[Speeltopic] WvW #325 - Vampire Masquerade

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
358
Gelieve het even over mijn ontmaskering van I Like Trains te hebben.

Hilarisch zelfs - je was inbreker en gaf aan "zeker" te zijn dat ik slechtje was. Ik was overtuigd dat ik lynch ging zijn, maar niemand las je posts na je dood.

Ook grappig dat er geen priester tegenclaim was, maar dat ik alsnog gebeuld werd, EN dat dan Combino hoofdverdachte werd voor een tijdje. Ik snap de logica niet waarom een priesteractie altijd ketterse wolf hoeft te zijn, en als het dan toch een ketterse wolf is, waarom zou dat combino onmiddellijk verdacht maken?

Maar goed, slecht gespeeld door mij over het potje heen. Kudos aan @laila die voor mij echt een goed potje speelde, @ItsDash die op het einde de goedjes op het juiste sleeptouw nam en @arbeitman die een goede collega slechtje was tot zijn laatste beslissing om niet te infecteren, wat eerst wel gepland was. Maar toen mocht ik niet meer antwoorden in de wolvenchat om hem op een ander idee te brengen, want dood=dood blijkbaar, zelfs in wolvenchat.
 
Reactiescore
32
Blij dat iedereen het leuk vond! Maar ik ben ziek gevallen de laatste twee dagen en @Capricorno heeft alles perfect opgevangen. Was ook leuk om samen over het potje te praten en het uit te werken :)
 
Reactiescore
1.707
hulde voor arbeitman. hij probeerde een ware anthraxxol te doen door niet te infecteren helaas moet hij nog wat langer bij de meester in de leer als zijn slaafje
 
Reactiescore
1.279
het koppel is het een beetje naar het hoofd geschoten.

weet wel..

..even a broken clock is right twice a day
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hilarisch zelfs - je was inbreker en gaf aan "zeker" te zijn dat ik slechtje was. Ik was overtuigd dat ik lynch ging zijn, maar niemand las je posts na je dood.

Ook grappig dat er geen priester tegenclaim was, maar dat ik alsnog gebeuld werd, EN dat dan Combino hoofdverdachte werd voor een tijdje. Ik snap de logica niet waarom een priesteractie altijd ketterse wolf hoeft te zijn, en als het dan toch een ketterse wolf is, waarom zou dat combino onmiddellijk verdacht maken?

Maar goed, slecht gespeeld door mij over het potje heen. Kudos aan @laila die voor mij echt een goed potje speelde, @ItsDash die op het einde de goedjes op het juiste sleeptouw nam en @arbeitman die een goede collega slechtje was tot zijn laatste beslissing om niet te infecteren, wat eerst wel gepland was. Maar toen mocht ik niet meer antwoorden in de wolvenchat om hem op een ander idee te brengen, want dood=dood blijkbaar, zelfs in wolvenchat.

Het grappige was wel dat Bappos jou helemaal niet heeft gezien :p Hij heeft nml dag 1 ingebroken bij Fam.

Verder vind ik het indd nog steeds raar dat niemand de priester claim geloofde terwijl er geen tegenclaim kwam... Like, het ontbreken van een tegenclaim bevestigt niet persé je onschuld maar vergroot in ieder geval de kans dat je daadwerkelijk priester zou zijn..

Over het laatste, even de mening van anderen: dood is altijd dood geweest in wolvenchat, right? Dus dat dode wolven niet meer mogen meepraten en -denken over tactiek etc.
 
Reactiescore
1.503
Het grappige was wel dat Bappos jou helemaal niet heeft gezien :p Hij heeft nml dag 1 ingebroken bij Fam.

Verder vind ik het indd nog steeds raar dat niemand de priester claim geloofde terwijl er geen tegenclaim kwam... Like, het ontbreken van een tegenclaim bevestigt niet persé je onschuld maar vergroot in ieder geval de kans dat je daadwerkelijk priester zou zijn..

Over het laatste, even de mening van anderen: dood is altijd dood geweest in wolvenchat, right? Dus dat dode wolven niet meer mogen meepraten en -denken over tactiek etc.
Kan je zien wat voor briljant wolvenjager ik ben!

Inbreker overigens beetje UP (underpowered) rol.
Het is eigenlijk de ziener voor 1 dag. Rol voegt niet zoveel toe.


Daarnaast weer dat claimen..... Ik blijf dat bizar bevinden.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Kan je zien wat voor briljant wolvenjager ik ben!

Inbreker overigens beetje UP (underpowered) rol.
Het is eigenlijk de ziener voor 1 dag. Rol voegt niet zoveel toe.


Daarnaast weer dat claimen..... Ik blijf dat bizar bevinden.

Niemand die zegt dat je je actie al op dag 1 moet gebruiken .. inbreker kan handig zijn om in een latere fase iemands rol te checken als er heel erg veel twijfel over bestaat. Een beetje een ziener maar dan heel erg verzwakt. Wat wel mocht aangezien er ook een dorpsgek inzit en dat een heel sterke zienende rol is.

Verder, als je dat claimen zo stom vindt, voel je vrij om een non-claim potje te starten! :)
 

DeletedUser17472

Guest
Het grappige was wel dat Bappos jou helemaal niet heeft gezien :p Hij heeft nml dag 1 ingebroken bij Fam.

Verder vind ik het indd nog steeds raar dat niemand de priester claim geloofde terwijl er geen tegenclaim kwam... Like, het ontbreken van een tegenclaim bevestigt niet persé je onschuld maar vergroot in ieder geval de kans dat je daadwerkelijk priester zou zijn..

Over het laatste, even de mening van anderen: dood is altijd dood geweest in wolvenchat, right? Dus dat dode wolven niet meer mogen meepraten en -denken over tactiek etc.


o_O Bappos had bij mij ingebroken. Mooi is dat.


En inderdaad, ik vind dood ook dood en doden moeten zwijgen.
 
Reactiescore
358
Over het laatste, even de mening van anderen: dood is altijd dood geweest in wolvenchat, right? Dus dat dode wolven niet meer mogen meepraten en -denken over tactiek etc.
o_O Bappos had bij mij ingebroken. Mooi is dat.


En inderdaad, ik vind dood ook dood en doden moeten zwijgen.

Ik ben net doorgaans gewoon dat dode wolven in de chat mee mogen blijven praten, zelfs inhoudelijk. Ik denk niet dat het me ooit eerder gevraagd was om te zwijgen als dode wolf.

Maar soit, eens je er me op wees heb ik me er aan gehouden, de regels van de spelleider tellen, ook al ben ik iets anders gewoon.
 
Bovenaan