[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
412
Niemand kan 100 procent goed zijn na dag 1
Dat komt doordat de lievelingetje rol en een waarschijnlijke infectie
 
Reactiescore
412
Wie ik verdacht vind is anthraxxol voornamelijk door zijn poost waarin hij commentaar had op stem gedrag en op riep voor het zelfde gedrag
 
Reactiescore
1.743
Wie ik verdacht vind is anthraxxol voornamelijk door zijn poost waarin hij commentaar had op stem gedrag en op riep voor het zelfde gedrag
Onzin. Ik roep mensen op om mij te volgen. Dan volgen jullie in ieder geval een goedje.
 
Reactiescore
1.017
oke, laten we als goedjes aan hetzelfde zeel trekken en even de wolven oplijsten:
  • CTRL ALT DELETE
  • TIGOR
  • FLOOFYPANDA
  • COMBINO
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.795
oke, laten we als goedjes aan hetzelfde zeel trekken en even de wolven oplijsten:
  • CTRL ALT DELETE
  • TIGOR
  • FLOOFYPANDA
  • COMBINO
ik durf geen stem zetten immers hebben zij al een stem en ben ik reeds beticht van meeloopstem plaatsen
 
Reactiescore
293
Je geeft hier drie keer aan dat je iets niet helemaal begrijpt. Nogmaals voor de mensen die mijn vorige post niet hebben gelezen: Naar mijn idee zijn dit soort posts verdacht. Dit komt omdat een relatief 'gemakkelijke fout' op deze manier rechtgezet wordt, zonder dat er direct een link wordt gelegd naar het verdachte gedrag van een slechtje. Naar mijn ervaring springen wolven graag op onlogische posts om daar een punt van te maken, zodat er iig geen risico aan hangt dat het lijkt alsof ze enkel maar 'meelopen', maar ook daadwerkelijk input hebben.

@Ctrl Alt Delete, waarom enkel benoemen? Vond je dit verdacht of wat zit erachter?
Ik ga hier eerst even op reageren;

Quote 1: Deze kwam van Circle; het is toch niet zo gek dat ik daar een aantal vragen bij heb? Hij zet zijn stem op Simeco maar als Simeco met een betere onderbouwing komt dan is hij bereid om Simeco te volgen. Het is helemaal niet zo gek dat ik deze logica niet snap, als je een lynchstem zet dan ga je hem toch niet volgen?

Quote 2; Ik moet zeggen het was verstandig geweest om daar niet op te reageren. Achteraf kon ik er zelf ook wel uitgaan dat dit een troll stem was. Dat je het verdacht vindt dat ik hier op reageer, dat kan ik wel snappen.

Quote 3; Ik snap niet heel goed dat je deze quote er bij haalt. Ik was van mening dat er meer spelers waren die op lynch stonden. Het ging niet alleen tussen Bappos, Blaasoor en Speeder.

Ik vind het op dag 1 al moeilijk om een verdachte te vinden, dus ik pik er post uit die me opvallen of waar ik op wil reageren. Achter die quotes die jij hebt benoemd daar zoek ik niet direct wat verdachts achter.

Hier geef je aan dat je het topic hebt doorgelezen, maar je geeft ook aan dat je niets kan zeggen over de gemakkelijke lynchstemmen. En waarom? Omdat je dan als wolf wordt gezien? Het wordt juist aangemoedigd om deze 'gemakkelijke lynchstemmen' van kritiek te voorzien. Gemakkelijk stemmen is juist een actie van een slechtje immers.

Klopt, ik kon in eerste instantie dat ik de post allemaal doorlas niets verdachts vinden. Dat ik mij niet heb uitgelaten heb over de gemakkelijke lynchstemmen dat is als volgt: Dit deed ik namelijk vorig potje ook maar dan word ik direct verdacht van wolf te zijn. Voor nu heb ik besloten om me daar eens niet op te focussen.

Opzich is het goed om te zien dat je je niet hebt willen onttrekken van de stemming. Kun je uitleggen waarom Bappos voor jou geen verdachte is. En kun je uitleggen waarom jij vond dat Bloodwolf zich 'zo' in de picture zette?

Voor mij voelde Bappos nog niet als slecht, dus was voor mijn geen verdachte op dat moment. Verder was Bloodwolf vooral bezig om BM te worden en dat zie ik een wolfje niet direct doen.

Kan me vrij goed vinden in de verdenking aan CAD zijn front. Al merk ik dat ik altijd wel een lichte bias tegen hem heb en vind ik zijn speelstijl vaak verdacht. Voor nu stem ik CAD. Veel posts, allemaal vrij veilig. Daarnaast is hij op de achtergrond. Tenslotte stemde hij Speeder. toen Speeder. niet op lynch stond (uiteindelijk stond hij natuurlijk wel op lynch maar door raaf stemmen niet meer). Mocht Speeder. goedje zijn wat ik vermoed dan is het slimmer om op het goedje te stemmen die niet op lynch staat dan op een goedje die wel op lynch staat (bloodwolf in dit scenario). De stemmen op het goedje op lynch worden tenslotte regelmatig doorgespit terwijl er nog geen informatie over degene die als 2e op lynch stond is. Daarnaast heb wolven er altijd baat bij dat het tussen twee man gaat op lynch, het komt immers vaak voor dat na de één de andere dan nogmaals wordt gelyncht.

CAD bracht Speeder naar 5 stemmen terwijl Bloodwolf op 7 stond.
Lol ik speel volgens jou altijd op de achtergrond ik onthoud mij van sommige discussies omdat het mij niet direct aangaat. Verder werk ik gewoon overdag dus heb ik sowieso niet de tijd om actief te reageren. Ik zet mijn stem op Speeder omdat ik Bloodwolf niet als een slechtje zag, dus vandaar Speeder en ik wilde niet teveel spreiden in de stemmen.

@Ctrl Alt Delete Wat denk jij tot noch toe van Floofy?
Floofy speelt op de achtergrond kan er nog niet echt hoogte van krijgen. Dus kan daar nog niet een oordeel over geven zal zijn post eens doorbladeren.
 
Reactiescore
1.014
Ik ben vandaag niet echt actief helaas, ben jarig én dus even andere dingen aan mn hoofd. :)

Probeer ergens alles even door te lezen vanaf hier, want de discussie rondom Cad snap en volg ik nog niet.
 
Reactiescore
22
heeft tie wel es oneliners die wel ergens op slaan dan? :/
Daar heb ik nog geen bewijs van gevonden. Dus als degenen met ervaring (met zijn spel) zeggen dat dit het beste is wat we van hem kunnen verwachten, dan kan ik daar verder niet zoveel mee.

Maar is het dan een kwestie van niet serieus nemen en wachten tot ie een keer wordt opgegeten? Of hoe zie jij dat?
 
Reactiescore
293
Poeh dat is een goede vraag. Iedereen die van die lange verhalen typt springt van de hak op de tak. En vind dat lastig te volgen, maar ik kan mij wel vinden in de theorie van Blue over CAD. En jouw theorie over "dan is het slimmer om op het goedje te stemmen die niet op lynch staat dan op een goedje die wel op lynch staat" vind ik idd ook wel logisch.
Het zou eens wat zijn dat je zelf even gaat zoeken. Ik vind het zeer verdacht dat jij hier gelijk in meegaat dit voelt als een slechtje die vooral wil volgen en niet veel zelf wil doen. Zet dan direct een stem op mij en doe vooral geen moeite.

CTRL heeft al vaak aangegeven dat hij het haat om wolf te zijn want als hij wolf is dan post hij amper iets en weet hij niet goed zich te gedragen

door KS zijn analyse ben ik dus vrij zeker dat CTRL ALT DELETE een wolf is
Donder even lekker op Materlotti. Ik werk overdag dus dat zegt genoeg dat ik niet actief kan zijn. Verder heb ik gisteren meer bijgedragen dan jij dus als we het over activiteit gaan hebben...

Ik heb wel eens aangegeven dat ik het niet leuk vond om wolf te zijn. Ja dat klopt ik vind het iets minder leuk spelen als goedje :) Al ben ik weer een aantal potjes wolf geweest en dat ging mij redelijk goed af. Dus ook dat went..

Dus ik kom tot de conclusie dat Floofypanda en Materlotti vooral makkelijk meegaan.. Opmerkelijk..
 
Reactiescore
293
Ik ben vandaag niet echt actief helaas, ben jarig én dus even andere dingen aan mn hoofd. :)

Probeer ergens alles even door te lezen vanaf hier, want de discussie rondom Cad snap en volg ik nog niet.
Gefeliciteerd Candiu :)

De discussie rondom mij snap ik ook niet, al komt Blue met goede argumenten en daar kan ik wel op reageren :) Verder zijn het vooral simpele zielen die zeggen dat ze zich wel kunnen vinden in de theorie. Lijken me wolven die vooral meelopen om zo even geen moeite te hoeven doen.
 
Reactiescore
559
Daar heb ik nog geen bewijs van gevonden. Dus als degenen met ervaring (met zijn spel) zeggen dat dit het beste is wat we van hem kunnen verwachten, dan kan ik daar verder niet zoveel mee.

Maar is het dan een kwestie van niet serieus nemen en wachten tot ie een keer wordt opgegeten? Of hoe zie jij dat?
geen idee, ik kan er iig niks mee.
ik zet em altijd in hetzelfde rijtje als anthra die snap ik ook nooit.

@Candiu nog gefeliciteerd :)
 
Reactiescore
1.743
Ik ben vandaag niet echt actief helaas, ben jarig én dus even andere dingen aan mn hoofd. :)

Probeer ergens alles even door te lezen vanaf hier, want de discussie rondom Cad snap en volg ik nog niet.
gefeliciteerd met uw verjaardag de juf
 
Reactiescore
22
Gefeliciteerd Candiu :)

De discussie rondom mij snap ik ook niet, al komt Blue met goede argumenten en daar kan ik wel op reageren :) Verder zijn het vooral simpele zielen die zeggen dat ze zich wel kunnen vinden in de theorie. Lijken me wolven die vooral meelopen om zo even geen moeite te hoeven doen.
Interessant. Je vindt het wel goede argumenten, maar vindt degenen die zich er in kunnen vinden simpele zielen en dus wolven? Waarom zouden dat overigens geen goedjes kunnen zijn? Kunnen die zich er niet gemakkelijk van af maken in dit chaotische stadium van het spel?
geen idee, ik kan er iig niks mee.
ik zet em altijd in hetzelfde rijtje als anthra die snap ik ook nooit.

@Candiu nog gefeliciteerd :)
Om dezelfde reden was antraxxol me inderdaad ook opgevallen, maar ik ben er nog niet uit of ik dat irritant vind of juist een goede tactiek om onder de radar te blijven van zowel goed als slecht. Of zelfs beide.

Edit: gefeliciteerd Candiu!
 
Reactiescore
559
Ik had vandaag 17 meetings dus geen tijd voor al jullie onzin

Morgen werk ik van thuis dus dan ga ik mogelijks los

Ik heb momenteel combino en wbjimo op mijn wolfdar overigens. Verder nonkel jos ook
waar zijn wbijmo en nonkel gebleven, die worden niet meer genoemd op je laatste lijstje.
geen verdachten meer?
de mensen die op mij stemmen zijn sowieso verdacht, want gisteren was ik toevallig even inactief door mijn extreem drukke job en daarom dus een makkelijk target

mijn activiteit hangt af van mijn tijd en goesting, niet van mijn rol, dus daarom.. floofypanda

volgens mij is

x-y-z = het aantal stemmen op dat moment voor bappos (x), bloodwolf (y) en spieder (z)

ik kan me wel vinden in de theorie van moh
kan deze niet echt serieus nemen
eens ik denk dat tigor wel eens wolf kan zijn

dat zou mij ten zeerste ontgoochelen immers zit ze in mijn stam
waarom denk je tigor?
CTRL heeft al vaak aangegeven dat hij het haat om wolf te zijn want als hij wolf is dan post hij amper iets en weet hij niet goed zich te gedragen

door KS zijn analyse ben ik dus vrij zeker dat CTRL ALT DELETE een wolf is
lekker makkelijk mee gaan met ks
wat vind je van CAD zijn verdediging?
oke, laten we als goedjes aan hetzelfde zeel trekken en even de wolven oplijsten:
  • CTRL ALT DELETE
  • TIGOR
  • FLOOFYPANDA
  • COMBINO
even de posts van mater erbij gehaald.
viel me eigenlijk op vandaag omdat ik er iets meer van verwacht had.

en je eindlijstje, zoals al eerder gezegd waar zijn blaasje en nonkel gebleven?
 
Bovenaan