[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
1.286
Even een reconstructie van wat we weten.

Nacht 1 geen doden ondanks dode Do en geen bengel. Dus heks heeft een levensdrankje ingezet of infectie geweest. Eens?

Nacht 2 1 dode is of lunch of infectie + doodsdrankje

In theorie kan spieder of moh dan nacht 1 zijn geïnfecteerd toch?
 
Reactiescore
1.286
En uiteraard kan er ook geen infectiewolf zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
bewezen goedje materlotti had het oo k niet slecht gedaan maar lekker simeco
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
dat zegt hij in post erboven, met die post bedoelt hij "het kan dat er geen infectiewolf aanwezig is" om die optie open te houden
 
Reactiescore
2.386
Er zit 1 infectiewolf in het spel. Ik heb deze vraag net beantwoord gekregen van Mike, ik ben namelijk ook een wijze burger.

Ik zeg dit open en vrij omdat de slechte beul er al uit is, en 2 wolven. Volgens mij blijft er zo nog maar 1 slechtje over, anders zou het me iets te ongebalanceerd zijn.

Ik zal hieronder even wat feiten samenvatten:
- Nacht 1 heeft de Heks zijn/haar levensdrankje gebruikt
- Materlotti is priester
- Ik ben wijze burger
- Er zit 1 infectiewolf in het spel, die nog niet dood is
- Infectie is vanavond

Waarschijnlijkheden:
- Er is nog een BE want er was een DO (dit hoeft niet perse maar ook hier ga ik gewoon van logica uit)
- Er zit nog maar 1 slechtje in het spel (2 wolven dood, 1 slechte beul dood, 1 infectiewolf in leven)

Conclusie; het slechtje is 1 van volgende;
- Rinske
- Rob
- Itsdash
- Simeco
- Candiu

Als we vanavond niet goed kiezen, zijn er hoogstwaarschijnlijk weer 2 slechtjes.
 
Reactiescore
276
Er zit 1 infectiewolf in het spel. Ik heb deze vraag net beantwoord gekregen van Mike, ik ben namelijk ook een wijze burger.

Ik zeg dit open en vrij omdat de slechte beul er al uit is, en 2 wolven. Volgens mij blijft er zo nog maar 1 slechtje over, anders zou het me iets te ongebalanceerd zijn.

Ik zal hieronder even wat feiten samenvatten:
- Nacht 1 heeft de Heks zijn/haar levensdrankje gebruikt
- Materlotti is priester
- Ik ben wijze burger
- Er zit 1 infectiewolf in het spel, die nog niet dood is
- Infectie is vanavond

Waarschijnlijkheden:
- Er is nog een BE want er was een DO (dit hoeft niet perse maar ook hier ga ik gewoon van logica uit)
- Er zit nog maar 1 slechtje in het spel (2 wolven dood, 1 slechte beul dood, 1 infectiewolf in leven)

Conclusie; het slechtje is 1 van volgende;
- Rinske
- Rob
- Itsdash
- Simeco
- Candiu

Als we vanavond niet goed kiezen, zijn er hoogstwaarschijnlijk weer 2 slechtjes.
Ik kan je vertellen dat ik goedje ben en er geen BE meer in het spel zit. Ik was namelijk de BE en heb van Mike bevestigd gekregen dat mijn krachten zijn vervallen toen duvel werd gelyncht. Er is dus ook geen andere DO
 
Reactiescore
2.386
Klopt, maar ik ga mezelf er niet bijzetten toch? Moet je zelf maar doen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik ben ook al goedje dan schiet er weinig over???
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
@simeco ben jij echt geen wolf eerlijk antwoorden svp
 
Reactiescore
1.286
Goed, ik moet dadelijk gaan om te trainen en kom niet meer online tot na de DL.

Van het lijstje met namen vind ik kerouac de meest voor de hand liggende ivm de dubbele rol die hij claimt. Dus daar ga ik nu voor.
 
Reactiescore
276
Goed, ik moet dadelijk gaan om te trainen en kom niet meer online tot na de DL.

Van het lijstje met namen vind ik kerouac de meest voor de hand liggende ivm de dubbele rol die hij claimt. Dus daar ga ik nu voor.
:rolleyes2:

Ik wacht nog met mijn stem

Heb jij geen vraag gesteld aan Mike?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Hier zat ik ook aan te denken. Vond het anders een gewaagde zet van jou om zelfde te claimen :D Er zijn tot nu toe geen dubbele rollen voorgekomen dus 2x wijze burger lijkt me dan klein.

Ik wacht nog met mijn stem

Heb jij geen vraag gesteld aan Mike?
Rinske.

net als combino = beul

bappos=/was wijze burger
 
Bovenaan