WvW 60# z0rianland

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser34772

Guest
Edward vanwaar zo'n korte en felle reacties? Ben ik niet gewend van je. En Predator, zo'n lange post maken maar eigenlijk toch niets toevoegen aan het topic?

Fel zou ik het niet noemen. Ik ga gewoon niet opgeven, gewoon omdat hij mijn vraag ontwijkt.
 

DeletedUser

Guest
Edward vanwaar zo'n korte en felle reacties? Ben ik niet gewend van je. En Predator, zo'n lange post maken maar eigenlijk toch niets toevoegen aan het topic?

Blijkbaar heb jij tijdens jouw potje ook niet goed opgelet. Eerste twee dagen zijn useless for me, as you might know.

jij zou wel eens wolf kunnen zijn vanwege die opmerking.
 

DeletedUser32603

Guest
Fel zou ik het niet noemen. Ik ga gewoon niet opgeven, gewoon omdat hij mijn vraag ontwijkt.

Nee hoor, je bent de rust zelve met drie vragen in één post :rolleyes:
waarom vind je het nodig dit te zeggen? Bang dat we anders wantrouwig worden dat je je op de achtergrond houd? bang om ontdekt te worden, wolfje?
Dit getuigd er ook van, zeker de bevelende vorm zorgt ervoor dat je niet fel reageert :rolleyes:
ik vraag je iets. Verdedig je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eens even kijken wie wel online zijn geweest en nog geen post hebben gemaakt, dan heb ik mijn eerste wolf dit potje te pakken.
 

DeletedUser34772

Guest
Nee hoor, je bent de rust zelve met vier vragen in een post :rolleyes:

Dit getuigd er ook van, zeker de bevelende vorm zorgt ervoor dat je niet fel reageert :rolleyes:

dat heet aanvallend spelen. Btw, pas op met die smiley, dat is zoals "^^", wolven gebruiken ze vaak
 

DeletedUser32603

Guest
Blijkbaar heb jij tijdens jouw potje ook niet goed opgelet. Eerste twee dagen zijn useless for me, as you might know.

jij zou wel eens wolf kunnen zijn vanwege die opmerking.

Op de man spelen? Zwak. Eerste twee dagen zijn nutteloos zeg je, nochtans tijdens mijn potje was er al een heleboel gebeurd en stond er al heel wat vast tijdens die dagen. Dus in feite post je nu louter om te posten? Je geeft het namelijk zelf net toe.
 

DeletedUser

Guest
Op de man spelen? Zwak. Eerste twee dagen zijn nutteloos zeg je, nochtans tijdens mijn potje was er al een heleboel gebeurd en stond er al heel wat vast tijdens die dagen. Dus in feite post je nu louter om te posten? Je geeft het namelijk zelf net toe.

Eens even kijken wie wel online zijn geweest en nog geen post hebben gemaakt, dan heb ik mijn eerste wolf dit potje te pakken.

As you might notice, I had the intention to search for wolves! So please read everything carefully.

Owh, shit, engels... hmm... sorry heb vrijdag mondeling engels dus doe alles in het engels atm xD
 

DeletedUser52781

Guest
Cupido
Het gezelschap was aangekomen in z0rianland. Onder Kapitein Anthraxxis en zijn Slavi0ns liepen zijn richting de achtbaan. tot in een keer de Rebellen om hun heen stonden.
het waren er honderden, duizenden zelfs.
de Voorste linies bestonden uit Speren, daarachter de Boogschutters gevolgd door de ergste, mengsels van Slaro en Lieflap. Even leek het erop dat ze er aan gingen. maar Anthraxxis had zijn zwaard al getrokken en iedereen had weer hoop.

Ineens kwam er een lichtstraal uit de hemel knallen. en een regen van pijlen kwamen op de Rebellen en Anthraxxis's groepje vallen. 2 minuten later waren de Rebellen dood en Anthraxxis groepje was zwaar gewond. except 1 iemand. die keek verliefd omhoog, en hielp iedereen de draaimolen in, waar hij/zij de rest ging helpen.


Geliefden zijn gemaakt :)
 

DeletedUser

Guest
Cupido
Het gezelschap was aangekomen in z0rianland. Onder Kapitein Anthraxxis en zijn Slavi0ns liepen zijn richting de achtbaan. tot in een keer de Rebellen om hun heen stonden.
het waren er honderden, duizenden zelfs.
de Voorste linies bestonden uit Speren, daarachter de Boogschutters gevolgd door de ergste, mengsels van Slaro en Lieflap. Even leek het erop dat ze er aan gingen. maar Anthraxxis had zijn zwaard al getrokken en iedereen had weer hoop.

Ineens kwam er een lichtstraal uit de hemel knallen. en een regen van pijlen kwamen op de Rebellen en Anthraxxis's groepje vallen. 2 minuten later waren de Rebellen dood en Anthraxxis groepje was zwaar gewond. except 1 iemand. die keek verliefd omhoog, en hielp iedereen de draaimolen in, waar hij/zij de rest ging helpen.


Geliefden zijn gemaakt :)

Verdorie wanneer word ik ooit geliefde :mad:. Niemand mag mij :'(
 

DeletedUser

Guest
Edward vanwaar zo'n korte en felle reacties? Ben ik niet gewend van je. En Predator, zo'n lange post maken maar eigenlijk toch niets toevoegen aan het topic?

Ik ben het wel van hem gewend, alleen deed hij dat toen hij wolf was, toen had hij ook een totale onzin reden.
Wat jij doet is eigenlijk een persoonlijke aanval, je wil huku aanvallen alleen heb je geen reden, dus bedenk je een reden, niet voor niets is dit een drogreden, vandaar dus dat je de eerste wolf bent.
Ik heb het over Edward dan hé ;).
 

DeletedUser32603

Guest
As you might notice, I had the intention to search for wolves! So please read everything carefully.

Owh, shit, engels... hmm... sorry heb vrijdag mondeling engels dus doe alles in het engels atm xD

I didn't. As you clearly stated the first two days are useless to you, why do you even bother to post then? To raise your post count? I did read everything carefully, either you are contradicting yourself or you didn't make your point clear.

Alsof je niet door hebt dat je in het Engels post :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben het wel van hem gewend, alleen deed hij dat toen hij wolf was, toen had hij ook een totale onzin reden.
Wat jij doet is eigenlijk een persoonlijke aanval, je wil huku aanvallen alleen heb je geen reden, dus bedenk je een reden, niet voor niets is dit een drogreden, vandaar dus dat je de eerste wolf bent.
Ik heb het over Edward dan hé ;).

Hmm, jij bent heeeeeeeeeeeeeel verdacht nu. Je veranderd opeens je post, zet er nog snel een smiley bij, 5 seconde nadat je hem uberhaupt post. Daarnaast is dit je (Als ik me niet vergis) 2e post en heb je dus verder totaal nog geen mening gevormd. Je probeert hier dus eigenlijk gewoon een statement te leggen maar tegelijkertijd iedereen te vriend te houden.

VERDACHT!

EDIT: Trouwens, Huku, waarom zit jij constant F5 te drukken op WvW topic maar niet te posten? Wil je uit de schijnwerpers blijven? IK zal je eerste drie posts eens doorlezen en daar mijn conclusie uit trekken.
 

DeletedUser34772

Guest
Ik ben het wel van hem gewend, alleen deed hij dat toen hij wolf was, toen had hij ook een totale onzin reden.
Wat jij doet is eigenlijk een persoonlijke aanval, je wil huku aanvallen alleen heb je geen reden, dus bedenk je een reden, niet voor niets is dit een drogreden, vandaar dus dat je de eerste wolf bent.
Ik heb het over Edward dan hé ;).

bullshit. Ik deed dit toen ik wolf was, maar heb dit ook gedaan als goedje. En ik wou niet per sé Huku aanvallen, maar ik zag gewoon een goeie mogelijkheid. Die reden is niet verzonnen, maar bestaat gewoon.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, jij bent heeeeeeeeeeeeeel verdacht nu. Je veranderd opeens je post, zet er nog snel een smiley bij, 5 seconde nadat je hem uberhaupt post. Daarnaast is dit je (Als ik me niet vergis) 2e post en heb je dus verder totaal nog geen mening gevormd. Je probeert hier dus eigenlijk gewoon een statement te leggen maar tegelijkertijd iedereen te vriend te houden.

VERDACHT!

Ja ik veranderde mijn post ja, wil je weten waarom:
Omdat het misschien voor de minder begaafde spelers niet duidelijk was dat ik het over edward had omdat ik simon quote, en edwards naam niet noemde.

En dan dat ik nog totaal geen mening heb gevormd?
Wat is dit nou weer voor een reden?
Omdat ik 1 post heb heb ik mijn mening nog niet gevormd?
In wat voor tijdperk leef jij? :eek:
 

DeletedUser

Guest
bullshit. Ik deed dit toen ik wolf was, maar heb dit ook gedaan als goedje. En ik wou niet per sé Huku aanvallen, maar ik zag gewoon een goeie mogelijkheid. Die reden is niet verzonnen, maar bestaat gewoon.

Een goeie mogelijkheid?
Hij geeft aan dat hij morgen pas actief kan zijn en dat noem jij een goeie mogelijkheid?
Dat vind ik een totale onzinreden, sommige mensen hebben het nou eenmaal druk en kunnen niet de hele avond achter de pc zitten om wat dan reden dan ook, dat vind ik dus eigenlijk geen reden, laat staan een goeie reden om iemand daarop aan te vallen.
 

DeletedUser16768

Guest
Ja ik veranderde mijn post ja, wil je weten waarom:
Omdat het misschien voor de minder begaafde spelers niet duidelijk was dat ik het over edward had omdat ik simon quote, en edwards naam niet noemde.

En dan dat ik nog totaal geen mening heb gevormd?
Wat is dit nou weer voor een reden?
Omdat ik 1 post heb heb ik mijn mening nog niet gevormd?
In wat voor tijdperk leef jij? :eek:

100% mee eens. Z0rians doen niet anders dan posts veranderen dus het is totaal niet verdacht in dit land!
 

DeletedUser

Guest
Succces allen !
Amai, dan ben ik dat (a)

Ik ga nu offline morgen ben ik er en lees ik alles :)

Wtf boeit het ons dat jij offline gaat en morgen alles leest? Wij willen dat jij post. Je leest constant het topic, maar zegt verder niets. Tsjaa.... wolf?

Ja ik veranderde mijn post ja, wil je weten waarom:
Omdat het misschien voor de minder begaafde spelers niet duidelijk was dat ik het over edward had omdat ik simon quote, en edwards naam niet noemde.

En dan dat ik nog totaal geen mening heb gevormd?
Wat is dit nou weer voor een reden?
Omdat ik 1 post heb heb ik mijn mening nog niet gevormd?
In wat voor tijdperk leef jij? :eek:

Ik leef op dag 1 tijdperk, ik heb mijn tactiek omgegooid naar een kamikaze attack op iedereen. Mocht ik vanavond dood gaan door een hapje van de wolven dan heb ik in ieder geval zo veel informatie losgewekt dat ik ten minste wat heb kunnen doen, zodat daar op voortgeboorduurd kan worden, want ik weet zeker dat er wel degelijk informatie losgewekt kan worden. En dat is dit potje mijn doel.

Dus, stem op mij als BM.
 

DeletedUser32603

Guest
Ik leef op dag 1 tijdperk, ik heb mijn tactiek omgegooid naar een kamikaze attack op iedereen. Mocht ik vanavond dood gaan door een hapje van de wolven dan heb ik in ieder geval zo veel informatie losgewekt dat ik ten minste wat heb kunnen doen, zodat daar op voortgeboorduurd kan worden, want ik weet zeker dat er wel degelijk informatie losgewekt kan worden. En dat is dit potje mijn doel.

Daarnet zei je nog dat de eerste twee dagen nutteloos voor je waren. Yep, tegenstrijdigheid alom :eek:
 

DeletedUser34772

Guest
Wtf boeit het ons dat jij offline gaat en morgen alles leest? Wij willen dat jij post. Je leest constant het topic, maar zegt verder niets. Tsjaa.... wolf?



Ik leef op dag 1 tijdperk, ik heb mijn tactiek omgegooid naar een kamikaze attack op iedereen. Mocht ik vanavond dood gaan door een hapje van de wolven dan heb ik in ieder geval zo veel informatie losgewekt dat ik ten minste wat heb kunnen doen, zodat daar op voortgeboorduurd kan worden, want ik weet zeker dat er wel degelijk informatie losgewekt kan worden. En dat is dit potje mijn doel.

Dus, stem op mij als BM.

Mij even na gaan zeggen? (@Huku's post)
Wil je nu doen alsof dat je eigen mening is?
 

DeletedUser

Guest
Mij even na gaan zeggen? (@Huku's post)
Wil je nu doen alsof dat je eigen mening is?

Het is niet omdat jij een mening vormt dat ik het hier niet mee eens mag zijn? Enkel benadruk ik dit nog even.

Verder ben ik bijna klaar met mijn lijstje tot nu toe, beter zouden jullie hier ook maar eens mee bezig gaan, wolfjes zoeken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan