[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
28
Heb nu overigens Nonkel en Dash voor jullie gevangen, die ook voor elkaar opkomen.
Stemmen mogen op beide.

Ik verwacht een huldiging aan het einde van het potje.

Mvg,
Wolvenjager
 
Reactiescore
397
Ik had al heel de ochtend het gevoel, dat ik iets vergeten was. Het was wvw lezen en spelen. Jullie hebben jullie niet ingehouden.
Dash claim jij dan orakel hier?
Rare post, hij zegt dit natuurlijk omdat hij zijn eigen rol weet en niet omdat hij orakel is.
Wat is dan het punt van het aankaarten dat hij altijd zo als slechtje speelt, als je toch denkt dat het komt omdat hij weinig tijd heeft op dit moment? Dat is ook een manier van indekken. Stel hij blijkt wolf, dan kan jij nu aankaarten van "zie, hij speelt zo als slechtje!". Ik snap niet waarom je dan uberhaupt dat eerste
De toevoeging is dat dit gepaard met eventuele orakelactie wel miketijger kan zijn. ILT verdenkt MikeTijger dus zou ILT een logische speler zijn om de orakelactie naar toe te sturen. Burgemeester is misschien inderdaad wel logischer zoals ILT aangeeft maar Dash en Mike zijn andere opties. Enkel de activiteit is voor mij niet genoeg maar gepaard met eventuele orakel actie wel.
Waarom zou het orakel dan trein eruit nemen omdat die speciaal 3 verdachten opnoemt?
Om twee redenen, de eerste is omdat ILT ze al verdenkt en er dus al een connectie ligt. Als je als orakel kiest voor iemand die je verdenkt en hem naar een willekeurig iemand stuurt gaan de overige spelers niet het verband zien. Het verband ligt er al. Ten tweede omdat als je als orakel iemand verdenkt wolf te zijn, de veiligste speler om je actie naar de sturen degene zou zijn die deze speler ook verdenkt. Mocht ik verkeerd zitten dan moet je het aangeven, maar voor mij gaat het dus tussen Mike, simeco en Dash. Tenzij het orakel geen flauw benul heeft wat hij doet, maar dan zou hij waarschijnlijk alsnog de burgemeester kiezen?

1. Mike is te inactief om te oordelen. Op het moment dat hij post heeft het geen inhoud.
2. Simeco speelt wat afzijdig, maar ik verwacht dat hij gewoon een belangrijke rol heeft als goedje.
3. Dash speelt erg verdacht. Post veel, maar eigenlijk heel weinig bijdrage. Praat om te praten. Loopt echt heel erg makkelijk mee op Time en geeft dan Time de schuld van zijn eigen zwakke argument om op Time te stemmen.

Overigens valt het mij ook op dat Tigor weer heel actief naar de meningen van andere vraagt en minder actief haar eigen mening geeft. Hetgeen wat ze vorig potje als wolf ook deed.
Waar is dit nou weer op gebaseerd? Dit is de tweede keer dat ik het gevoel heb dat iemand voorkennis heeft. Eerst nonkel die zegt dat de burgermeester-sjerp in verkeerde handen is gevallen en nu jij die een aanname doet dat simeco een belangrijke rol heeft. Licht dit alsjeblieft toe.

Langzamerhand begin ik te denken dat Dash wellicht goedje is. ZIjn reactie gisteravond kwam oprecht over op mij en daarnaast wordt er voor mijn gevoel gestuurd richting hem. Ik heb het gevoel alsof zo'n beetje iedereen hem verdenkt wat me het gevoel geeft dat hij geen wijze wolf is. Het enige wat mij dan dwars zit is dat mijn vermoeden dat blond orakel was dan niet juist is.

Overigens nog de opmerking dat xena waarschijnlijk slaapschutter is, mocht zij niet gewelpt of gewolpt worden dan is er nog de mogelijkheid dat ze slecht is.
 
Reactiescore
338
@killingsspreeee ik dacht dat dash claimde omdat hij zei dat hij 100% zeker was dat blond niet orakel is. Er is maar 1 zienende rol, dacht ik? Dus daaruit besloot ik dat hij het was? Is toch niet raar?
 
Reactiescore
1.276
Rustig aan daar klein jochie. Ik heb Nonkel gewoon terug aangevallen, maar dat negeer je bewust.
Ik heb ook al Killing en Combino aan te tand gevoeld en Tigor aangesproken.

Wat heb jij precies gedaan? Oh ja, meelopen met andere mensen en ergens een half zinnetje plaatsen en doen alsof het een argument is.
Jij moet toch wel wolf zijn want ik wil niet geloven die iemand zo ongelooflijk slecht in WvW kan zijn als jij.

Dash

Ik raad iedereen aan mee te stemmen, echt super overduidelijke wolf die helemaal niks post, enkel meeloopt en doet alsof hij bijdraagt maar echt gewoon 0,0 kan toevoegen. Nu lekker terug aan het werk. Graag gedaan voor de vangst van deze waardeloze wolf.
jochie??

je hebt nog niks bewezen hier behalve dat je een matig WvWer bent sinds je terugkeer hier. zorg er eerst eens voor dat je degelijk spel laat zien praten we daarna verder. prutser.
 
Reactiescore
397
Misschien een idee dat iedereen zich wat normaler naar elkaar toe gaat gedragen. Ik weet dat we hier op een forum zitten maar als je alleen je punt kan maken of jezelf kan verdedigen door iemand incompetent, waardeloos, iemand met een chromosoom te veel of een prutser uit te maken dan laat dat meer zien over je eigen frustraties en je vermogen tot wvw spelen dan dat van een ander. Daarnaast ga ik je echt niet sneller geloven.
 
Reactiescore
999
Reden:

Ik geloof ILT dat er een Wijze Wolf inzit, en dat hij dus het orakel gekregen heeft. Simeco lijkt mij als BM het meest logisch om als eerste te bekijken.
 
Reactiescore
122
Mededeling

Ik heb een vervanger klaarstaan @arbeitman. Bij inactiviteit kan je worden vervangen (ook als je wel gestemd hebt).

Bij deze dus de waarschuwing. Niet raar opkijken als je dus opeens niet meer meedoet.
 
Reactiescore
397
Reden:

Ik geloof ILT dat er een Wijze Wolf inzit, en dat hij dus het orakel gekregen heeft. Simeco lijkt mij als BM het meest logisch om als eerste te bekijken.
Ik kan me hier in vinden. Je hebt echter drie keer je stem gewijzigd en je verdacht gister Dash nog enorm. Denk je niet dat hij eventueel ook bekeken kan zijn?
 
Reactiescore
1.276
Misschien een idee dat iedereen zich wat normaler naar elkaar toe gaat gedragen. Ik weet dat we hier op een forum zitten maar als je alleen je punt kan maken of jezelf kan verdedigen door iemand incompetent, waardeloos, iemand met een chromosoom te veel of een prutser uit te maken dan laat dat meer zien over je eigen frustraties en je vermogen tot wvw spelen dan dat van een ander. Daarnaast ga ik je echt niet sneller geloven.
je hebt gelijk maar die hautine houding van llollking irriteert me al drie potjes.
had van mij weg mogen blijven van het forum als dit is wat hij komt brengen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Nonkel en dash lijken me prima targets
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Misschien een idee dat iedereen zich wat normaler naar elkaar toe gaat gedragen. Ik weet dat we hier op een forum zitten maar als je alleen je punt kan maken of jezelf kan verdedigen door iemand incompetent, waardeloos, iemand met een chromosoom te veel of een prutser uit te maken dan laat dat meer zien over je eigen frustraties en je vermogen tot wvw spelen dan dat van een ander. Daarnaast ga ik je echt niet sneller geloven.

Eens, helaas zijn er een paar amoebes die daar anders over denken.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
999
Ik kan me hier in vinden. Je hebt echter drie keer je stem gewijzigd en je verdacht gister Dash nog enorm. Denk je niet dat hij eventueel ook bekeken kan zijn?

Dash was mijn eerste vermoeden vooral doordat ILT ook op Dash ging, maar doordat Dash mogelijks gaan claimen + ILT die zelf zei dat Simeco waarschijnlijker is ga ik toch eerst voor Simeco.

Dash lynchen is voor mij zeker ook goed. Als hij gaat claimen kunnen we dan nog altijd zien wat we ermee doen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik vertrouw rukurt en materlotti
 
Reactiescore
122
Mededeling

Ik heb een vervanger klaarstaan @arbeitman. Bij inactiviteit kan je worden vervangen (ook als je wel gestemd hebt).

Bij deze dus de waarschuwing. Niet raar opkijken als je dus opeens niet meer meedoet.

Overigens heb ik eventjes posts geteld van de naar mijn idee minder actieve mensen en ik kom uit op:
@een niet dubieuze naam, 5 posts.
@Kerouac, 7 posts
@miketijger, 8 posts
@anthraxxol, 11 posts.

Bij deze de waarschuwing dat één van jullie vanavond vervangen zal worden wanneer de activiteit laag blijft. (@arbeitman )
 
Bovenaan