[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
276
En waarom vind je het nu belangrijk om dit te doen?

Kvind het apart dat je dit zelfs maar op dag 1 doet.
Dat zei hij er toch bij ?
Vanwege de mogelijke rol van wethouder

Vind het een aparte poging tot verdenkmaking. Bovendien is de rol van gebroeder niet zo’n sterke rol? Dus best prima om die te claimen mocht hij dat echt zijn dan.
 
Reactiescore
86
Lees je expres zo selectief?

Volgens mij is mij post heel duidelijk.

Tigor.

Nee ik lees niet selectief.

Je bent niet bewezen nu, en wat ik nu ga zeggen gaat me waarschijnlijk niet tengoede komen.

Maar dit is echt de meest wolfishe claim. Ik hoop dat de tijd dit wel zal uitwijzen. Maar ik vertrouw je voor geen meter.
 
Reactiescore
278
Ik ben het met tigor eens. Klinkt leuk maar snap de logica er niet van. En hoezo zou je nu een opoffering al doen @bappos
Das nog nergens voor nodig nu
 
Reactiescore
1.278
Ik heb nog even goed gekeken naar deze wethouder rol.

Erg belangeijke rol in combinatie met burgemeester. Veel te risicovol dat hier een extra wolf uit komt.

Om dat tegen te gaan en er zo groot mogelijk voordeel voor de goedjes uit te halen, claim ik gebroeder.

Simeco sule
 
Reactiescore
1.498
Ik ben het met tigor eens. Klinkt leuk maar snap de logica er niet van. En hoezo zou je nu een opoffering al doen @bappos
Das nog nergens voor nodig nu
Als hij morgen nog leeft is het duidelijk?
Dat het niet nodig is, is duidelijk. Maar er nu geen gebruik van maken is helemaal dom gezien we dan 1 goedje verliezen en er niet zeker 1 bij krijgen
 
Reactiescore
437
Voor mij nieuw om zo vroeg in het spel al te claimen maar ik kan me wel vinden in de theorie van Sluwe

Blond
Sluwe
 
Reactiescore
86
Dat zei hij er toch bij ?
Vanwege de mogelijke rol van wethouder

Vind het een aparte poging tot verdenkmaking. Bovendien is de rol van gebroeder niet zo’n sterke rol? Dus best prima om die te claimen mocht hij dat echt zijn dan.

Ja klopt, waarom zou dan de gebroeder moet claimen?

Als er nog tig andere speciaaltjes zijn tvv de goedjes voor de wethouder?
 
Reactiescore
223
Ja klopt, waarom zou dan de gebroeder moet claimen?

Als er nog tig andere speciaaltjes zijn tvv de goedjes voor de wethouder?

Ik had 2 opties om te voorkomen dat BM naar een wolf gaat:

- Vragen of bijvoorbeeld de do of bengel wil claimen (was ook een goede optie geweest)
- Zelf claimen

Jij had voor optie 1 gekozen? En dan had je me niet verdacht gevonden?
 
Reactiescore
1.278
Ik had 2 opties om te voorkomen dat BM naar een wolf gaat:

- Vragen of bijvoorbeeld de do of bengel wil claimen (was ook een goede optie geweest)
- Zelf claimen

Jij had voor optie 1 gekozen? En dan had je me niet verdacht gevonden?
Je kan ook niet claimen?
 
Reactiescore
223
Je kan ook niet claimen?

Dat had ook gekund, maar ieder met enige vorm van denkvermogen snapt dat het een groot voordeel kan zijn om nu voor zekerheid te kiezen ipv riskeren dat er een gratis wolf bij komt.

En nee, jullie hebben die zekerheid nog niet wanneer je op mij stemt (ik kan fake zijn), maar vanuit mijn standpunt heb ik die zekerheid wel.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
261
Ik wil de claim voor deze deadline best geloven, maar bewezen goedje is het absoluut niet. Opzich gemakkelijk om een dergelijke rol te claimen als wolf namelijk. Maar goed, we’ll see.

Simeco
Sule


Anthraxxol rood

Mijn wheel of names kwam ook met jouw naam, heel raar?
 
Reactiescore
86
Ik had 2 opties om te voorkomen dat BM naar een wolf gaat:

- Vragen of bijvoorbeeld de do of bengel wil claimen (was ook een goede optie geweest)
- Zelf claimen

Jij had voor optie 1 gekozen? En dan had je me niet verdacht gevonden?

En waarom ben jij hier dan voor verantwoordelijk? Tuurlijk willen we dat de wethouder een goedje word. Maar ik denk dat je dat je dit volgens mij ook had kunnen doen zonder claimen.

Ik had niemand gevraagd om te claimen. Alsook niet zelf geclaimd, dan had ik je minder verdacht gevonden dan nu klopt.
 
Reactiescore
1.498
Dat had ook gekund, maar ieder met enige vorm van denkvermogen snapt dat het een groot voordeel kan zijn om nu voor zekerheid te kiezen ipv riskeren dat er een gratis wolf bij komt.

En nee, jullie hebben die zekerheid nog niet wanneer je op mij stemt (ik kan fake zijn), maar vanuit mijn standpunt heb ik die zekerheid wel.
Als je morgen nog leeft weten we genoeg denk ik.
 
Reactiescore
223
En waarom ben jij hier dan voor verantwoordelijk?

Snap oprecht niet waar deze vraag op slaat?

Waarom ik hier verantwoordelijk voor ben? Omdat niemand anders het doet en ik graag wil dat het dorp wint, misschien?

Waarom voel jij je verantwoordelijk om er zo tegen in te gaan?
 
Reactiescore
276
Ja klopt, waarom zou dan de gebroeder moet claimen?

Als er nog tig andere speciaaltjes zijn tvv de goedjes voor de wethouder?
Gebroeder is idd makkelijke claim zoals burger. Tis eigenlijk ook gewoon hetzelfde.

Maar een andere speciaaltje kan niet claimen. Dan heb je de kans dat wolven daarop gaan. En zelfs al is hij “maar” gebroeder dan heb je iig zekerheid dat je een goedje erbij krijgt, als zijn claim waar is dan he. Als hij het niet is dan zouden we daar ook snel achter kunnen komen als er 2 andere spelers die rol ineens gaan claimen.
 
Reactiescore
1.278
Ik wil de claim voor deze deadline best geloven, maar bewezen goedje is het absoluut niet. Opzich gemakkelijk om een dergelijke rol te claimen als wolf namelijk. Maar goed, we’ll see.

Oneens. Op het moment dat die claim niet klopt, hebben minimaal x aantal gebroeders door dat ze gefopt worden. Dan een tegen claim doen zou wel een goede zet zijn. Totdat een gebroeders hier komt zeggen dat sule geen gebroeder is, is hij bewezen goed voor mij
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dat had ook gekund, maar ieder met enige vorm van denkvermogen snapt dat het een groot voordeel kan zijn om nu voor zekerheid te kiezen ipv riskeren dat er een gratis wolf bij komt.

En nee, jullie hebben die zekerheid nog niet wanneer je op mij stemt (ik kan fake zijn), maar vanuit mijn standpunt heb ik die zekerheid wel.
Een 1 op 1 wolfje-goedje moet je altijd pakken lijkt me. Ik zou zelf die opoffering niet maken maar ik waardeer het maatj?
 
Bovenaan