[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
723
Het was spannend.

Maar met 3 tegen 2 ging dash uiteindelijk dood.
Dash was eerst ketterse wolf, maar veranderd in infectiewolf omdat moh ban had en calamus misschien ook zo snel open en bloot was.

Proficiat. Aan de overlevenden
Morgenvroeg post ik het lijstje van alle rollen. Ik ken niet alles uit het hoofd.

Candiu burger
Kerouac wijze burger
Rob priester
Simeco was burger
Rinske was BE
materlotti was priester
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
blond mvp
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
338
Zullen we niet vergeten dat ik dash als eerste als verdachte had en ter sprake bracht. En zowel gisteren als vandaag op gestemd had :rolleyes2:
Just saying

Ja want je was wel lekker handig door mij eruit te kegelen en zelf je krachten daardoor te verliezen...
 
Reactiescore
276
Ja want je was wel lekker handig door mij eruit te kegelen en zelf je krachten daardoor te verliezen...
:redface: !!!

Je speelde verdacht en verder heb ik niet beweerd perfect gespeeld te hebben?
Enkel dat ik als eerste was die dash gisteren naar voren bracht als wolf.
 
Reactiescore
1.530
sjanant potje, sjanante deelname van sommigen. sjanant wijwater. bedankt voor het regelen mike, heb ernstige vermoedens van matchfixing.
 
Reactiescore
276
We gaan t zien, maar er zat feitelijk ook foutjes in je posts. En t rotte is,,bij Rinske nog vaker…en die gaat nog/wel vrijuit.

mindf*ck dit
Maar goed ook aangezien ik dus goedje was.

Vind het dan vreemd dat jij dit berichtje van duvel wel liked alsof ik de enige ben of was die verkeerd zat :rolleyes:
Ja want je was wel lekker handig door mij eruit te kegelen en zelf je krachten daardoor te verliezen...
 
Reactiescore
1.014
Maar goed ook aangezien ik dus goedje was.

Vind het dan vreemd dat jij dit berichtje van duvel wel liked alsof ik de enige ben of was die verkeerd zat :rolleyes:
Nou je hebt een like van CI. Congratulations

Ik like wat ik wil :)
en het potje is over heh
 
Reactiescore
1.271
Oei, ik had hier echt weinig tijd voor
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
goed potje trouwens jammer van de geringe activiteit
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
989
mooi potje en dank u voor de vriendelijke woorden iedereen

bedankt mike voor het lijden
 
Bovenaan