[Speeltopic] WvW #325 - Vampire Masquerade

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
559
Moh loopt geen gevaar betreft lynch, Denduvel en KS wel. Dus vermoed dat tussen hen een slechtje zit.
ja of geen van beide en wordt de keus voor de welp beperkt tot de keus van 2 rollen als duvel eruit gaat.
 
Reactiescore
3.586
Ik ga KS het voordeel van de twijfel geven in deze, vind Denduvel wel oprecht overkomen o.a zijn rage dat hij nooit meer wilt invallen ect. Is het gespeeld of niet, idk. Wil hem niet onderschatten, hij won vorig potje toch solo geloof ik. Dus ga men stem laten staan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Mag ik jullie er aan herinneren dat zowel @simeco als ik meespelen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Voor nu gaat mijn stem naar Calamus Incendium. Hij heeft slim zonder zichzelf in de spotlights te zetten mij verdacht gemaakt. Een voorbeeld is onderstande post waarin hij impliciet zegt wat hij vind alleen prosieb dit expliciet willen laten zeggen.

Ik hecht gewoonweg veel waarde aan de mening van sieb.

Daarnaast stond mijn stem al op jou, dus ik zei het al expliciet. Daarnaast was ik lang niet de enige die een stem had op u. Wat een rare post is dit.
 
Reactiescore
32
Te gek voor woorden - Lynch

Er was weer een heftige discussie, ditmaal gedurende het dinner. Wie gingen ze dit keer er tussen uit halen? Iedereen had verschillende visies maar ze moeten toch ergens een meerderheid vinden om toch er iemand uit te halen.

Er lag een houten paaltje op de tafel, om door het hart te boren van degene die ze wouden lunchen. Uiteindelijk was de keuze gevallen op DenDuvel. De Burgemeester, KS, nam het hout in z'n handen alvorens de uitvoering te doen. Het was een pijnlijke dood die best wel lang duurde.

Het lichaam van DenDuvel lag daar levenloos op de grond en na inspectie, bleek hij gewoon de oneven dorpsgek te zijn.

1616534077770.png
 
Reactiescore
32
Is er een tandarts in de zaal?

Na het avondeten ging iedereen even zijn eigen ding doen. Eventjes nadenken over waar het fout was gegaan. Maar in de duisternis bleek er toch nog iets goed te zijn. KS liep met een volle fles wodka rond, zijn gefaal als een burgemeester aan het verdrinken toen hij struikelde over iets. Toen hij zijn ogen terug open deed, vloekte hij een beetje over zijn fles die nu kapot was maar toen besefte hij pas dat Calamus daar op de grond lag.

Hij twijfelde eventjes of hij het goed zag alvorens hij daar twee kleine tandjes zag die het teken waren van een baby vampier. In euforie begon hij vrolijk te roepen. Iedereen kwam kijken wat er aan de hand was natuurlijk.
 

Deleted User - 487974942

Guest
ik moet de ontwikkelingen uit de voorbije uren eens grondig onder de loep nemen
 
Bovenaan