[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
1.014
Lekker passief dit op het bait van Time. Zo reageerde Simeco en Anthrax vorig potje ook toen hun namen genoemd werden.

Leuke rol overigens die Slaapschutter. Hoop dat we er meer dan 1 hebben op 24 spelers.

Jij hebt inderdaad zitten slapen vorig potje, wij zaten niet in de chat haha. Hebben alleen CL en Kreelog gezien als burgers.
Haha! Ja moet je nagaan @Leaving Behind
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Props om ook te linken en zo de moeite te doen. Maar waarom dan niet bijv wbjimo die letterlijk alle wolven in een post had?
Fair point. Denk dat er uiteindelijk meerderen op basis van vorig potje aanspraak maken op het BM-schap. Mohniels zat ook merendeels goed als ik mij niet vergis.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Dit is al wel heel veel moeite voor een BM stem. Heb je een leuke rol?
Tijdens afgelopen potje heb ik op Discord mijn zorgen/irritatie geuit over de weinig moeite die in het spelletje gestoken wordt door sommige spelers. Dus komt niet helemaal uit het niets dat ik er moeite in stop ;)
 
Reactiescore
999
goeiemorgen iedereen ik heb inderdaad een kut rol dus bm stemmen mogen naar mij

verder spieder
 
Reactiescore
1.503
Tijdens afgelopen potje heb ik op Discord mijn zorgen/irritatie geuit over de weinig moeite die in het spelletje gestoken wordt door sommige spelers. Dus komt niet helemaal uit het niets dat ik er moeite in stop ;)
Een BM stem is iets anders. Tis niet alsof je een Emmy uitreikt.
 
Reactiescore
447
Enige opvallende zaken tot nu toe zijn de zeer uitgebreide onderbouwing voor de BM-stem van Victorious en de wel iets wat simpele meme stem van Chmeger op Wolv voor de lynch.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Een BM stem is iets anders. Tis niet alsof je een Emmy uitreikt.
Dus omdat het een BM stem is mag er geen onderbouwing van één zin bij zitten? Wordt hier een beetje overdreven alsof ik een half a4-tje volgeschreven heb waarom iemand mijn BM stem krijgt. Vind je het jammer dat jij hem niet hebt gekregen?
 
Reactiescore
1.707
Dus omdat het een BM stem is mag er geen onderbouwing van één zin bij zitten? Wordt hier een beetje overdreven alsof ik een half a4-tje volgeschreven heb waarom iemand mijn BM stem krijgt. Vind je het jammer dat jij hem niet hebt gekregen?
als ik het op mijn nokia 3310 lees lijkt het daadwerkelijk een a4tje vol?
 
Reactiescore
1.707
timeforplanb rood dik

de reden is dat hij heel sneaky mensen aan het liken is om zieltjes te winnen.
 
Reactiescore
1.707
wolv blauw dik

mag zijn comeback wmb vieren met een BMschap. vroeger lukte dat namelijk nooit huehuehue
 
Bovenaan