[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
223
Als je morgen nog leeft weten we genoeg denk ik.
Als je hiermee suggereert dat dat zou betekenen dat ik wolf zou zijn, dan is dat ofwel heel simpel gedacht ofwel een zwakke poging om een verdachtmaking van mij op gang te zetten.

- Als het zo obvious is dat de wolven op mij zouden gaan, zou niemand mij dan beschermen?
- Met bovenstaande in acht genomen, zouden wolven niet een ander target in gedachte nemen?

Daarnaast heb ik maar een heel simpele rol. In feite gewoon een burger die een aantal andere burgers kent.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Victorious voor nu aangezien ik het redelijk verdacht vindt om twijfel te zaaien over de claim van sule om zo mi nmogelijk bewezen goedjes te ehbben?
 
Reactiescore
1.503
Als je hiermee suggereert dat dat zou betekenen dat ik wolf zou zijn, dan is dat ofwel heel simpel gedacht ofwel een zwakke poging om een verdachtmaking van mij op gang te zetten.

- Als het zo obvious is dat de wolven op mij zouden gaan, zou niemand mij dan beschermen?
- Met bovenstaande in acht genomen, zouden wolven niet een ander target in gedachte nemen?

Daarnaast heb ik maar een heel simpele rol. In feite gewoon een burger die een aantal andere burgers kent.
Welp maatje
Daarom denk ik dat Jan wolf is.
 
Reactiescore
1.707
Ik wil de claim voor deze deadline best geloven, maar bewezen goedje is het absoluut niet. Opzich gemakkelijk om een dergelijke rol te claimen als wolf namelijk. Maar goed, we’ll see.

Simeco
Sule


Anthraxxol rood

Mijn wheel of names kwam ook met jouw naam, heel raar?
heb je hier bewijs voor?
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Oneens. Op het moment dat die claim niet klopt, hebben minimaal x aantal gebroeders door dat ze gefopt worden. Dan een tegen claim doen zou wel een goede zet zijn. Totdat een gebroeders hier komt zeggen dat sule geen gebroeder is, is hij bewezen goed voor mij

Victorious voor nu aangezien ik het redelijk verdacht vindt om twijfel te zaaien over de claim van sule om zo mi nmogelijk bewezen goedjes te ehbben?
We weten niet eens of de rol uberhaupt in het spel zit. Dus niemand hoeft zich gefopt te voelen. Ik ben gewoon voorzichtig met iemand “bewezen goedje” achtten met een claim als gebroeder op dag 1.
 
Reactiescore
86
Snap oprecht niet waar deze vraag op slaat?

Waarom ik hier verantwoordelijk voor ben? Omdat niemand anders het doet en ik graag wil dat het dorp wint, misschien?

Waarom voel jij je verantwoordelijk om er zo tegen in te gaan?
Omdat jij nu vooral de bm stemming naar jou toe trekt.

Klopt maar dan vind ik het een rare actie om dit voor de eerst deadline te doen.

Omdat ik het er helemaal niet mee eens ben, en me ook helemaal er niet in kan vinden waarom een gebroeder zou claimen. En ik ooit een potje heb geleid waarin een wolf gebroeder wilde claimen. Ik niet vind dat je bewezen kan worden door de rol gebroeder, dus een redelijke safe claim is voor een wolf.


Gebroeder is idd makkelijke claim zoals burger. Tis eigenlijk ook gewoon hetzelfde.

Maar een andere speciaaltje kan niet claimen. Dan heb je de kans dat wolven daarop gaan. En zelfs al is hij “maar” gebroeder dan heb je iig zekerheid dat je een goedje erbij krijgt, als zijn claim waar is dan he. Als hij het niet is dan zouden we daar ook snel achter kunnen komen als er 2 andere spelers die rol ineens gaan claimen.

Nee ik verwacht ook niet dat een andere speciaaltje gaat claimen. Maar ik blijf bij mijn standpunt dat de timing en actie gewoon vreemd is.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
@Combino Pastasaus Het is je geraden dat er wel echt een wethouder in zit
sluipschutters-sterk.gif
 
Reactiescore
1.503
Stel Sule is infectiewolf, hij infecteert vanavond en de wethouder wordt infectiewolf?

Dus als er een gebroeder is die het verhaal kan ontkrachten graag doen. Anders ga ik er vanuit dat Sule gewoon de waarheid spreekt.
 
Bovenaan