[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Ik ga even eten en douchen en dan mogen jullie hard nadenken over een betere lynch kandidaat dan mijzelve, want zo gaan we dit potje niet winnen natuurlijk.

Ik wil jullie hersens horen kraken van het denken
 
Reactiescore
993
Reactiescore
250
Ik vind dash ook wel opvallend weinig aanwezig. Enkel een stem plaatsen en dan beide keren stem die makkelijk is omdat de meerderheid die al heeft geplaatst.
 
Reactiescore
993
Eens hoor Rinske.

maar zo lang zij niet meer posten. Wordt het weer een “strijd” tussen de mensen die dat wel doen. En dan gaan die elkaar aanspreken op de kleinste dingen.

het is nog minder dan een uur tot DL En mensen reageren niet op vragen/tags.

Dus de wolf/ven hebben het helaas naar hun zin :like:
 
Reactiescore
250
Weinig activiteit idd :rolleyes:

Alhoewel CI waarschijnlijk slechte beul is tenzij hij nog met een goede verdediging kan komen. @Calamus Incendium

zal ik toch mijn stem op itsdash zetten. Misschien dat hij hierna dan ook meer aanwezig zal zijn en wat kan toevoegen aan het spel. :rolleyes2:
 
Reactiescore
993
Ik denk nu wel Rinske..
Wat verwacht je van Dash zn reactie. Als die al komt? Ga je overtuigt worden door iemand die (nog) niks heeft bijgedragen?

met dash (inactief iemand) wegstemmen, ga je geen extra info krijgen. Inactiefjes vallen vanzelf weg of zijn lunch?
waren er afspraken over inactiviteit @miketijger
 
Reactiescore
250
Op iets meer activiteit en leven vooral :D

hij zal niet doodvallen aan inactiviteit als hij wel iedere dag zijn stem zet volgens mij. En dat doet hij dus dan wel vanaf dag 1 al.
 
Reactiescore
1.238
Sorry, ik ben prive wat druk op mijn werk vooral vandaag en gisteren maar denk morgen ook. Ik ben vanaf nu weer een beetje online totaan de lynch.

Om op je vraag te antwoorden, ik denk dat we eerst nu kalemus moeten lynchen. Hij is wat mij betreft 100% slechte beul. En ik weet dat dat geen wolf is, maar uiteindelijk geeft dit ook de kans om de ziener achtig rollen weer info te krijgen.

Ik zal zo ook nog even eea doornemen in het topic.
 
Reactiescore
250
Overtuigt misschien niet maar wellicht dat de wolfjes dan wat actiever worden en het spel meespelen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Verklaar het dan? Want die moeite lijk je nog steeds niet te nemen?

Waar moet ik me tegen verdedigen dan, mensen nemen gewoon aan dat ik slechte beul ben, terwijl ik gewoon mijn beulskrachten op combino heb ingezet.

Of jij bent slechtje of je wordt heel makkelijk om de tuin geleidt door andere slechtjes.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Sorry, ik ben prive wat druk op mijn werk vooral vandaag en gisteren maar denk morgen ook. Ik ben vanaf nu weer een beetje online totaan de lynch.

Om op je vraag te antwoorden, ik denk dat we eerst nu kalemus moeten lynchen. Hij is wat mij betreft 100% slechte beul. En ik weet dat dat geen wolf is, maar uiteindelijk geeft dit ook de kans om de ziener achtig rollen weer info te krijgen.

Ik zal zo ook nog even eea doornemen in het topic.

Dash 100000000% wolf :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
693
Ik denk nu wel Rinske..
Wat verwacht je van Dash zn reactie. Als die al komt? Ga je overtuigt worden door iemand die (nog) niks heeft bijgedragen?

met dash (inactief iemand) wegstemmen, ga je geen extra info krijgen. Inactiefjes vallen vanzelf weg of zijn lunch?
waren er afspraken over inactiviteit @miketijger
2x niet stemmen is idd dood.
Gisteren heeft iedereen gestemd
 
Reactiescore
1.238
Help me even @bappos kerouac is verdacht omdat hij onder een steen heeft gelegen rondom kalemus zijn slechte beulschap toch?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
mijn stem op cl blijft staan; ik had een hele theorie waarom hij het mogelijks niet is maar er kwam geen reactie op, zelfs geen verdediging van cl
 
Bovenaan