk er eens over na. :):)
 

DeletedUser

Guest
Maar misschien is dan de beste houding van jou wel om op zijn minst te proberen wel wat toe te voegen?
Ik geef zo maar een tip weg, gratis en voor niks.
Denk er nog maar eens over na.
Want ja, misschien is het ook wel logisch dat mensen op je stemmen, als je ze tegen je in het harnas jaagt door nutteloos en bijdehand te doen zoals je in vorige ronde deed.
Nogmaals, denk er eens over na. :):)

zal ik doen, gedaan... ne eigenlijk niet -,-
tis gewoon mijn manier van spelen... altijd al geweest :D
en als jullie zo goed zijn zouden jullie daar niet op moeten letten, maar kijken naar wat iemadn zegt :/
en niet met slechte theorien komen :/
 

DeletedUser13565

Guest
zal ik doen, gedaan... ne eigenlijk niet -,-
tis gewoon mijn manier van spelen... altijd al geweest :D
en als jullie zo goed zijn zouden jullie daar niet op moeten letten, maar kijken naar wat iemadn zegt :/
en niet met slechte theorien komen :/

Je schaamt je niet dat je graag je nutteloze speelstijl behoudt ?
Dat je dus geen enkele moeite doet om wolven te vinden , alleen maar zeggen dat we je niet moeten lynchen omdat je nutteloos doet.

Triest
 

DeletedUser54523

Guest
Ik stel mezelf verkiesbaar als burgemeester :)

Want met mijn jarenlange ervaring en intensief speurwerk zal ik ook dit tot een goed einde brengen!
(ernst en bobbie, klinkt bekend?:cool:)
 

DeletedUser34772

Guest
Ik ga nu offline morgen ben ik er en lees ik alles :)

waarom vind je het nodig dit te zeggen? Bang dat we anders wantrouwig worden dat je je op de achtergrond houd? bang om ontdekt te worden, wolfje?
 

DeletedUser52781

Guest
Klaagmuur kun je in een pm'tje naar mij sturen als je daar zin in hebt,

voor de lui die niet weten wat het is ; een kansloos ding waar je text op kunt zetten :cool:
 

DeletedUser13565

Guest
Whaha, de spelleiders waren het vergeten maar ik niet: De Klaagmuur. :cool:

Ik stel voor dat we hem gaan gebruiken ook.
 

DeletedUser

Guest
Je schaamt je niet dat je graag je nutteloze speelstijl behoudt ?
Dat je dus geen enkele moeite doet om wolven te vinden , alleen maar zeggen dat we je niet moeten lynchen omdat je nutteloos doet.

Triest

ha, dus jij denk dat ik niet alles lees en nadenk ^^
dan zit je goed mis :/
het enige verschil is is dat ik met goede argumenten kom en jij zit mij alleen maar af te kraken :/
 

DeletedUser13565

Guest
ha, dus jij denk dat ik niet alles lees en nadenk ^^
dan zit je goed mis :/
het enige verschil is is dat ik met goede argumenten kom en jij zit mij alleen maar af te kraken :/

I hope so. Je zei in je vorige post iets in de trant van 'nutteloos is gwn mijn speelstijl en dat verander ik niet.' maar je kan jezelf bewijzen hoor. Graag zelfs.
 

DeletedUser

Guest
hallo allemaal... ik doe weer mee ^^

Verdacht, die "^^" achteraan... Jij wordt weer in de gaten gehouden.


Wtf :confused:?

en de rede is dus????
dat ik zinloos praat? zo werd ik WVW 59 ook al op gepakt -,-
gewoon om me weg te hebben... dat bedoel ik dus ook met eerlijk -,-

zal ik doen, gedaan... ne eigenlijk niet -,-
tis gewoon mijn manier van spelen... altijd al geweest :D
en als jullie zo goed zijn zouden jullie daar niet op moeten letten, maar kijken naar wat iemadn zegt :/
en niet met slechte theorien komen :/

Als je zo praat kon je wel eens wolf zijn, zeggen dat je deze tactiek altijd gebruikt....

Klaagmuur kun je in een pm'tje naar mij sturen als je daar zin in hebt,

voor de lui die niet weten wat het is ; een kansloos ding waar je text op kunt zetten :cool:

En nu weet ik nog altijd niet wat het is haha :p.

Verder mag er op mij gestemd worden als burgermeester, ik ben zoals ik vorig potje bewezen heb een eerste klas wolvenvanger. Gelukkig zijn er dit keer geen draken dus alle wolven zullen in no-time K.O. zijn :cool:.
 

DeletedUser

Guest
Failure. , jij probeert onopvallend op dezelfde manier te spelen als de vorige ronde, met dezelfde soort BM-verkiezing.
Daardoor laat je zien dat je gewoon de wolf bent. Daarnaast ben jij de beruchte derde poster.

Probeer je me nu na te doen Quechua met een onzinnige beschuldiging? Je bent wel zeker van je zaak terwijl je dat niet kan zijn, ik vertrouw je nu dus al niet,
met je 3e post?
 

DeletedUser16768

Guest
Ik weet niet wat het is, maar krijg een beetje dat z0r gevoel.
Dat z0r gevoel zegt mij dat illuminatie wolfz0r is.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat het is, maar krijg een beetje dat z0r gevoel.
Dat z0r gevoel zegt mij dat illuminatie wolfz0r is.

Dat zou flauw zijn. Maar ik vind dat Quechua te onzinnig op mijn manier bezig is, dat is niet zijn stijl, ik wantrouw Quechua.
 

DeletedUser34772

Guest
ik doe dit bijna elke potje hoor, en ik denk
dat ik voor zo'n onnozole reden me niet moet gaan verdedigen.


waarom zeg je dat je weg bent, en morgen (vandaag) terug komt? denk je dat we je gaan missen, en ons vragen gaan stellen?
 

DeletedUser52781

Guest
Stemmen in topic trouwens, 't staat verkeerd in de instellingen. ik zal het erin zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan