[Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

Reactiescore
999
Wie opper je dan mijn beste?



Combino val me niet meer lastig met je geldingsdrang aub. Je kan hiermee bij je mammaake terecht.

Afgetroefd en vernederd worden door een minderjarige doet blijkbaar pijn nonkel jos. Volgens mij kruip je beter onder de wol, want hier maak je enkel maar oeverloos belachelijk.
 
Reactiescore
1.577
Kom kom @Combino Pastasaus houd jezelf eens een spiegel voor? Ik heb al twee pogingen gedaan intussen om het spel opnieuw op gang te trekken, maar @materlotti "als door een west gestoken" en jij moesten eventjes stoom aflaten

Gebruik mij gerust als pispaal, het is wellicht het enige in je treurige bestaan dat je nog op de been houdt
 
Reactiescore
1.279
Je zou nu toch al langer dan vandaag moeten weten dat ik niet zomaar zonder iets van toevoeging rode stemmen plaats. Het feit dat jij mij onmiddellijk bij je verdachtenlijst zet zegt eigenlijk al heel veel, want een goedje nonkel jos zou dit niet verdacht vinden maar eerder opmerkelijk en interessant. Een goedje nonkel jos die ook nog eens goed aan het nadenken is zou er ook nog eens iets extra in zien, maar dat is blijkbaar een brug te ver. Jammer.
Wat ben jij abominabel slecht de laatste tijd. Geef gewoon toe dat je dramatisch onderbouwde stem plaatste. Nonkel had gewoon gelijk in deze. Je volgt erg makkelijk op niets.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het riekt hier naar de lucht van wolven en ik word er onwel van.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Intermezzo wolvenbeul CI

De ochtend is reeds gevallen, alhoewel het nog altijd donker is in Wakkerdam. Een donkerte die je gewend bent in deze tijd van het jaar, maar het is anders, voelt anders....

Vannacht tijdens mijn nachtelijke ronde als bewezen wolvenjager heb ik ze gezien, huilend in het woud. Ze wilden zich te goed doen aan het overschot van Laila. Gelukkig heb ik ze met mijn bijl kunnen verjagen en het dode lichaam weten te redden. Haar familie zal blij zijn dat ze haar een begrafenis kunnen geven.

Laf, zeer laf, de wolven die de dood van deze onschuldige vrouw op hen geweten hebben. Maar ik zal ze wreken, niets is minder zeker dan dat, zelfs niet dat Simeco elke ochtend als eerste zijn mobiel pakt en de discord bekijkt omdat hij al bij het wakker worden last heeft van FOMO
 
Reactiescore
28
Nonkel jos

Zoekt makkelijke lynchtargets om eruit te werken als wolfke. Hij stemt op mij omdat ik een puppy aan het adopteren was en daardoor snel stemde op een inactiefje ivm sluipschutter rol. Maar ik ben zelf ook een inactiefje, dus joske is het kloske zelf nu. Duidelijk wolfje gevangen voor jullie, graag gedaan.

Het inactiefje dat ik vorig potje aanviel was anders59 en die was wolf. Joske wil niet dat ik wolven aanval. Jaja duidelijk wolfke.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.279
1607412206402.png

6 minuten nodig om nog eens over je post na te denken?
in de regel betrap je enkel wolven over het doordenken van een komma of een accent.
 
Reactiescore
1.736
Nonkel jos

Zoekt makkelijke lynchtargets om eruit te werken als wolfke. Hij stemt op mij omdat ik een puppy aan het adopteren was en daardoor snel stemde op een inactiefje ivm sluipschutter rol. Maar ik ben zelf ook een inactiefje, dus joske is het kloske zelf nu. Duidelijk wolfje gevangen voor jullie, graag gedaan.

Het inactiefje dat ik vorig potje aanviel was anders59 en die was wolf. Joske wil niet dat ik wolven aanval. Jaja duidelijk wolfke.

Je was zelf ook wolf lul. Nu een wolven puppy geadopteerd ? Wat is een betere ouder voor een wolven puppy dan een wolf ?

Zonder dollen, je snapt wel dat wij nu een puppy foto willen zien hè :)
 
Reactiescore
999
Wat ben jij abominabel slecht de laatste tijd. Geef gewoon toe dat je dramatisch onderbouwde stem plaatste. Nonkel had gewoon gelijk in deze. Je volgt erg makkelijk op niets.

Door te blijven onzin uitkramen als deze bevestig je min of meer mijn punt. Natuurlijk ben ik niet zeker dat jij een wolf bent, maar ik geloof wel I Like Trains zijn claim dat er een wijze wolf in het spel zit. Naar mijn mening heeft hij immers weinig reden om dit te gaan verkondigen als dit niet het geval zou zijn. Het feit dat jij dan ook nog eens hier zo op tekeer gaat doet mijn wenkbrauwen fronsen. Ik wil gerust toegeven dat mijn stem dramatisch onderbouwd is, zeker omdat er geen enkel woord bijstaat dus veel dramatischer kan niet, maar ik heb er wel zeker en vast mijn redenen voor.
 
Reactiescore
28
Je was zelf ook wolf lul. Nu een wolven puppy geadopteerd ? Wat is een betere ouder voor een wolven puppy dan een wolf ?

Zonder dollen, je snapt wel dat wij nu een puppy foto willen zien hè :)

Ze staat als profielfoto op discord, aangezien iedereen in de algemene discord channel van WvW zit inmiddels. Ik zal je zo taggen! Wij hebben gister ontmoeting gehad. 7 kleine pups die rond aan het rennen waren, maar er was er eentje die meteen naar ons toe kwam rennen en haar buikje liet aaien. We mogen haar zaterdagochtend ophalen :) Moeten enkel nog een heleboel spullen inkopen. En een naampje voor haar verzinnen. Ze is een zwarte Duitse herder! Suggesties zijn welkom.


Bekijk bijlage 25319

6 minuten nodig om nog eens over je post na te denken?
in de regel betrap je enkel wolven over het doordenken van een komma of een accent.

Nee hoor, forum is gewoon super kut op de telefoon.
 
Reactiescore
1.577
Ik vrees ervoor dat de wolven profiteren van dit geschreeuw en profiteren van de luwte, dus bij dezen:
@bappos wat is jou opgevallen? Wie hou je in het oog momenteel?
@miketijger idem

geef gerust je mening over ll0ll King, daar heb ik je nog niet over gehoord. Ik heb je überhaupt nog nergens stelling over zien innemen dit potje, terwijl je normaal wel altijd een theorietje hebt. Beetje opvallend?
 
Reactiescore
1.279
Door te blijven onzin uitkramen als deze bevestig je min of meer mijn punt. Natuurlijk ben ik niet zeker dat jij een wolf bent, maar ik geloof wel I Like Trains zijn claim dat er een wijze wolf in het spel zit. Naar mijn mening heeft hij immers weinig reden om dit te gaan verkondigen als dit niet het geval zou zijn. Het feit dat jij dan ook nog eens hier zo op tekeer gaat doet mijn wenkbrauwen fronsen. Ik wil gerust toegeven dat mijn stem dramatisch onderbouwd is, zeker omdat er geen enkel woord bijstaat dus veel dramatischer kan niet, maar ik heb er wel zeker en vast mijn redenen voor.
Zoals al gesteld is het absoluut geen zekerheid dat ik ben doorgezet door de orakel. Voor mij staat dat overigens als een zekerheid, maar dat is omdat ik mijn rol ken. Mocht het nodig zijn zal ik vanavond claimen, maar dat lijkt me niet nodig. De vraag is vooral waarom jij met enkel die opmerking in je tunnelvisie stapt. Naar mijn idee omdat je juist wilt dat ik ga claimen want dan kan de welp/wolp zijn werk doen.

Blond
 
Bovenaan