[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
986
Ook wel leuk dat er geen infectiewolf inzat, zonder dat we het wisten. Is toch altijd een beetje spannend dat iedereen verdacht blijft ondanks dat ze bewezen zijn.

En ja op een gegeven moment het risico gepakt om te claimen en dat heeft goed uitgepakt. Het hielp ook wel dat ik van de wapensmid een schot gekregen had, waarvoor dank ILT.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Bedankt voor het spelen iig boys/dames. Het viel wel dood de laatste dagen. Dat kwam omdat de claims best wel duidelijk waren ondanks dat ik met 3(!) wolpen dit best wel tegen wilde gaan.

Eventueel een tip voor een volgende spelleider om hier iets op te verzinnen zodat men blijft zoeken met theorieën ipv het afstrepen.

Non claim maken xD kunnen ze daar lekker over zeuren.

Het was echt een fijn potje Twan.
 
Reactiescore
2.386
Overigens vergeet ik nooit dat @Kerouac MIJN MEDEWOLF ZELF er iedereen op wees dat de burger in blonds lijstje ook een mythomaan kon zijn, lul. :biggrin:
Dat moest ik wel proberen om later op terug te vallen als ik het nodig had. :wink:

@Blue bedankt voor potje
 
Reactiescore
122
Ook wel leuk dat er geen infectiewolf inzat, zonder dat we het wisten. Is toch altijd een beetje spannend dat iedereen verdacht blijft ondanks dat ze bewezen zijn.

En ja op een gegeven moment het risico gepakt om te claimen en dat heeft goed uitgepakt. Het hielp ook wel dat ik van de wapensmid een schot gekregen had, waarvoor dank ILT.

Het was ook het idee om zo min mogelijk zekerheid te geven, zodat men echt met theorieën moest komen. Zo waren er bijv weinig 'killende' rollen. (Alleen Wapensmid die om de 3 dagen een wapen kan geven, das dan gemiddeld 1 wapen en de heks) Daarnaast was het de bedoeling dat men ook niet zou claimen zonder dat dit afgestraft zou worden (3 wolpen). Dorpsgestoorde en orakel zouden daarmee ook niet té overpowered zijn. Ik vind overigens dat KS' actie waarmee hij Tigor als orakel neerzette aardig slim, waardoor hij niet alleen de aandacht van zichzelf als Orakel afhaalde, maar daarmee ook de wolpactie van Combino uit het spel haalde.
 
Reactiescore
397
Om eerlijk te zijn. Er waren niet veel theorieën nodig. Het was soms ook wel heel duidelijk wie de slechtjes waren dit potje waardoor theorieën soms onnodig waren. Dit kwam natuurlijk mede doordat dag 2 een wolf was gezien en daarna blond wel heel lang mocht blijven leven om informatie te verkrijgen. Het was wat ongelukkig dat de wolp-acties al allemaal verbruikt waren voor de claims begonnen te komen. Het was logisch dat er vanaf dag 3 claims zouden komen omdat de kans dat de welp dan is opgegroeid aannemelijker was. Ik denk dat als jullie de wolp-acties iets langer hadden bewaard het potje wellicht de andere kant op was gevallen.

Wel goed gespeeld door iedereen en bedankt voor het leiden Blue!
 
Reactiescore
2.386
@killingsspreeee, Combino op Tigor voor orakel nacht 2 was een gok, die van mij nacht 3 op jou was juist. Dat Blue ondertussen lynch werd, maakte dat we een wolpactie verloren.. Al was het eigenlijk echt idioot hoe er dit potje werd gekozen wie lynch werd. Steeds werden er argumenten aangehaald die perfect ook voor andere spelers van toepassing waren. Maar, goed gespeeld natuurlijk.
 
Reactiescore
397
@killingsspreeee, Combino op Tigor voor orakel nacht 2 was een gok, die van mij nacht 3 op jou was juist. Dat Blue ondertussen lynch werd, maakte dat we een wolpactie verloren.. Al was het eigenlijk echt idioot hoe er dit potje werd gekozen wie lynch werd. Steeds werden er argumenten aangehaald die perfect ook voor andere spelers van toepassing waren. Maar, goed gespeeld natuurlijk.
Ja dat is misschien wel waar. Heb vooral de afgelopen dagen niet gevolgd. Wel grappig dat Combino zo'n beetje bevestigd goedje was voor een aantal dagen vanwege CI zijn mythomaan rol. :biggrin:
 
Reactiescore
1.577
@killingsspreeee, Combino op Tigor voor orakel nacht 2 was een gok, die van mij nacht 3 op jou was juist. Dat Blue ondertussen lynch werd, maakte dat we een wolpactie verloren.. Al was het eigenlijk echt idioot hoe er dit potje werd gekozen wie lynch werd. Steeds werden er argumenten aangehaald die perfect ook voor andere spelers van toepassing waren. Maar, goed gespeeld natuurlijk.

Waarom kozen jullie trouwens alledrie om op Moh te gaan en niet op elkaar? Daardoor was het voor mij redelijk duidelijk dat Moh goedje was namelijk. Dat is jullie grootste fout geweest.

Verder verdienstelijk gespeeld door KS overigens, die met een aantal subtiele verwijzingen zijn rol heeft gespeeld en ook de slechtjes op het verkeerde pad zette. Materlotti voor één keer niet wispelturig op het einde, al had ik hem natuurlijk de juiste richting gewezen.

En heel jammer dat ik ondanks mijn stem op denduvel alsnog geslaapschuttert werd. Vroeger was het de regel dat je eerste stem telt, tenzij die doorgestreept is. Dus ik ging ervan uit dat mijn stem nog stond.
 
Reactiescore
1.804
Dank voor het leiden blue. Jammer dat ik op nacht 1 al georakeld werd maar goed weinig aan te doen??
 
Reactiescore
723
Dank Blue.

Je koos wel een vervanger die het potje onmiddellijk deed kantelen naar de kant van de goedjes.
Gelukkig niet te veel voordeel voor de goedjes, want je lynchte me :)
Al had ik duvel, combino en kerouac alle 3 op goed staan. RIP
 
Bovenaan