[Speeltopic] WvW #343

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.659
Geen idee eigenlijk. Toen ik blood dringend maar blijkbaar niet dwingend adviseerde te infecteren weigerde hij. Dag later was hij dod
 

Deleted User - 487963986

Guest
Jo ban zou geïnfecteerd worden als bloodwolf niet gelyncht werd.

Dan had je een g/S koppel.
 
Reactiescore
389
weeral onterecht gelyncht dit potje...

Dat wel
Maar vond dat jij of anthraxxol of eventueelel candiu de laatste wolf zou zijn
We hadden genoeg tijd voor alle drie te gaan lynchen
Voor jou had je het meeste animo
Heb er na nooit gedacht dat Rob gelynch zou worden
Hij zou zichzelf kunnen redden als hij anthraxxol zou stemmen
Dus in mijn beleving was het winnend
Maar toch is het onmogelijke gebeurt
Geweldig gedaan anthraxxol
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik vond het de moeite niet meer online te komen want ik had wel 100% een simeco stem op candiu of anthrax verwacht, nog steeds een vreemde keuze
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
immers ving ik alle wolven als eerste stemmer???
 
Reactiescore
1.659
als rob zich niet had versproken was er niks aan de hand. hij heeft feitelijk het potje verloren voor de goedjes.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
als rob zich niet had versproken was er niks aan de hand. hij heeft feitelijk het potje verloren voor de goedjes.
nee maat die verspreking slaat nergens op en je weet het, de zin slaat ook nergens op zelf al is het geschreven door een slechtje. Tis gewoon dat simeco niets heeft teruggelezen of ook maar iets wist van het potje
 
Reactiescore
257
Kwam denk ik omdat ik dag 1 bloodwolf stemde.
Dat en Dash had het over meer info over jouw rol. Hopelijk dat ik daarmee een 'bewezen' goedje pakte.

Overigens hebben we mijn dood enkel aan onze inactiviteit te danken Antra. Ik was niet online om mijn stem te wijzigen en jij hebt nooit een stem gezet. Inactieve medewolven heb je ook geen kloot aan <3
 
Bovenaan