[Speeltopic] WvW #343

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
dat staat gewoon in de nachtvolgorde op post 1 ?? ;d
 
Reactiescore
1.014
ik gok dat infectie gewoon gefaald is op nacht 3
Hij bedoelt. Dat er rekening mee wordt gehouden qua aantal slechtjes ivm aanwezigheid infectiewolf aan de start vannt potje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
oei onverwachts goed natuurlijk ;dd
 
Reactiescore
1.707
oei onverwachts goed natuurlijk ;dd
ja vast. :dd Je dacht de overwinning in je zak te hebben. Nu weet ik alleen niet wie je medewolf is. Gooi je na bloodwolf ook de Juf voor de bus of is zij echt eerlijkheid oprechtheid?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ja vast. :dd Je dacht de overwinning in je zak te hebben. Nu weet ik alleen niet wie je medewolf is. Gooi je na bloodwolf ook de Juf voor de bus of is zij echt eerlijkheid oprechtheid?
:redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.014
ja vast. :dd Je dacht de overwinning in je zak te hebben. Nu weet ik alleen niet wie je medewolf is. Gooi je na bloodwolf ook de Juf voor de bus of is zij echt eerlijkheid oprechtheid?
Ja
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ja vast. :dd Je dacht de overwinning in je zak te hebben. Nu weet ik alleen niet wie je medewolf is. Gooi je na bloodwolf ook de Juf voor de bus of is zij echt eerlijkheid oprechtheid?
als er nog 2 wolfkes inzitten zijn jij en candiu het, dat weten simeco en jan ook
 
Reactiescore
1.014
Zal me ook weer niks verbazen dat jullie t nog samen zijn?

Of wij samen 3 goedjes. En Simeco en Jan? Lachen zich rot?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
je weet goed genoeg dat ik "onverwachts goed" bedoelde

maar prima maak jezelf nog maar even belachelijk op het einde van het potje??
 
Reactiescore
1.014
Het feit is gewoon dat wij allebei 5 (-1 denk ik) niet weten wat we moeten.
 
Reactiescore
1.707
je weet goed genoeg dat ik "onverwachts goed" bedoelde

maar prima maak jezelf nog maar even belachelijk op het einde van het potje??
je heb je gewoon keihard versproken. Je weet nu zelfs precies wie de 2 wolven zijn.

Oei rob. Je was zo dichtbij maar op het einde verpest je het grandioos. Past wel in het team van de wolven deze ronde.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
je heb je gewoon keihard versproken. Je weet nu zelfs precies wie de 2 wolven zijn.

Oei rob. Je was zo dichtbij maar op het einde verpest je het grandioos. Past wel in het team van de wolven deze ronde.
als jij zegt dat er 2 zijn dan is het idd jij en candiu, dat is zeer duidelijk ja
 
Reactiescore
1.014
@simeco en @jan1996
Vertel. Wat vinden jullie van de lynch/lunch van daarnet ?
 
Reactiescore
409
Verwacht dat Rob en simeco goed zijn dan hou ik 2 spelers over
Dag 1 anthraxxol maakt 4-1 van stemming candiu niks
Dag 2 opties waren beide goed
Dag 3 tot 21:30 stond iedereen op 1 of 0 toen maakte ik er 2 van op Jo ban daarna candiu op mij en toen mijn laatste switch
Als goedje is begrijpelijk dat je invloed wilt hebben maar als slecht was ingrijpen niet per se nodig zeker als blood het goed door geeft
De stemming leek voor mijn gevoel tussen Jo ban en mij te gaan dan is het voor slecht niet heel belangrijk om te stemmen
Dus met stemmen tellen kom ik er niet uit
Blood zette anthraxxol steeds bij goed vanwege zijn stem op joker terwijl hij dat bij andere in twijfel trekt
Blood gaf bij candiu aan dat haar stem omtbrak
Dus mijn stem gaat door blood naar
Anthraxxol rood
Maar ga morgen nog wat terug lezen
 
Reactiescore
409
We zijn begonnen met 17 dan lijkt me 3 of 4 slechtjes logisch
Als ik na de rollen kijk dwaze heks jager slet burger zilver en 6 burgers
Wolf en infectiewolf die meteen mag infecteren
Dan is 4 slechtjes te veel volgens mij
Verwacht nog 1 wolf te vinden als het een start wolf betreft dan is het candiu of anthraxxol
Bij een welp kan je zo goed als alles voor dl3 in de prullenbak gooien
Dan wordt het lastige
 
Bovenaan