[Speeltopic] WvW #325 - Vampire Masquerade

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
338
Omdat ik vorig potje eruit moest en ik er nu halfweg er in wordt gesmeten? Is toch logisch dat je dan afwacht?
 
Reactiescore
338
Ik kijk vooral in de richting van moh en joker, (ze volgen te makkelijk en willen me er te graag uit) maar zoals ik al eerder zei is er nog heel weinig gebeurt of toch niks dat me opviel, dat ks raar deed, maar had daar een verklaring voor... Ik ben erin gekomen en kon men speciale rol al niet meer tenvolle gebruiken, dus dan wordt het moeilijk...
 
Reactiescore
3.586
Ik wil je er niet graag uit ik wil KS er graag in. Ik sta open voor een alternatief maar moeten wel samen stemmen met enkele anders is het nutteloos.
 
Reactiescore
1.736
Ik kijk vooral in de richting van moh en joker, (ze volgen te makkelijk en willen me er te graag uit) maar zoals ik al eerder zei is er nog heel weinig gebeurt of toch niks dat me opviel, dat ks raar deed, maar had daar een verklaring voor... Ik ben erin gekomen en kon men speciale rol al niet meer tenvolle gebruiken, dus dan wordt het moeilijk...

Ik volg niemand ? Het valt me gewoon op dat jij zwaar staat te vissen voor een rol. Dan kom je met een hele slappe claim.

Je bent een welp
 
Reactiescore
1.736
Ik heb verklaring gegeven voor dat 'vissen' wat ik niet heb gedaan...

En dan nog , de enige die er wat aan heeft aan dat gevis is een wolf.

Ik vind het achteraf ook jammer dat je uit KS een claim heb kunnen krijgen.
 
Reactiescore
3.586
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat KS zegt dat hij rol A of B is. Denduvel zegt dat hij ook rol A of B is. MOH zegt ook dat hij rol A of B is. Ik neig Moh te geloven maar tussen KS en Denduvel lijkt wel een leugenaar te zitten.

KS kan natuurlijk altijd zeggen ik ben deze of deze rol. Zelfs als hij geen van beide is zal hij hierop niet meteen aangekeken worden want de personen met deze rollen denken dan dat hij de andere rol van de 2 opties is.
 
Reactiescore
338
KS kan natuurlijk altijd zeggen ik ben deze of deze rol. Zelfs als hij geen van beide is zal hij hierop niet meteen aangekeken worden want de personen met deze rollen denken dan dat hij de andere rol van de 2 opties is.

Correct en hij geeft hierin ook 3 rollen aan, waardoor hij meerdere mensen betrekt en 'ruzie' bij zaait. Maar zodadelijk zie je dat hij al ene niet gaat zijn
 
Reactiescore
3.586
Maar in KS zijn geval is het redelijk zelfmoord om zich vast te maken aan 2 rollen, dus dan lijkt Denduvel wel de persoon met de slechtste papieren.
 
Reactiescore
559
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat KS zegt dat hij rol A of B is. Denduvel zegt dat hij ook rol A of B is. MOH zegt ook dat hij rol A of B is. Ik neig Moh te geloven maar tussen KS en Denduvel lijkt wel een leugenaar te zitten.

KS kan natuurlijk altijd zeggen ik ben deze of deze rol. Zelfs als hij geen van beide is zal hij hierop niet meteen aangekeken worden want de personen met deze rollen denken dan dat hij de andere rol van de 2 opties is.
nja met dat probleem zit ik ook alleen denk ik dat het tussen MOH en den duvel zit
ik vertrouw ze geen van beide
 
Reactiescore
3.586
Correct en hij geeft hierin ook 3 rollen aan, waardoor hij meerdere mensen betrekt en 'ruzie' bij zaait. Maar zodadelijk zie je dat hij al ene niet gaat zijn

Ik moet zeggen dat je me laat twijfelen om toch niet op KS te gaan. Maar waarom zou KS zijn lot zo vroeg al laten verbinden tot 2-3 rollen. Vroeg of laat hang je dan, tenzij je stelt dat bepaalde rollen er dubbel kunnen inzitten dan kan je tot het einde hiermee wegkomen.
 
Bovenaan