[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
3.584
Time goedje , wie had dat gedacht

Ik wou heel graag eens een goedje verhullen, elke keer die rol erin zat was het telkens voor een slechtje dus dacht keer iets anders dan mensen verwachten.

Jij wel goed lang meegespeeld, hopelijk wat uit geleerd en op naar de volgende! Leaving Behind heeft ook goed meegedaan al zat hij wel in koppel natuurlijk, maar alsnog.
 
Reactiescore
548
Ik wou heel graag eens een goedje verhullen, elke keer die rol erin zat was het telkens voor een slechtje dus dacht keer iets anders dan mensen verwachten.

Jij wel goed lang meegespeeld, hopelijk wat uit geleerd en op naar de volgende! Leaving Behind heeft ook goed meegedaan al zat hij wel in koppel natuurlijk, maar alsnog.
Dankjewel! Heb m'n uiterste best gedaan en Bram ook. Was een unieke positie als g/s, alleen Time had ons door. We lagen op koers om te winnen, totdat ik de laatste 5min ineens lunch werd haha

Ik doe de volgende weer mee, als organisator lijkt me ook erg leuk zoals eerder gezegd :)
 
Reactiescore
3.584
Ik wil trouwens nog even vermelden ik het hele potje geen 1 lynchstem op mij gehad (althans dat denk ik toch) wat toch ook uitzonderlijk is na zo'n lang potje, natuurlijk als er nog 1 dag was bijgekomen was dit niet gelukt.
 
Reactiescore
402
De dorpsgek is een leuke rol
Maar best weinig kracht zit in die rol zeker in combinatie met een verhulling
1 zienersactie per 2 dagen is best weinig
Had daardoor een tweede dorpsgek verwacht
 
Reactiescore
431
Snap werkelijk waar ook niet dat er niemand meeging op Victorious, die overduidelijk wolf was. En dat er dan zonder enige reden een doodsdrankje op mij gegooid is. CI had mij niet eens gezien nog.
Ho ho ho ik heb hem op dag 1 al gevangen.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Dubbele verrader :eek:
Was mijn eerste keer als g/s koppel, waarvoor dank @Leaving Behind! Leuke uitdaging om dat eens te proberen. Ook bewust geen S/S van gemaakt en de uitdaging als G/S aangegaan.

@Wolv zat inderdaad goed, maar mijns inziens nog steeds eerder door een goed gevoel dan goede argumentatie haha.

@JokersBrain sterk gespeeld, zoals je zelf al aangaf, geen enkele keer een lynch stem jouw kant op.

@Rinske Ook top gedaan als geïnfecteerde, en leuk kennis te maken :)

@WatBlaasJeInMijnOor? sorry voor het verraad, ik had inderdaad het e.e.a. ingefluisterd richting LB ;)
 
Bovenaan