[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
358
Na wat na te denken lijkt het me inderdaad wel logischer dat ik Simeco gezien zou hebben dan Dash. Andere namen behalve die 2 betwijfel ik ten zeerste.

Ik zie ook dat er enkelen zijn die mij in twijfel trekken hierover. Hen wil ik graag uitnodigen om uit te leggen waarom, ook dat zal inzichten verlenen. ;)
 
Reactiescore
1.577
Ik wil gerust toegeven dat mijn stem dramatisch onderbouwd is, zeker omdat er geen enkel woord bijstaat dus veel dramatischer kan niet, maar ik heb er wel zeker en vast mijn redenen voor.

Je wilt wel heel erg hard doen uitschijnen dat jij het orakel bent? Anders kan je nooit met zoveel zekerheid zeggen dat Dash gezien is. Tenzij die redenen natuurlijk zijn dat je wil dat het orakel zich kenbaar maakt, zodat je kan welpen/wolpen?
 
Reactiescore
1.279
Na wat na te denken lijkt het me inderdaad wel logischer dat ik Simeco gezien zou hebben dan Dash. Andere namen behalve die 2 betwijfel ik ten zeerste.

Ik zie ook dat er enkelen zijn die mij in twijfel trekken hierover. Hen wil ik graag uitnodigen om uit te leggen waarom, ook dat zal inzichten verlenen. ;)
wat vind jij van de optie blond en smieco beide wolf?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
geef gerust je mening over ll0ll King, daar heb ik je nog niet over gehoord. Ik heb je überhaupt nog nergens stelling over zien innemen dit potje, terwijl je normaal wel altijd een theorietje hebt. Beetje opvallend?
Op dag 1 nooit, overigens. Het enige argument dat je geeft in het nadeel van lloll king is:
ll0ll King gewoon omdat hij net als vorig potje niet verder komt dan inactiefjes aan te vallen,terwijl hij zijn eerste potje als een hyperactieve iets zocht in elk klein detail
En om heel eerlijk te zijn, vind ik je argument gewoon niet genoeg om iemand ervoor te lynchen. Je trekt inderdaad correct de vergelijking met vorig potje maar ook met zijn eerste potje, waar hij na lange tijd terug was en vermoedelijk nog even moest wennen aan het spel. Ik vind het voorlopig te weinig.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Na wat na te denken lijkt het me inderdaad wel logischer dat ik Simeco gezien zou hebben dan Dash. Andere namen behalve die 2 betwijfel ik ten zeerste.

Ik zie ook dat er enkelen zijn die mij in twijfel trekken hierover. Hen wil ik graag uitnodigen om uit te leggen waarom, ook dat zal inzichten verlenen. ;)

Heb ik al uitgelegd :)

Ik wacht nog steeds op Simeco zijn bevindingen.
 
Reactiescore
1.279
Mogelijk. Al vraag ik me dan wel af waarom Blond zo opzichtig te werk zou gaan. Als dit het geval is en jij de lynch zou zijn en goedje blijkt, hangen zowel Simeco als Blond. Ik zou dus initieel naar andere redenen voor Blond's stem zoeken.
blond staat niet bekend als een doordedachte speler.
misschien een impulsieve actie om een dagje te rekken.
 
Reactiescore
28
En om heel eerlijk te zijn, vind ik je argument gewoon niet genoeg om iemand ervoor te lynchen. Je trekt inderdaad correct de vergelijking met vorig potje maar ook met zijn eerste potje, waar hij na lange tijd terug was en vermoedelijk nog even moest wennen aan het spel. Ik vind het voorlopig te weinig.

Het is nog een slechte vergelijking ook. Vorig potje maakte ik theorieën en viel ik mensen actief aan. Daarnaast waren de mensen die ik aanviel medewolven. En op het einde inactieve spelers omdat we als wolven enkel nog konden winnen indien een aantal spelers zouden doodvallen.

Dat komt op geen enkel vlak overheen met een zeer duidelijke makkelijke stem om de sluipschutter te ontlopen. Het is gewoon een makkelijke stem omdat hij gister een aantal stemmen op mij zag en denkt, makkelijk lynchtarget. Echte wolvenactie van hem dit.
 
Reactiescore
1.577
Nonkel jos

Zoekt makkelijke lynchtargets om eruit te werken als wolfke. Hij stemt op mij omdat ik een puppy aan het adopteren was en daardoor snel stemde op een inactiefje ivm sluipschutter rol. Maar ik ben zelf ook een inactiefje, dus joske is het kloske zelf nu. Duidelijk wolfje gevangen voor jullie, graag gedaan.

Het inactiefje dat ik vorig potje aanviel was anders59 en die was wolf. Joske wil niet dat ik wolven aanval. Jaja duidelijk wolfke.

Dit lijkt me overigens bijna een bekentenis. Je argumentatie gisteren om op miketijger te stemmen was nog omdat hij "verdacht inactief" was.

miketijger
Verdacht inactief!

Vandaag doe je dat af als een achteloze, "snelle stem" in verband met de slaapschutter.

Verder heb je nu de counterstem op mij natuurlijk, waardoor je zelf niet verder op zoek moet gaan.

Zoekt makkelijke lynchtargets om eruit te werken als wolfke.

Beschrijft nagenoeg zijn eigen wolventactiek, die hij vorig potje en ook op miketijger toepaste.
 
Reactiescore
28
Dit lijkt me overigens bijna een bekentenis. Je argumentatie gisteren om op miketijger te stemmen was nog omdat hij "verdacht inactief" was.



Vandaag doe je dat af als een achteloze, "snelle stem" in verband met de slaapschutter.

Verder heb je nu de counterstem op mij natuurlijk, waardoor je zelf niet verder op zoek moet gaan.



Beschrijft nagenoeg zijn eigen wolventactiek, die hij vorig potje en ook op miketijger toepaste.

Ik zie nog steeds geen enkel argument. Gewoon dingen die jij verdraait om zo een makkelijke lynch te forceren. Je speelt exact zoals jij altijd speelt als wolf.
 
Reactiescore
1.577
Ik zie nog steeds geen enkel argument. Gewoon dingen die jij verdraait om zo een makkelijke lynch te forceren. Je speelt exact zoals jij altijd speelt als wolf.

waarom wijzig je je redenen om voor miketijger te stemmen? gisteren was het nog "verdacht inactief", vandaag spreek je over "een snelle stem ivm slaapschutter".
 
Reactiescore
28
waarom wijzig je je redenen om voor miketijger te stemmen? gisteren was het nog "verdacht inactief", vandaag spreek je over "een snelle stem ivm slaapschutter".

Het is altijd een snelle stem geweest ivm de sluipschutter. Dat was gister ook heel erg duidelijk, snel op iemand stemmen die toch geen lynch zou worden want het ging tussen killing en time. Vandaag moet ik het blijkbaar letterlijk aan je uitleggen omdat je het anders niet snapt.
 
Reactiescore
1.577
Het is altijd een snelle stem geweest ivm de sluipschutter. Dat was gister ook heel erg duidelijk, snel op iemand stemmen die toch geen lynch zou worden want het ging tussen killing en time. Vandaag moet ik het blijkbaar letterlijk aan je uitleggen omdat je het anders niet snapt.

waarom gaf je er dan gisteren een ander argument aan? namelijk "verdacht inactief", alsof je toch nog een gegronde reden wilde meegeven voor een stem waarmee je je inderdaad buiten de debatten hield
 
Bovenaan