[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
1.597
ik twijfel om of de tactisch sterke analyse van blue te volgen omdat we daar misschien wel iets mee kunnen, of om de irritante combino er uit te stemmen.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.042
onzin

overigens kan ik ook niet meer zo actief zijn

combino voor nu, speelt exact zoals altijd ook als hij wolf is; maar door deze nutteloze posts steeds vergeef ik het mezelf nooit moest zo iemand het spel als slechtje winnen. Vreemd dat hij op spieder blijft gaan ook; op basis van wat combino? Lijkt me eerder makkelijk, blijven naroepen op iemand die reeds (half) verdacht is geweest zodat de stem verdwijnt in de vele posts maar niet als opmerkelijk kan beschouwd worden

ik sta nog open voor stem te veranderen overigens maar ik kan niet beloven dat ik hier nog aan denk, tag me gerust
Dat argument gebruikten jullie alle vorige keren ook, toen ik geen wolf bleek??? :d
 

Deleted User - 487963986

Guest
@Blue Ik kom straks terug op je post. Zit momenteel nog op het werk en ben ten vroegste pas om 19.30 a 20 uur thuis.

Dat argument gebruikten jullie alle vorige keren ook, toen ik geen wolf bleek??? :d

Daarom wil dat toch niks zeggen, kan je nu wel zijn...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.795
ik twijfel om of de tactisch sterke analyse van blue te volgen omdat we daar misschien wel iets mee kunnen, of om de irritante combino er uit te stemmen.
te laat hij heeft steeds stemmen staan, zoek je eigen lynch target svp!!!
 
Reactiescore
48
Goedenmiddag allen

Ik wil reageren nog op gisteren , het feit dat bloodwolf redelijk vaak als te actief weggestemd word en daarom als wolf word bestempeld
Mijn reden dan ook dat ik op speeder heb gestemd ..dit even om het waarom ik op speeder gegaan ben .

De kans dat speeder slecht is komt die vraag dan ook in mij op ...of hij en blood waren goed ..maar waarom die raaf op bloodwolf ging is me een raadsel
 
Reactiescore
412
Ctrl rood
Hij verdedigd zich anders dan in vorig potje
Verwacht daarom een andere rol dan in vorig potje
 
Reactiescore
122
Ik moet er helaas zo vandoor en ben tot vannacht ook niet meer beschikbaar om mee te doen in de discussie. Ik ben allang blij dat er wat inhoud bijgekomen waar ik, maar ook de rest, mee verder kan (@Kerouac). Wellicht dat ik heel snel tussendoor nog iets kan veranderen, maar dat zal via telefoon zijn en jullie begrijpen dat dat niet heel optimaal is.

Dat betekent dat ik voor nu mijn stem moet gaan plaatsen. Hierbij heb ik gekeken naar de mensen die ook hun stem direct op CAD hebben gezet, toen ik besloot dit niet direct te doen. Ik denk dat de verdenking an sich aan het adres van CAD wel klopte, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel na zijn verdediging, waar ik wel het idee van kreeg dat een goedje die geschreven had.

Van die mensen springen er wat mij betreft drie in het oog (Materlotti, Floofy en Laila) -> Nu zijn Materlotti en Floofy voor mij hier het meest verdacht. Ik heb nog wel meer spelers waarbij ik een naar gevoel heb (o.a. reeds over uitgelaten), maar aangezien ik niet blind op gevoel wil stemmen, doe ik het aan de hand van de volgende quotes die ter reactie op mijn analyse van CAD werden geschreven.

Ik werk op het moment thuis, dus ik zit met een half oog af en toe mee te lezen hier
maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee, al klinkt me de theorie over cad van blue wel logisch in de oren.
maar ik wacht nog even af.

nee gelukkig niet meer :p
Tevens grijp ik dit moment meteen aan om mensen meer op de voorgrond te laten treden. Zoals gezegd heb ik zelf niet veel tijd meer vandaag, anders had ik dit nog wel kunnen oppakken vandaag. Wellicht dat anderen hier nog wat aan hebben.

@laila, wat zijn jouw bedenkingen? Waarom kon je de theorie over CAD wel goed volgen?
Ik vind de posts van Blue en KS goed te volgen en zet CAD op basis daarvan in m’n verdachtenlijstje

Maar een aantal posts van Combino is me zelf meer opgevallen:









Dit zijn de laatste 4 posts, maar ook de rest bestaat uit nietszeggende oneliners. Wel leek hij een poging te doen om te sturen richting Speeder, terwijl ik vermoed dat het gisteren tussen 2 goedjes ging. (Zoals ook beargumenteerd door anderen). Ook nog Jan maar weer even verdacht maken vind ik wel erg makkelijk.
Aan de hand van de post van Kerouac zie ik ook dat Circle zich meer ging mengen in de discussie. Hij krijgt aan de hand daarvan ook het voordeel van de twijfel.

Vervolgens kom ik eigenlijk aan bij de twee verdachtste personen op dit moment. Beiden liepen min of meer instant mee op de analyse over CAD. Opzich is het normaal gesproken niet heel verdacht dat iemand met je eigen theorie meegaat, maar in dit geval vond ik twee gevallen wel verdacht overkomen. Het komt natuurlijk ook doordat KS zijn stem zet, dat er wellicht een wolf geneigd is 'snel' mee te gaan voordat het te obvious wordt dat ze nog later op de avond moeten meelopen.
Poeh dat is een goede vraag. Iedereen die van die lange verhalen typt springt van de hak op de tak. En vind dat lastig te volgen, maar ik kan mij wel vinden in de theorie van Blue over CAD. En jouw theorie over "dan is het slimmer om op het goedje te stemmen die niet op lynch staat dan op een goedje die wel op lynch staat" vind ik idd ook wel logisch.

Vanmiddag heb ik een aantal personen gevraagd om meer inhoud te brengen. Zo ook bij Floofy, die ik vroeg wat hij nou zelf vond. Hierop kwam het antwoord dat hij de inbreng van Jan1996 afwachtte. Ik vind bij voorbaat dit gedrag al verdacht, maar ik kan niet zo goed inschatten of dit gaat om wolfs gedrag of normaal gedrag. Ik weet wel dat er al meerdere in het topic zijn geweest die het gedrag van Floofy aan de kaak gesteld hebben, wellicht dat zij hier meer over kunnen zeggen.

CTRL heeft al vaak aangegeven dat hij het haat om wolf te zijn want als hij wolf is dan post hij amper iets en weet hij niet goed zich te gedragen

door KS zijn analyse ben ik dus vrij zeker dat CTRL ALT DELETE een wolf is

En als laatste heb ik Materlotti gequote. De eerste die direct op CAD meesprong. Ik kan wel nog een heel betoog houden met drogargumenten die ik ff ter plekke verzin, maar in de kern komt het hierop neer (zie ook wat hierboven staat).

Voor mij is het om het even wie er tussen Materlotti en Floofy gelynched wordt op basis van deze redenen. Op basis van gevoel zou ik een lynch van Combino ook niet erg vinden.
 
Reactiescore
122
Ah nou goed, ik zie nu ook de eerste stemmen op Combino verschijnen. Voor mij ook prima dus.

@Tigor93, goed dan lopen we elkaar mis. Ik ben wel benieuwd of je iets meer input kan hebben dan gister. Wat vind je van de ontwikkelingen van vandaag en wie zou jij uitkiezen voor de lynch?
 
Reactiescore
559
Ik moet er helaas zo vandoor en ben tot vannacht ook niet meer beschikbaar om mee te doen in de discussie. Ik ben allang blij dat er wat inhoud bijgekomen waar ik, maar ook de rest, mee verder kan (@Kerouac). Wellicht dat ik heel snel tussendoor nog iets kan veranderen, maar dat zal via telefoon zijn en jullie begrijpen dat dat niet heel optimaal is.

Dat betekent dat ik voor nu mijn stem moet gaan plaatsen. Hierbij heb ik gekeken naar de mensen die ook hun stem direct op CAD hebben gezet, toen ik besloot dit niet direct te doen. Ik denk dat de verdenking an sich aan het adres van CAD wel klopte, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel na zijn verdediging, waar ik wel het idee van kreeg dat een goedje die geschreven had.

Van die mensen springen er wat mij betreft drie in het oog (Materlotti, Floofy en Laila) -> Nu zijn Materlotti en Floofy voor mij hier het meest verdacht. Ik heb nog wel meer spelers waarbij ik een naar gevoel heb (o.a. reeds over uitgelaten), maar aangezien ik niet blind op gevoel wil stemmen, doe ik het aan de hand van de volgende quotes die ter reactie op mijn analyse van CAD werden geschreven.


Tevens grijp ik dit moment meteen aan om mensen meer op de voorgrond te laten treden. Zoals gezegd heb ik zelf niet veel tijd meer vandaag, anders had ik dit nog wel kunnen oppakken vandaag. Wellicht dat anderen hier nog wat aan hebben.

@laila, wat zijn jouw bedenkingen? Waarom kon je de theorie over CAD wel goed volgen?

Aan de hand van de post van Kerouac zie ik ook dat Circle zich meer ging mengen in de discussie. Hij krijgt aan de hand daarvan ook het voordeel van de twijfel.

Vervolgens kom ik eigenlijk aan bij de twee verdachtste personen op dit moment. Beiden liepen min of meer instant mee op de analyse over CAD. Opzich is het normaal gesproken niet heel verdacht dat iemand met je eigen theorie meegaat, maar in dit geval vond ik twee gevallen wel verdacht overkomen. Het komt natuurlijk ook doordat KS zijn stem zet, dat er wellicht een wolf geneigd is 'snel' mee te gaan voordat het te obvious wordt dat ze nog later op de avond moeten meelopen.


Vanmiddag heb ik een aantal personen gevraagd om meer inhoud te brengen. Zo ook bij Floofy, die ik vroeg wat hij nou zelf vond. Hierop kwam het antwoord dat hij de inbreng van Jan1996 afwachtte. Ik vind bij voorbaat dit gedrag al verdacht, maar ik kan niet zo goed inschatten of dit gaat om wolfs gedrag of normaal gedrag. Ik weet wel dat er al meerdere in het topic zijn geweest die het gedrag van Floofy aan de kaak gesteld hebben, wellicht dat zij hier meer over kunnen zeggen.



En als laatste heb ik Materlotti gequote. De eerste die direct op CAD meesprong. Ik kan wel nog een heel betoog houden met drogargumenten die ik ff ter plekke verzin, maar in de kern komt het hierop neer (zie ook wat hierboven staat).

Voor mij is het om het even wie er tussen Materlotti en Floofy gelynched wordt op basis van deze redenen. Op basis van gevoel zou ik een lynch van Combino ook niet erg vinden.
omdat de argumenten mij heel logisch klonken.
maar ik dacht het vorige potje ook dat cad slecht was en ik zat daar toen helemaal mis mee.
Ik vind dat hij nu ongeveer op dezelfde manier speelt + vind ik zijn verdediging goed zodat ik meer een goedjes gevoel heb bij hem.
en ik was benieuwd wie je theorie ging volgen.

slecht gevoel heb ik bij materlotti
floofy
combino
en candiu
 
Reactiescore
293
Ctrl in het vorig potje zei je stem me er maar uit nadat je een aantal lynch stemmen kreeg
Dit doe je nu niet
Komt dit omdat je een andere rol hebt dan vorige potje
Ik heb voldoende tijd om me te verdedigen, dus daar steek ik eerst mijn moeite maar eens even in. Al zie ik ook dat je al een stem heb op mij gezet en daar moest ik wel om lachen. Omdat ik me iets anders verdedig dan vorig potje ben ik slecht in jouw ogen:D Het is goed om dit soort zinloze lynchstemmen ga ik me geen eens verdedigen.

Verder ga de posts van Materlotti en Floofypanda doorspitten, ik heb op dit moment bij hen een geslecht gevoel.
 
Reactiescore
1.743
heb slecht gevoel bij combino
materlotti en floofy idd.

volgens mij is candicute ook niet echt jarig maar zoekt ze een reden om inactief te gaan
 
Reactiescore
13
Ik moet er helaas zo vandoor en ben tot vannacht ook niet meer beschikbaar om mee te doen in de discussie. Ik ben allang blij dat er wat inhoud bijgekomen waar ik, maar ook de rest, mee verder kan (@Kerouac). Wellicht dat ik heel snel tussendoor nog iets kan veranderen, maar dat zal via telefoon zijn en jullie begrijpen dat dat niet heel optimaal is.

Dat betekent dat ik voor nu mijn stem moet gaan plaatsen. Hierbij heb ik gekeken naar de mensen die ook hun stem direct op CAD hebben gezet, toen ik besloot dit niet direct te doen. Ik denk dat de verdenking an sich aan het adres van CAD wel klopte, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel na zijn verdediging, waar ik wel het idee van kreeg dat een goedje die geschreven had.

Van die mensen springen er wat mij betreft drie in het oog (Materlotti, Floofy en Laila) -> Nu zijn Materlotti en Floofy voor mij hier het meest verdacht. Ik heb nog wel meer spelers waarbij ik een naar gevoel heb (o.a. reeds over uitgelaten), maar aangezien ik niet blind op gevoel wil stemmen, doe ik het aan de hand van de volgende quotes die ter reactie op mijn analyse van CAD werden geschreven.


Tevens grijp ik dit moment meteen aan om mensen meer op de voorgrond te laten treden. Zoals gezegd heb ik zelf niet veel tijd meer vandaag, anders had ik dit nog wel kunnen oppakken vandaag. Wellicht dat anderen hier nog wat aan hebben.

@laila, wat zijn jouw bedenkingen? Waarom kon je de theorie over CAD wel goed volgen?

Aan de hand van de post van Kerouac zie ik ook dat Circle zich meer ging mengen in de discussie. Hij krijgt aan de hand daarvan ook het voordeel van de twijfel.

Vervolgens kom ik eigenlijk aan bij de twee verdachtste personen op dit moment. Beiden liepen min of meer instant mee op de analyse over CAD. Opzich is het normaal gesproken niet heel verdacht dat iemand met je eigen theorie meegaat, maar in dit geval vond ik twee gevallen wel verdacht overkomen. Het komt natuurlijk ook doordat KS zijn stem zet, dat er wellicht een wolf geneigd is 'snel' mee te gaan voordat het te obvious wordt dat ze nog later op de avond moeten meelopen.


Vanmiddag heb ik een aantal personen gevraagd om meer inhoud te brengen. Zo ook bij Floofy, die ik vroeg wat hij nou zelf vond. Hierop kwam het antwoord dat hij de inbreng van Jan1996 afwachtte. Ik vind bij voorbaat dit gedrag al verdacht, maar ik kan niet zo goed inschatten of dit gaat om wolfs gedrag of normaal gedrag. Ik weet wel dat er al meerdere in het topic zijn geweest die het gedrag van Floofy aan de kaak gesteld hebben, wellicht dat zij hier meer over kunnen zeggen.



En als laatste heb ik Materlotti gequote. De eerste die direct op CAD meesprong. Ik kan wel nog een heel betoog houden met drogargumenten die ik ff ter plekke verzin, maar in de kern komt het hierop neer (zie ook wat hierboven staat).

Voor mij is het om het even wie er tussen Materlotti en Floofy gelynched wordt op basis van deze redenen. Op basis van gevoel zou ik een lynch van Combino ook niet erg vinden.
Ahh ja ik denk da ik nog wa meer info er bij had moeten zetten. Maar je vroeg wa mij opviel en wat mij opviel is dat Jan met hele mooie verhalen komt en wat nog, maar niet specifiek namen noemt en eigenlijk maar gewoon aanvult wa da andere zeggen. Maarja ADHD maakt me beetje chaotisch dus daarom dat ik t maar half getypt had. Mijn excuses.
 
Reactiescore
1.743
oh is floofy een vrouw. afhankelijk van hoe oud ze is zou het kunnen dat ik mijn verdenking intrek
 
Bovenaan