[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
1.014
Ja ik dacht eraan zodra ik de post plaatste :redface:

3x wijze burger zou op zich kunnen want zo’n sterke rol is het niet
Dash claimt geen wijze burger.
 
Reactiescore
1.014
je mist iemand in dit lijstje,
de tweede wijze burger..
Dash doelt op Kerouac dit zich zelf niet in potentieel slechtje rijtje plaatst.
En reageert er dus sarcastisch op..Dash heeft dus zn twijfels bij de claim van kerouac
 
Reactiescore
1.014
Het gaat met meer mensen mis..er wordt volop geclaimd? Terwijl dat helemaal niet veilig is.

Dus ik neem dan aan dat die claims fake zijn? Anders. Why?
 
Reactiescore
1.276
Klopt ja, ik trek de claim van kerouac in twijfel. Ik claim zelf nog niks en raadt iedereen aam dat nog niet te doen.
 
Reactiescore
1.014
Ik ga voor kerouac nu.
Tenzij iemand iets anders heeft gezien? De afgelopen dagen rondom de nu al bekenden wolfjes?

Dat van Rinske is denk overmoedig foutje, nadat Kerouac begon te claimen in een erg lang post. Maar heb ook twijfels bij haar.

Net zoals Bappos over duvel deed. Of is dat iets wat dan bij Wijze Burgers hoort :confused:
 
Reactiescore
2.386
Het gaat met meer mensen mis..er wordt volop geclaimd? Terwijl dat helemaal niet veilig is.

Dus ik neem dan aan dat die claims fake zijn? Anders. Why?
Waarom zou het niet veilig zijn denk je? Er zijn 2 wolven en 1 slechte beul uit; en ik heb bevestigd dat er 1 infectiewolf in zit. Ik denk dat die hoeveelheid wel echt meer dan genoeg is en ze hieruit dus kunnen afleiden dat er geen wolpen/welpen meer zijn.

Waarom volg je Dash zo gemakkelijk Candiu? Blij dat er iemand anders de sprong waagt en jij zo iemand kunt infecteren vanavond?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
jongens ik ben bewezen priester maar door reeds uren spelbederf van de spelleider is mijn actie nog steeds niet uitgevoerd

ik vrees dat mike onder 1 hoedje speelt met de wolven
 
Reactiescore
1.014
Waarom zou het niet veilig zijn denk je? Er zijn 2 wolven en 1 slechte beul uit; en ik heb bevestigd dat er 1 infectiewolf in zit. Ik denk dat die hoeveelheid wel echt meer dan genoeg is en ze hieruit dus kunnen afleiden dat er geen wolpen/welpen meer zijn.

Waarom volg je Dash zo gemakkelijk Candiu? Blij dat er iemand anders de sprong waagt en jij zo iemand kunt infecteren vanavond?
Ik volg niemand hier. Gezien ik niemand als goedjes heb staan waar de rol niet van bevestigd is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
dash voor de tijd zijnde
 
Reactiescore
2.386
Goed na even teruglezen kom ik tot volgende conclusie:
Na het massastemmen op Denduvel en bijgevolg zijn claim, zijn de wolfjes allemaal op candiu gaan stemmen. Dit geeft voor mij het gevoel dat zij geen slechtje is, want op zo'n momenten kan er vanalles gebeuren en dan zet je liever geen slechtje in een moeilijk daglicht.
Wat mij daarnaast opvalt is de, in mijn ogen gespeelde, vijandigheid tussen calamus en simeco. Beiden niet gestemd maar toch een hele dag daarover praten tegen elkaar om er maar mee weg te komen door iedereen te laten zeggen: zo spelen we iedere keer.

Voor mij dus Simeco; omdat ik voor de rest geen idee heb. Ik kan alle posts citeren zodat het voor iedereen duidelijk wordt maar ik zit simpel op mijn gsm en dat zou een pain in the ass zijn dus ga aub even zelf teruglezen; veel paginas zijn het niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ging miketijger er niet zijn vandaag bij zijn vooraf aangekondigde te-laat-zijn-momenten?

immers heb ik net een materlotti'tje gedaan en een wolfje eruit gespeeld in zijn pmke
 
Reactiescore
1.014
Goed na even teruglezen kom ik tot volgende conclusie:
Na het massastemmen op Denduvel en bijgevolg zijn claim, zijn de wolfjes allemaal op candiu gaan stemmen. Dit geeft voor mij het gevoel dat zij geen slechtje is, want op zo'n momenten kan er vanalles gebeuren en dan zet je liever geen slechtje in een moeilijk daglicht.
Wat mij daarnaast opvalt is de, in mijn ogen gespeelde, vijandigheid tussen calamus en simeco. Beiden niet gestemd maar toch een hele dag daarover praten tegen elkaar om er maar mee weg te komen door iedereen te laten zeggen: zo spelen we iedere keer.

Voor mij dus Simeco; omdat ik voor de rest geen idee heb. Ik kan alle posts citeren zodat het voor iedereen duidelijk wordt maar ik zit simpel op mijn gsm en dat zou een pain in the ass zijn dus ga aub even zelf teruglezen; veel paginas zijn het niet.
De wolfjes allemaal op candiu gaan stemmen?

dat was alleen spieder ( en als laatst duvel, als zelfbehoud en als DO)

Is dit besproken in de chat. Allemaal op Candiu? En volgde er niemand Kerouac?


Dus nu kom je soort van voor me op en een kwartier hiervoor ben ik nog infectiew?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
pienter opgemerkt candiu

@miketijger WAAR BLIJF JE
 
Reactiescore
2.386

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
??????????
 
Reactiescore
2.386
Ah en jullie mogen me achteraf even komen uitleggen hoe ik dit beter moet spelen. Ik schrijf letterlijk alles op wat ik weet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik snap niet waarom je zo boos wordt kerouac dat maakt je bv enkel verdachter
 
Bovenaan