[Speeltopic] WvW #325 - Vampire Masquerade

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
141
ik zat er naast, Behoorlijk naast.
Goed gespeeld

Btw Famdecibel, wat kan ik me toch storen aan je rare aanvallen zeg.
 
Reactiescore
3.583
Jij ging enkel op arbeitman omdat hij jou stemde

Nee, maar ik begrijp dat oppervlakkige mensen dit kunnen denken. Ik ben de eerste dagen niet op hem gegaan toen hij ook al meerdere keren op mij stemde. Pas nadat hij de 4de dag nog altijd enkel op mij ging ben ik hem gaan zien als wolf. Dus dat iemand op mij stemt staat daar los van, waren er overigens nog wel meer die een stem op mij plaatste die ik nooit verdacht heb dus beetje jammer van je houding nu.

Enige wat je duidelijk maakt is dat je al 4 dagen je stem op mij plaatst om nonsens redenen. Wolf pakt er gewoon iemand uit en hoe langer die persoon erin blijft hoe beter want dan kan je daarop blijven gaan zonder moeite te moeten doen om een nieuw target te zoeken.

Je roept wel volg mee, lynch mee op joker. Maar kom met citaten of uberhaupt een degelijke post om mensen effectief te overtuigen om op mij te gaan maar zelfs dat zit er niet in. Ook een wolf mag minimale moeite doen wat mij betreft arbeitman.

Maar hoef er geen credits voor, enkel is er afbreuk aan doen ook overbodig. Gewoon slecht gespeeld van arbeitman.
 
Reactiescore
1.693
Alles gelezen en sommige mensen erg slecht.
Joker bijv.... ga aub de rollen lezen want je zaait nog steeds verwarring met je gebreken.
 
Reactiescore
561
Nee, maar ik begrijp dat oppervlakkige mensen dit kunnen denken. Ik ben de eerste dagen niet op hem gegaan toen hij ook al meerdere keren op mij stemde. Pas nadat hij de 4de dag nog altijd enkel op mij ging ben ik hem gaan zien als wolf. Dus dat iemand op mij stemt staat daar los van, waren er overigens nog wel meer die een stem op mij plaatste die ik nooit verdacht heb dus beetje jammer van je houding nu.



Maar hoef er geen credits voor, enkel is er afbreuk aan doen ook overbodig. Gewoon slecht gespeeld van arbeitman.

Chanant dit.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Nee, maar ik begrijp dat oppervlakkige mensen dit kunnen denken. Ik ben de eerste dagen niet op hem gegaan toen hij ook al meerdere keren op mij stemde. Pas nadat hij de 4de dag nog altijd enkel op mij ging ben ik hem gaan zien als wolf. Dus dat iemand op mij stemt staat daar los van, waren er overigens nog wel meer die een stem op mij plaatste die ik nooit verdacht heb dus beetje jammer van je houding nu.
Nee, maar ik begrijp dat oppervlakkig mensen dit kunnen denken.
 

DeletedUser17472

Guest
Btw Famdecibel, wat kan ik me toch storen aan je rare aanvallen zeg.
Sorry Jojor, maar ik snap echt niet hoe jullie wolven zoeken. En ik weet dat dat afgezaagd klinkt, maar leg je erbij neer. Heb ik ook gedaan.
 
Bovenaan