[Speeltopic] WvW #343

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.707
Nja iemand verspreekt en bekend dat er 2 wolven zijn en dan stemt nog niemand op hem. Dit doet mij denken dat het gehamer op een welp idd waar is geweest. Maar wie er aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat weten we snel
 
Reactiescore
1.804
Ik heb zonet terug gelezen en tot het besluit gekomen dat anthraxxol het wellicht bij het juiste eind heeft. Rob heeft zich versproken en is wolf
 
Reactiescore
1.014
Heel benieuwd nu.

Want als wolven elkaar nu standaard op gaan offeren tijdens t potje, is het vrij moeilijk te peilen allemaal.

Dus simeco en antr ik hoop dat jullie gelijk hebben.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lynch dag 5

Candiu - Anthra
Rob - Candiu
Anthrax - Rob
Jan - anthrax
Simeco - Rob

Rob is lynch hij was
Burger
 
Reactiescore
1.804
deze blunder is natuurlijk volledig de verantwoordelijkheid van anthraxxol immers was het zijn theorie?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lunch dag 5

Jan is lunch
Hij was

Burger
 
Reactiescore
1.707
nu we weten dat Jan burger is, betekent dit Dat simeco een alternatief had om te lynchen, maar koos voor de infectiewolf. Dit betekend dus dat hij goedje is dus weten we ook dat de Juf de laatste wolf is. Klinkt logisch want die heeft echt nog niks goeds gedaan deze ronde. Zit van begin tot eind al fout.
 
Reactiescore
1.014
Jeetje..en dan beseffen, dat ik me op dag 1 al wilde afmelden.

Zit ik er gewoon nog als 1 van de laatste in..

anthra je bent de enige die me er uit wil hebben. Als het je lukt, win je waarschijnlijk als slechtje. En met simeco?

Zijn jullie koppeltje ofzo? ;)


Maar dat laatste kan overigens niet, want dan had Tigor het al moeten stoppen nu.

Als Simeco echt weer aan t opofferen is, doe ik voorlopig niet meer mee. Is geen peil op te trekken als wolven wolven wegstemmen.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
ik moet hier nog even een nachtje over slapen idd
Je hebt 2 opties?

en gezien anthra waarschijnlijk voor mij gaat. Ben jij beslissend.
 
Reactiescore
1.707
Ik moet er ook nog goed over nadenken en wil geen overhaaste beslissingen nemem
 
Reactiescore
1.014
Ik moet er ook nog goed over nadenken en wil geen overhaaste beslissingen nemem
Bijzonder dat jij simeco als bewezen goedje ziet en dan nu nog geen stem op mij hebt staan?

Wat is er nog na te denken voor jou?
 
Bovenaan