[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
1.503
het was mijn wolf maatje en hij deed het goed? je zoekt te veel bappos. ben jij wolf? heb je zin in het potje? ik ben vorig potje dood gegaan omdat ik de bm was als wolf zijnde. waar kijkt de ziener als eerste naar? nogmaals, je zoekt te veel.
Met de wethouder in het spel is het iets anders als het vorige potje
 
Reactiescore
409
Vind victorious verdacht
Verwijst na zonderbok om de rol van bm minder belangrijk te maken
En vergeet de rol van wethouder waardoor de bm heel belangrijk is

Voor nu
Victorious rood
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Vind victorious verdacht
Verwijst na zonderbok om de rol van bm minder belangrijk te maken
En vergeet de rol van wethouder waardoor de bm heel belangrijk is

Voor nu
Victorious rood
Ik vroeg gewoon om verduidelijking, omdat ik nu niet begreep wat er gebeurt bij gelijkspel.

Vanwaar je gedachte dat ik de rol van wethouder vergeet?

Ik vind het eerder verdacht dat je er vanuit gaat dat hij er in zit. Het zijn mogelijke rollen. Er hoeft dus helemaal geen wethouder in te zitten.
 
Reactiescore
723
Vind jij het LEUK dat er VERDEELDHEID is Mike?
Voor de start op de BM wel ja.
Want dan kunnen we later terug kijken naar enkelingen om eventuele bewuste/onbewuste stemmen eruit te halen.

En daarenboven waarom stem je niet op mij maatje?
Yes, kwil je eerst eens zien spelen niet als ziener. Kga nog zien of ik probeer om het potje van 2 rondjes terug nog eens snel door te nemen. Kan me niet iets van speelstijlen herinneren daaruit. Vorig potje als spelleider heb ik wat meer opgestoken van verschillende mensen hun speelstijl. Laten we hopen dat het helpt.

het was mijn wolf maatje en hij deed het goed? je zoekt te veel bappos. ben jij wolf? heb je zin in het potje? ik ben vorig potje dood gegaan omdat ik de bm was als wolf zijnde. waar kijkt de ziener als eerste naar? nogmaals, je zoekt te veel.
Speeder bvb al beetje anders dan vorig potje gestart. Toen was hij wolf.

Bappos was vorig potje met veel enthousiasme begonnen. Deze keer ook precies.
 
Reactiescore
409
Ik vroeg gewoon om verduidelijking, omdat ik nu niet begreep wat er gebeurt bij gelijkspel.

Vanwaar je gedachte dat ik de rol van wethouder vergeet?

Ik vind het eerder verdacht dat je er vanuit gaat dat hij er in zit. Het zijn mogelijke rollen. Er hoeft dus helemaal geen wethouder in te zitten.

Omdat je in de ochtend zei dat de bm niet belangrijk is daarom denk ik dat je de wethouder vergat
weet niet zeker of er een wethouder in zit
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Burgemeester rolletje voor mij wellicht?
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Omdat je in de ochtend zei dat de bm niet belangrijk is daarom denk ik dat je de wethouder vergat
weet niet zeker of er een wethouder in zit
Nou dan zal je een post verkeerd geïnterpreteerd hebben dan, want dat heb ik niet gezegd.

Desalniettemin ben ik van mening dat er niet al teveel naar de wethouder gekeken moet worden nu. BM is altijd een gok, dat is dit potje niet anders. Je hebt namelijk geen idee of je op een goedje of slechtje stemt, tenzij je zelf slechtje bent. Feit dat jij dus wél waarde eraan hecht, maakt jou verdacht.
 
Reactiescore
1.503
ik heb eerlijk gezegd niet de rollen gelezen. ik ga het nu doen????? waarom weet jij van het bestaan van de wethouder af??????
Wellicht omdat jan 70x roept dat de BM belangrijk is en er vervolgens 3 stemmen op Sule Silmod staan?
Wat vind jij van die andere 2 BM stemmen op Sule
 
Reactiescore
1.503
Nou dan zal je een post verkeerd geïnterpreteerd hebben dan, want dat heb ik niet gezegd.

Desalniettemin ben ik van mening dat er niet al teveel naar de wethouder gekeken moet worden nu. BM is altijd een gok, dat is dit potje niet anders. Je hebt namelijk geen idee of je op een goedje of slechtje stemt, tenzij je zelf slechtje bent. Feit dat jij dus wél waarde eraan hecht, maakt jou verdacht.
Niet doorslaggevend, wel goed om in de gaten te houden mocht de BM straks wolf zijn of iemand anders die veel stemmen heeft gehad voor BM wolf zijn.
 
Reactiescore
223
Iedereen kan wolf zijn, maar Sluwe was het vorige potje wolf en Spieder vind hem daarom een goede bm. Dat is wel vreemd toch

Goh, ik deed veel moeite om mezelf te verdedigen en er alles uit te halen. Dat heeft iedereen kunnen zien.

Die inzet en tot het gaatje gaan heeft totaal niks te maken met het feit dat ik wolf was of niet.

In mijn huidige rol als goedje, en wellicht als burgemeester, zal diezelfde inzet en passie weer aanwezig zijn.
 
Reactiescore
1.503
Goh, ik deed veel moeite om mezelf te verdedigen en er alles uit te halen. Dat heeft iedereen kunnen zien.

Die inzet en tot het gaatje gaan heeft totaal niks te maken met het feit dat ik wolf was of niet.

In mijn huidige rol als goedje, en wellicht als burgemeester, zal diezelfde inzet en passie weer aanwezig zijn.
Ik zeg niet dat je slechtje bent, maar stel je blijkt het straks wel te zijn zegt dit veel over de stemmen op je voor BM. Dat ben je met mij eens neem ik aan?
 
Reactiescore
1.539
bappos je hebt wel wat aangewakkerd bij me

Hallo vrienden, ik stem op maatje smieco blauw

Hallokes allemaal, smieco op basis van het vorige potje.


Vond die vorig potje een sterk goedje

de volgende reden om simeco tot bm te maken: 'maatje', 'vorig potje' en nogmaals 'vorig potje'.

citaat van mijn bericht - de eerste sule stemmer - staat verkeerd, maar onderaan. ik baseer mijn stem op: 'vorig potje'.

Sluwe blauw
Is tot nu toe in elke potje actief geweest

jan baseert zijn stem op 'actief'.

vervolgens begint de jacht, en zijn dash en bappos het unaniem met elkaar eens.
en worden de redenen van de sule bm stemmers, ineens verdacht gemaakt?
wat maakt jullie redenering van 'maatje' en 'vorig potje' zoveel beter dan 'vorig potje' en 'actief' ?
ik wil daar graag een antwoord op.

Dat geldt voor meerderen? Ik begin al die stemmen op een marginaaltje als sule verdacht te vinden

Iedereen kan wolf zijn, maar Sluwe was het vorige potje wolf en Spieder vind hem daarom een goede bm. Dat is wel vreemd toch

je verdraait mn woorden. zoals ik al zei, je zoekt te veel. ik vond sluwe vorig potje goed spelen als mn medespeler - wolf in dat geval - , ik stem op sule als bm. ik stem niet op sule omdat hij wolf was en ik hem daarom een goede bm vind.

gegroet, om deze reden stem ik niet op blond. ik ga voor mn mateke die goed was vorige pot, sluwe silmad

ik vertrouw jou niet, ik vertrouw dash niet. en eigenlijk niemand die zo'n hele heisa heeft gemaakt omtrent de burgemeester stemmen.

bappos
 
Reactiescore
223
Ik zeg niet dat je slechtje bent, maar stel je blijkt het straks wel te zijn zegt dit veel over de stemmen op je voor BM. Dat ben je met mij eens neem ik aan?

Mwah, niet helemaal mee eens, maar het zou in dat geval een aanknopingspunt kunnen zijn idd. Echter is dat helemaal niet van toepassing, want ik ben geen slechtje.

Daarnaast was ik vorig potje wolf met Spieder, maar waren we helemaal niet blij dat hij zo vroeg al BM werd. Waarom zouden we dat nu dan wel zo proberen te regelen?
 
Bovenaan