[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
541
Mijn dikgedrukge blauwe stem gaat naar Legende van het Noordeb.
Altijd doordachte goed onderbouwde posts.

Nee zonder gekheid. Als we met een slechte bm beginnen, dan kan daarna alles beter gaan.
 
Reactiescore
1.804
Fair point. Denk dat er uiteindelijk meerderen op basis van vorig potje aanspraak maken op het BM-schap. Mohniels zat ook merendeels goed als ik mij niet vergis.
Moh was vorig potje wolf?
 
Reactiescore
1.804
Na het meelezen van afgelopen potje kan ik niet anders concluderen dan dat Jokersbrain, al dan niet met geluk, de wolfjes goed op het spoor had. Zo had hij op dag 2 Antrax al in de smiezen en was hij ook één van de eersten die door had dat CI geïnfecteerd zou kunnen zijn. Hij krijgt daarmee mijn stem als BM.
Onzin dit overigens. Ik had al door dat CI slechtje was nog voor zijn infectie
 
Reactiescore
1.804
Overigens ook heel opvallend dat nog niemand op mij gestemd heeft als BM terwijl ik duidelijk heb aangegeven goedje te zijn?
 
Reactiescore
1.804
Ohja het was jan die wolf was my bad
 
Reactiescore
451
Overigens ook heel opvallend dat nog niemand op mij gestemd heeft als BM terwijl ik duidelijk heb aangegeven goedje te zijn?
Het is dit potje verboden om ook maar enigszins te hinten naar je rol, het zal zelfs met de dood worden bestraft....
 
Reactiescore
332
Kan er maar weinig uithalen tot nu. Ben ook niet zo van het passief afwachten, dus zat te denken een inactiefje te stemmen. Lijkt me alleen zonde ivm de mogelijke Slaapschutter.

Voor nu even Anders59

Iemand anders al iets opgevallen?
 
Bovenaan