[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.014
Eigenlijk 3 rot verliezen. Ik kan niet anders zeggen.

@Speeder. niet opgeven. We zien je het volgende potje weer.

Mijn mening is na gisteren niet veranderd. Ik had eerst mijn stem op CTRL staan en daarna op Candiu. Ik heb tot nu toe geen redenen om dat te veranderen. CL heeft al aangegeven waarom CTRL noncens is om op te stemmen. Dus mijn stem blijft staan.
Dus omdat CL iets zegt, ga je daar in mee? Sinds wanneer is hij BM?

ik ben goedje fam. Ik kan er niks aan doen, dat bovenstaande rollen er uit liggen na gisterenavond.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik vermoed ook dat er geïnfecteerd is, en dat één van de verdachten van vanavond infectiewolf is. In dat geval moeten we toch naar de richting van CTRL en Candiu gaan kijken.

Morgen ga ik ook nog eens beter gaan kijken naar al die last minute stemmen daar op huijsen. Daaruit leid ik af dat er waarschijnlijk een reddingsactie op candiu is, maar ik als we CTRL of Candiu eruit doen morgen dat we daaruit heel wat meer gaan leren, want sowieso is één van deze twee een wolf. Indien niet dan zou dat betekenen dat er helemaal geen reddingsactie geweest is, en dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Anders zou er niet zo last minute gestemd worden door zo veel mensen.

Hoe kan je met zekerheid zeggen dat het tussen candiu en ctrl zou gaan?
Als ik menige posts lees, zijn er veel die hun focus toch van hen afhalen en verder zoeken. En niet zoals jij vasthouden op deze 2.

Waarom wil jij persé een van deze 2 eruit zien gaan?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Dus omdat CL iets zegt, ga je daar in mee? Sinds wanneer is hij BM?

ik ben goedje fam. Ik kan er niks aan doen, dat bovenstaande rollen er uit liggen na gisterenavond.

Moet je dan per se met de BM meelopen?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
723
@killingsspreeee hoezo denk je dat ILT verdacht afwezig was, terwijl die slechts 4u30 niet had gepost.
Zo afwezig is dat nu ook toch ook niet? Wat is jouw motivatie daarnaar?
 
Reactiescore
397
@killingsspreeee hoezo denk je dat ILT verdacht afwezig was, terwijl die slechts 4u30 niet had gepost.
Zo afwezig is dat nu ook toch ook niet? Wat is jouw motivatie daarnaar?
Terechte opmerking. Misschien is het een gevoelsdingetje. Zoals ILT aangaf was hij aan het werk, maar ik had gehoopt dat hij zich zou mengen in de Huijsen/Candiu discussie. Na vorig potje had ik aan het begin van dit potje een vrij hoge pet op van ILT, vandaar mijn burgermeesterstem op hem. Mede daarom wilde ik graag weten wat hij van de Huijsen/candiu situatie vond. Een andere reden dat ik graag wilde weten hoe hij in de discussie stond, is omdat ik zijn switch van Speeder. naar Ctrl Alt Delete (?) heel raar vond. Hij zat erg te drammen op Speeder., krijgt uiteindelijk enkel als uitleg dat Speeder. 'altijd onbezonnen' speelt en past daarna uiteindelijk zijn stem aan. Dit terwijl hij meerdere malen, wellicht tussen neus en lippen door, gezegd heeft dat hij Speeder. verdachter vond en de lead op Speeder. groter vond dan die op Ctrl Alt Delete. Met de kanttekening dat ik zijn posts zo interpreteerde.
 
Reactiescore
723
Terechte opmerking. Misschien is het een gevoelsdingetje. Zoals ILT aangaf was hij aan het werk, maar ik had gehoopt dat hij zich zou mengen in de Huijsen/Candiu discussie. Na vorig potje had ik aan het begin van dit potje een vrij hoge pet op van ILT, vandaar mijn burgermeesterstem op hem. Mede daarom wilde ik graag weten wat hij van de Huijsen/candiu situatie vond. Een andere reden dat ik graag wilde weten hoe hij in de discussie stond, is omdat ik zijn switch van Speeder. naar Ctrl Alt Delete (?) heel raar vond. Hij zat erg te drammen op Speeder., krijgt uiteindelijk enkel als uitleg dat Speeder. 'altijd onbezonnen' speelt en past daarna uiteindelijk zijn stem aan. Dit terwijl hij meerdere malen, wellicht tussen neus en lippen door, gezegd heeft dat hij Speeder. verdachter vond en de lead op Speeder. groter vond dan die op Ctrl Alt Delete. Met de kanttekening dat ik zijn posts zo interpreteerde.
Akkoord, had ook nog iets verwacht, maar ik vind dat er dit potje teveel over activiteit wordt gesproken.
Inhoudelijk spreekt meer en dat hoop ik ook nog van hem te zien, anders wordt het gewoon een rood naampje, of een ander naampje van mijn verdachtenlijst.

candiu
ILT
mohniels

Van ctrl wil ik ook wel iets horen, aangezien die gisteren op lynch stond eerst en er dus een andere blik op kan geven
killings heb ik mijn twijfels atm.
 
Reactiescore
397
Akkoord, had ook nog iets verwacht, maar ik vind dat er dit potje teveel over activiteit wordt gesproken.
Inhoudelijk spreekt meer en dat hoop ik ook nog van hem te zien, anders wordt het gewoon een rood naampje, of een ander naampje van mijn verdachtenlijst.

candiu
ILT
mohniels

Van ctrl wil ik ook wel iets horen, aangezien die gisteren op lynch stond eerst en er dus een andere blik op kan geven
killings heb ik mijn twijfels atm.
Hier kan ik me nog best in vinden. Ik zou graag Jokersbrain willen toevoegen, vooral als candiu slechtje blijft later in het potje. Ik begrijp dat ik in dezelfde boot als ILT, Jokersbrain en andere Huijsen stemmers zit. Voor mijn stem heb ik dezelfde onderbouwing als ILT, ik zag alle stemmen aan het eind op Candiu en dacht dat er van de andere kant een reddingsactie bezig was. Ik heb zitten nadenken net en ik zet voorlopig mijn stem op candiu. Ik heb het gevoel dat we zekerheid nodig hebben over of de actie op Huijsen een reddingsactie was of dat zowel Huijsen als candiu goedje is en er geen reddingsactie was. We moeten de mogelijkheid dat er door de wolven op beide gestemd is in het beeld blijven houden. De enige manier om hier zekerheid over te krijgen is om erachter te komen of candiu goed of slecht is.
 
Reactiescore
358
Terechte opmerking. Misschien is het een gevoelsdingetje. Zoals ILT aangaf was hij aan het werk, maar ik had gehoopt dat hij zich zou mengen in de Huijsen/Candiu discussie. Na vorig potje had ik aan het begin van dit potje een vrij hoge pet op van ILT, vandaar mijn burgermeesterstem op hem. Mede daarom wilde ik graag weten wat hij van de Huijsen/candiu situatie vond. Een andere reden dat ik graag wilde weten hoe hij in de discussie stond, is omdat ik zijn switch van Speeder. naar Ctrl Alt Delete (?) heel raar vond. Hij zat erg te drammen op Speeder., krijgt uiteindelijk enkel als uitleg dat Speeder. 'altijd onbezonnen' speelt en past daarna uiteindelijk zijn stem aan. Dit terwijl hij meerdere malen, wellicht tussen neus en lippen door, gezegd heeft dat hij Speeder. verdachter vond en de lead op Speeder. groter vond dan die op Ctrl Alt Delete. Met de kanttekening dat ik zijn posts zo interpreteerde.

Het moment dat ik die discussie zag, was het ondertussen 21:59 en moest ik dus ofwel reageren, ofwel het negeren. Ik koos voor het eerste.

Nogmaals, ik ging van Speeder af omdat zijn verdediging me zinde (en dat was wel meer dan alleen "ik speel altijd onbezonnen ;) ) en ik hem liever het voordeel van de twijfel gaf. Ik ga niet in tunnelvisie op iemand die zich in mijn ogen correct verdedigt, en kies dan voor de meest aannemelijke theorie, wat op dat punt voor mij Ctrl was die absoluut geen BM wou worden. Keep in mind dat het dag 1 was.

Akkoord, had ook nog iets verwacht, maar ik vind dat er dit potje teveel over activiteit wordt gesproken.
Inhoudelijk spreekt meer en dat hoop ik ook nog van hem te zien, anders wordt het gewoon een rood naampje, of een ander naampje van mijn verdachtenlijst.

candiu
ILT
mohniels

Van ctrl wil ik ook wel iets horen, aangezien die gisteren op lynch stond eerst en er dus een andere blik op kan geven
killings heb ik mijn twijfels atm.

Wel opvallend dat iedereen dezelfde namen blijft noemen nu. Ik ga sowieso deze namiddag het potje nog eens doorspitten en een algemeen lijstje maken, want het zint me absoluut niet dat er op dit moment niet verder gekeken wordt dan 2-3 namen.
 
Reactiescore
1.014
Kunnen mensen aub met redenen komen ipv “kijken wat candiu is”.

dat is gewoon lynchen om het lynchen. En weer een goedje er uit.

ik ben op ctrl gaan zitten gisteren en ik geef toe, dat ik niet zeker weet of hij wolf was/is of niet.

Maar op dit moment weet niemand dat, alleen een eventuele zienerrol. Dus ik hoop dat er wat nieuwe info vandaag komt.

Ik kan mezelf niet verdedigen en weet nu nog niet wat ik kan zeggen om jullie te overtuigen.
Nogmaals. De wolven zullen makkelijk op mij meestemmen, gezien zij denken dat er zo vanavond weer een makkelijke lynch is.
 

DeletedUser17472

Guest
Dus omdat CL iets zegt, ga je daar in mee? Sinds wanneer is hij BM?

ik ben goedje fam. Ik kan er niks aan doen, dat bovenstaande rollen er uit liggen na gisterenavond.
Dit is natuurlijk een rare reactie he Candiu. Ik heb gisteren voor 22 uur gezegd dat ik CL volg omdat hij mijn BM is. En mijn BM stem stond ook op CL. Je citeert nu mijn post waar ik niet zeg dat hij BM is of wat dan ook. Ik vertrouw CL op dit moment en de reactie op CTRL eruit te stemmen omdat hij geen BM wil zijn is natuurlijk ook flauwekul.
 
Reactiescore
723
ik me nog best in vinden. Ik zou graag Jokersbrain willen toevoeg
Kan ik mee inkomen, ik heb alle stemmers na jokersbrain genomen, ik zal straks daar eens naar kijken.

Wel opvallend dat iedereen dezelfde namen blijft noemen nu. Ik ga sowieso deze namiddag het potje nog eens doorspitten en een algemeen lijstje maken, want het zint me absoluut niet dat er op dit moment niet verder gekeken wordt dan 2-3 namen.
:like:
 
Reactiescore
1.503
Heb even wat posts op een rijtje gezet die mij opvielen na de laatste welpactie:

Dat was te verwachten jammer dat @Team Maligator een matig speler blijkt en wrok blijft koesteren. Speeder was geen wolf dat benoemde ik al. M.i. gaan we nu kijken naar candiu ILT en de speeder stemmers
Opvallende posts, waarom zouden we niet naar de Huissen stemmers kijken? Daar zat jij onder andere ook tussen.
Verder ben ik het wel eens met de toelichting betreffende Team Maligator en Speeder, dit soort emoties horen niet bij het spel en hebben dus blijkbaar invloed op het spel. Ik geloof er niks van dat Team Maligator heel toevallig Speeder verdacht vond, dus dat is wel triest.
Overigens heb ik hier gisteren al voor gewaarschuwd, maar dat mag niet baten.

Gelukkig. Iemand die ook verder denkt, dan dat ik in elke slechte optie wordt geplaatst.

De beweringen dat ik voor speeder opkwam kunnen ook weer van tafel, gezien zijn rol als heks.

Een wolf kan juist makkelijk opkomen voor speeder, aangezien die weet dat diegene geen wolf is. Daarna zal Speeder als goedje zijnde jouw gaan vertrouwen aangezien jij hem verdedigd. Dus dit vind ik geen argument om niet op je te stemmen.

Nu ik erover nadenk zou het kunnen dat spieder zijn levensdrankje gebruikt heeft vannacht.

Hij wist immers dat ALS maligator haar claim juist was ze gewelpt zou worden en haar schot mogelijks op hem zou staan. Anderzijds had hij dzn misscjien ook wel zijn doodsdrankje al gebruikt. Of zie ik iets over het hoofd?
Normaal gesproken mag de heks pas vanaf dag 2 zijn acties inzetten. Logischer zou dus Infectie, Dorpsoudste of Beschermengel zijn.

Aan ieder die morgen mij er uit wil stemmen. Kijk goed wie dit aanmoedigt, en ook echt op mij stemt.

Ik ben een goedje. En zeker geen slechtje.
Ik ben niet voor speeder op gekomen, zo zie je maar dat de jagersactie ergens goed voor is. Ook al zijn we een handig
(!) goedje kwijt.
Ik heb dus ook niemand geinfecteerd.
Wat dat betreft, er zijn nog meer opties van geen lunch.

Ik ga morgen wel weer zien waar dit op uit gaat lopen. Maar ik hoop dat sommigen in zien dat ik niet het juiste lynchobject ben. En dat ik zelf daar een andere kandidaat voor vind.

Op de een of andere manier geloof ik deze post wel en vind ik hiermee Candiu minder verdacht.
Maar je zegt wel: ik ga een andere kandidaat vinden, wie is dat geworden? Dat heb ik namelijk niet gelezen en daarmee vind ik je wel weer verdacht. Echter vind ik iemand anders verdachter.

Ik zou idd ook verwachten dat als hij dacht vannacht dood te gaan, hij beide drankjes gebruikt zou hebben, echter is het doosdrankje in dit potje een nachtactie na de welp.

Wat vind jij nu van Dash, nu deze uitslag er is?



Ik vind het best bizar dat er dit van gemaakt wordt. Zoals ik aangaf was ik aan het werk en leek Huizen de lynch te worden. Ineens komt er een barrage aan andere stemmen, wat gewoon enorm op een reddingsactie leek. Vandaar mijn switch.

Verder ben ik wanneer ik slechtje ben veeleer het anticiperend type die plant, niet reactief. En al zeker niet het type die zo opzichtig zou gaan redden, tenzij het echt de overwinning garandeert, wat op dag 1 sowieso niet kan.

Dit vind ik verreweg de meest verdachte post tot nu toe en daarmee ook I Like Trains.
Als jezelf gaat aangeven hoe je als wolf bent, betekent dat je ook heel bewust bent over wat je dan doet. Hiermee maakt het niet doen van datgeen het heel makkelijk om jezelf daarmee te ontzien. Hier geef je eigenlijk aan dat we je voor geen meter kunnen vertrouwen, aangezien jijzelf wel aangeeft wat je doet als wolf.
Verreweg de meest verdachte post tot nu toe en precies iets wat een wolf zou zeggen.

Ik vermoed ook dat er geïnfecteerd is, en dat één van de verdachten van vanavond infectiewolf is. In dat geval moeten we toch naar de richting van CTRL en Candiu gaan kijken.

Morgen ga ik ook nog eens beter gaan kijken naar al die last minute stemmen daar op huijsen. Daaruit leid ik af dat er waarschijnlijk een reddingsactie op candiu is, maar ik als we CTRL of Candiu eruit doen morgen dat we daaruit heel wat meer gaan leren, want sowieso is één van deze twee een wolf. Indien niet dan zou dat betekenen dat er helemaal geen reddingsactie geweest is, en dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Anders zou er niet zo last minute gestemd worden door zo veel mensen.
Je zegt eigenlijk helemaal niks dus?

Het moment dat ik die discussie zag, was het ondertussen 21:59 en moest ik dus ofwel reageren, ofwel het negeren. Ik koos voor het eerste.

Nogmaals, ik ging van Speeder af omdat zijn verdediging me zinde (en dat was wel meer dan alleen "ik speel altijd onbezonnen ;) ) en ik hem liever het voordeel van de twijfel gaf. Ik ga niet in tunnelvisie op iemand die zich in mijn ogen correct verdedigt, en kies dan voor de meest aannemelijke theorie, wat op dat punt voor mij Ctrl was die absoluut geen BM wou worden. Keep in mind dat het dag 1 was.

Wel opvallend dat iedereen dezelfde namen blijft noemen nu. Ik ga sowieso deze namiddag het potje nog eens doorspitten en een algemeen lijstje maken, want het zint me absoluut niet dat er op dit moment niet verder gekeken wordt dan 2-3 namen.
Ben benieuwd met welke namen jij komt dan. Het lijkt mij juist heel logisch dat er naar de meest verdachte mensen gekeken wordt. Met z'n allen op 10 verschillende mensen gaan stemmen maakt het voor de wolven alleen maar makkelijker om invloed te hebben op de stemming. Hiermee is dit weer een hele verdachte actie en een oproep tot willekeur.


Al met al I Like Trains dus verreweg de meest verdachte poster.
 
Reactiescore
999
Hoe kan je met zekerheid zeggen dat het tussen candiu en ctrl zou gaan?
Als ik menige posts lees, zijn er veel die hun focus toch van hen afhalen en verder zoeken. En niet zoals jij vasthouden op deze 2.

Waarom wil jij persé een van deze 2 eruit zien gaan?

Omdat ik vrij zeker ben dat er gisterenavond een reddingsactie is geweest. Heb je gezien hoeveel stemmen er op het einde zijn geplaatst? Daarom denk ik dat er een heel grote kans is dat er tussen Candiu en CTRL een wolfje zit. CTRL was gisteren overdag lange tijd de lynch, maar dat is naar het einde toe veranderd naar Huijsen/Candiu. In mijn ogen was dit terecht, aangezien CTRL voor een nonsense reden verdacht werd. Daarom zou ik vooral mijn pijlen richten op Candiu voor vanavond. Als zij geen wolf blijkt te zijn dan moet het wel CTRL zijn.

Daarnaast vind ik ILT heel verdacht spelen momenteel. Als ik vanavond meer tijd heb zal ik dit eens dieper uitpluizen.
 
Reactiescore
338
Een wolf kan juist makkelijk opkomen voor speeder, aangezien die weet dat diegene geen wolf is. Daarna zal Speeder als goedje zijnde jouw gaan vertrouwen aangezien jij hem verdedigd. Dus dit vind ik geen argument om niet op je te stemmen.

Op de een of andere manier geloof ik deze post wel en vind ik hiermee Candiu minder verdacht.
Maar je zegt wel: ik ga een andere kandidaat vinden, wie is dat geworden? Dat heb ik namelijk niet gelezen en daarmee vind ik je wel weer verdacht. Echter vind ik iemand anders verdachter.


Dit vind ik verreweg de meest verdachte post tot nu toe en daarmee ook I Like Trains.
Als jezelf gaat aangeven hoe je als wolf bent, betekent dat je ook heel bewust bent over wat je dan doet. Hiermee maakt het niet doen van datgeen het heel makkelijk om jezelf daarmee te ontzien. Hier geef je eigenlijk aan dat we je voor geen meter kunnen vertrouwen, aangezien jijzelf wel aangeeft wat je doet als wolf.
Verreweg de meest verdachte post tot nu toe en precies iets wat een wolf zou zeggen.

De mening over dat speeder hen gaat vertrouwen volg ik ook, maar daar zijn we opzich niets meer mee, aangezien die er toch uit ligt.

Je post over ILT vind ik heel sterk. Dit kan inderdaad heel bewust gedaan zijn, anders ga je toch zo'n uitspraken niet doen...

Het is wel echt een potje dat bijna iedereen wat naar iedereen kijkt... Zijn er nog spelers die niets of weinig gezegd hebben? Die een beetje onder de radar blijven?
 
Reactiescore
1.707
Kunnen mensen aub met redenen komen ipv “kijken wat candiu is”.

dat is gewoon lynchen om het lynchen. En weer een goedje er uit.
als ik van ctrl en bewezen wolf predator moet afstappen zou ik dat doen omwille van deze post.

zelf komt ze nou niet bepaald met een alternatief
 
Reactiescore
1.279
Heb even wat posts op een rijtje gezet die mij opvielen na de laatste welpactie:


Opvallende posts, waarom zouden we niet naar de Huissen stemmers kijken? Daar zat jij onder andere ook tussen.
Verder ben ik het wel eens met de toelichting betreffende Team Maligator en Speeder, dit soort emoties horen niet bij het spel en hebben dus blijkbaar invloed op het spel. Ik geloof er niks van dat Team Maligator heel toevallig Speeder verdacht vond, dus dat is wel triest.
Overigens heb ik hier gisteren al voor gewaarschuwd, maar dat mag niet baten.



Een wolf kan juist makkelijk opkomen voor speeder, aangezien die weet dat diegene geen wolf is. Daarna zal Speeder als goedje zijnde jouw gaan vertrouwen aangezien jij hem verdedigd. Dus dit vind ik geen argument om niet op je te stemmen.


Normaal gesproken mag de heks pas vanaf dag 2 zijn acties inzetten. Logischer zou dus Infectie, Dorpsoudste of Beschermengel zijn.



Op de een of andere manier geloof ik deze post wel en vind ik hiermee Candiu minder verdacht.
Maar je zegt wel: ik ga een andere kandidaat vinden, wie is dat geworden? Dat heb ik namelijk niet gelezen en daarmee vind ik je wel weer verdacht. Echter vind ik iemand anders verdachter.



Dit vind ik verreweg de meest verdachte post tot nu toe en daarmee ook I Like Trains.
Als jezelf gaat aangeven hoe je als wolf bent, betekent dat je ook heel bewust bent over wat je dan doet. Hiermee maakt het niet doen van datgeen het heel makkelijk om jezelf daarmee te ontzien. Hier geef je eigenlijk aan dat we je voor geen meter kunnen vertrouwen, aangezien jijzelf wel aangeeft wat je doet als wolf.
Verreweg de meest verdachte post tot nu toe en precies iets wat een wolf zou zeggen.


Je zegt eigenlijk helemaal niks dus?


Ben benieuwd met welke namen jij komt dan. Het lijkt mij juist heel logisch dat er naar de meest verdachte mensen gekeken wordt. Met z'n allen op 10 verschillende mensen gaan stemmen maakt het voor de wolven alleen maar makkelijker om invloed te hebben op de stemming. Hiermee is dit weer een hele verdachte actie en een oproep tot willekeur.


Al met al I Like Trains dus verreweg de meest verdachte poster.
Mooie analyse bappos. Sluit ik me volledig bij aan.
 
Reactiescore
1.279
Opvallende posts, waarom zouden we niet naar de Huissen stemmers kijken? Daar zat jij onder andere ook tussen.

Om hier nog even op te reageren, de theorie op speeder was absoluut lariekoek. De theorie op Huijsen was wel degelijk spelgerelateerd. Hoewel daar ook wolven tussen zal zitten, verwacht ik die eerder te vinden tussen de speeder stemmers. Maar goed, eerst ILT.
 
Reactiescore
358
Dit gaat een heel lange post worden, daarom ga ik met spoilers werken waarin ik de quotes van de desbetreffende personen verwerk. Onderaan de post zet ik een overzicht van hoe ik iedere speler in het potje tot nu toe inschat.


(over de 20k tekens dus de post zal opgesplitst zijn)


Killingspree:

Ctrl Alt Delete, eerste wolf. Goede vangst dame en heer.


Je stem stond op dit moment op Team Mali, echter ga je hier akkoord met de vangst op Ctrl. Waarom verzet je je stem niet?


Agreed. Waarom geen stem op Speeder?


Het lijkt mij een zeer terechte opmerking van ILT. Wat vind jij van de opmerking van Speeder.? Normaal gesproken had je er overheen gelezen, dankzij ILT niet. Wat vind jij ervan?



Mijn stem staat nog op Team Maligator. Ik ga hier nog een nachtje overslapen. Een vroege claim is vrij akelig met een potentiële welp. Daarentegen zou het zonde zijn een jager/beul eruit te gooien zonder informatie. Grote kans dat haar schot op een goedje gaat.


Wederom ga je akkoord met een andere theorie, maar blijft je stem staan. Je speelt het ganse potje al zeer agressief en aanwezig, maar wanneer het er op aan komt, ga je enkel akkoord met bestaande theorieën, je voert zelf niets aan. Dit vind ik opmerkelijk.


Ok, ik wil nog even wat van mijn eerdere verdenkingen aanhalen:


- Team Maligator. Ik heb zojuist voor mijn laatste stem nog gekeken naar mensen die Team Maligator verdedigden omdat ik haar zeer verdacht. Jammer genoeg zag ik hier geen Huijsen nog Candiu staan. Wel viel het me op dat ze vanaf 12 uur afwezig was, dit kwam door haar late dienst of nachtdienst naar verwachting. Ik zag wel haar post waarin ze zei 'gooi me het spel maar uit'. Daarnaast wil ik even melden dat de enige stemmers op haar volgens mij ik en Speeder. waren. Speeder. vond haar claim natuurlijk vroeg en vroeg een tegenclaim. Omdat er niemand anders is die op Maligator heeft gestemd en Speeder. op haar heeft gestemd maar vraagt of de jager wil claimen. Verwacht ik niet dat er een andere jager is. Dan had ze tenslotte wel een extra stem gekregen. Mocht ze niet 'gewelpt' worden dan is ze overigens wel een eventueel target voor lynch 2 of dit betekent geen welp.

- Ctrl Alt Delete, ik verdacht hem in het begin en had geen goed gevoel bij hem. Het ging echter erg rap met stemmen zonder enige aanleiding. Ik had het gevoel alsof er meer aanleiding was voor stemmen voor Maligator of Speeder.. Vandaar dat ik van hem af ben gestapt voor nu.

- Speeder. mocht er gewelpt worden is hij target voor de volgende lynch.


Ik ben benieuwd naar de rol van Huijsen op basis daarvan kunnen we de laatste stemmers (en natuurlijk de eerste) nader bestuderen. Lijkt me wellicht een reddingsactie.


Dit is dan wel een sterkere post. Maar eigenlijk herhaal je hier toch gewoon de zaken die al door anderen aangehaald zijn. Van iemand die zo op de voorgrond lijkt te spelen, verwacht ik eigenlijk toch wel meer zelfstandige input.


Candiu


Van Candiu heb ik vooral de indruk van een zeer enthousiaste meeloper. Post veel, maar voornamelijk oneliners die weinig tot niets bijbrengen



Volgens mij is het ILT die bovenstaande discussie op gang bracht...


Ik had er anders gewoon overheen gelezen. Dat kan onnozel, onwetenheid en/of onervarenheid genoemd worden.

Maar we moeten ook kijken, naar wie echt “wat” begint, in plaats van mee gaan met/voor iemand die dat juist wil. Zonder dat dat dus ook iets goeds brengt voor de goedjes.


En in de wat langere posts is ze vaak zelfs niet duidelijk welke kant ze er mee op wilt. Uit deze post kan ik namelijk niet uitmaken wat ze van mijn theorie op Speeder vindt, enkel dat ze wil noteren dat ik degene was die er mee afkwam.


Claimt daar iemand wapensmid...


#ominhetthemavandedagteblijven

:p


Dit is een voorbeeld van die oneliners die niets bijbrengen.


Ik krijg een flashback van mn vorige potje...


alleen dit keer ben ik een goedje, die gewoon overactief enthousiast aan een nieuw potje is begonnen.

Waarom zou ik (weer) als slechtje mij zo op laten vallen en (blijkbaar) opkomen voor een ander slechtje.


dit is niet wat wolven doen. Dit is niet wat ik nu doe.


ik heb op simeco als BM gestemd, dus ben bereid om met zijn stem mee te gaan. Omdat er nog teveel grijs gebied is rondom ctraltdel


dan bekijk ik dat morgen weer verder. Eerst maar eens kijken wat hier uit gaat komen


huijsen


En deze post had ik dus gisteren avond gemist. Nu snap ik waarom jullie over een mogelijke reddingsactie hadden, want Candiu spelt het hier zelfs letterlijk uit. Dit is een soort post dat wel eens vanuit de wolvenchat gedicteerd zou kunnen zijn.


Kunnen mensen aub met redenen komen ipv “kijken wat candiu is”.


dat is gewoon lynchen om het lynchen. En weer een goedje er uit.


ik ben op ctrl gaan zitten gisteren en ik geef toe, dat ik niet zeker weet of hij wolf was/is of niet.


Maar op dit moment weet niemand dat, alleen een eventuele zienerrol. Dus ik hoop dat er wat nieuwe info vandaag komt.


Ik kan mezelf niet verdedigen en weet nu nog niet wat ik kan zeggen om jullie te overtuigen.

Nogmaals. De wolven zullen makkelijk op mij meestemmen, gezien zij denken dat er zo vanavond weer een makkelijke lynch is.


Hier ben ik het deels mee eens, maar hier zitten we voornamelijk met het probleem dat jij qua inhoud nog weinig zelfstandig bijbracht: je post veel, maar daar blijft het bij. Van jou zou ik vandaag dus heel zeker meer willen zien.


MOHniels1


Wederom een potje waar MOH niet bijster actief is. Echter denk ik wel terug naar 2 potjes geleden, waar hij ook zo speelde, hij verdedigde een wolfje opzichtig tijdens dag 1 en dag 2 was hij lynch en was hij... Ook wolf.


Als je zo redeneert dan is candicute ieder potje Wolf aangezien zij elke keer staat te springen om een nieuw potje haha.

Het valt mij nu op dat dit weer een beetje naar de achtergrond verdwijnt. Candicute lijkt mij hier een wolfje op het spoor.


Verder vind ik dat speeder weer eens als een natte krant speelt. Staat dus hoog op mijn verdachte lijstje.


Team als hij vanavond niet dood is door een welp klopt zijn claim niet en kan het een wolf zijn. Of er zijn geen welpen, maar tot nu toe had bijna ieder potje wel een welp.


Maar voor nu wil ik gaan op Cntrl alt delete.


Als er geen gekke dingen gebeuren laat ik deze stem staan.


Edit: Spelfout verbeterd.


In deze posts zie ik hem dan ook juist dezelfde actie maken als 2 potjes geleden. Hieruit verdenk ik dat als Candiu een wolf is, MOH dit ook is.



Jokersbrain

Ik dacht dat hij sterk begonnen was aan het potje, maar als ik nu terug kijk besef ik dat hij bijster weinig gezegd heeft tot nu toe, hij blijft op de achtergrond en brengt bij zijn weinige posts eigenlijk zeer weinig zelf bij.


Jokersbrain heeft er een flinke werkdag opzitten en gaat zo voetbal kijken. Net alles bijgelezen, lastig hieruit conclusies te trekken. Ook ik zie een verband tussen Candiu en Speeder in dit potje. Wat niet automatisch wilt zeggen het wolven zijn, andere opties zijn hierin ook mogelijk. Speeder blijft opvallend dat hij zo hard wou benadrukken welke rol Team nu had en of het jager was. Vind de theorie van ITL best degelijk voor dag 1.


Ctrl valt daarbij ook nog, dat hij geen BM wilt zijn zeg echt helemaal niks, ik wil ook geen BM zijn, acht mezelf daar ook niet geschikt genoeg voor. Vraag mij af of Fam wel BM zou willen zijn dan? Enkel zijn verspreking/verkeerde zinsopbouw vind ik opmerkelijk.



Mij lijkt het dat de lynch sws tussen 1 van deze 2 zou moeten gaan en aan de hand van het resultaat kan je mensen hierop gaan afrekenen.


Dit is het beste waarmee hij kwam tot nog toe. Ik verwacht in de komende dagen toch veel meer.


Anders59


Ook hij bracht nog niets bij.


Ervaring met het spel. Niet op dit forum. Ken geen van de mensen hier dus ik zou niet weten wie hier goede spelers zijn.


Verder zie ik dat de deadline al bijna is en ik nog echt veel moet inlezen, wat ik morgen ga doen, zet ik mijn stem nu maar op candiu. Als meeloopstem.


Goed, ik verwacht inhoud van je vandaag.


ItsDash


Zit alleszinds beter in het potje dan vorige keer en neemt initiatief, dat zie ik bij hem graag.


Omdat pastasaus zelfs nog de moeite heeft gedaan om de betreffende dagen te noemen wanneer de wapensmid zijn actie mag inzetten.


Dit vind ik wel een gevaarlijke assumptie eerlijk gezegd. Het kan kloppen, maar spelleiders zetten vaker wel informatie over mogelijke maar onbestaande rollen als er naar gevraagd wordt.




Goed, hier mijn vangst. We hebben nogal wat nieuwe spelers in ons midden in vergelijking met de afgelopen 10 potjes. Bovenstaande post heeft mijn aandacht getrokken. Deze 2 posts zijn opvolgend aan elkaar. Waarom is dat relevant, door de jaren heb ik heel wat beginnende wolven de eerste dag deze fout zien maken snel meelopen op een stem na een wat grotere post van een andere speler.




Zoals al aangehaald is dit onzin. Maar nog belangrijker ik vertaal hem even, ik wil op speeder stemmen om de verkeerde redenen, maar liever pas nadat andere eerst op hem hebben gestemd.


Geen dank. Wolf 1 gevonden. Huijzer is de naam.


Hier de theorie die alles begon op Huizen, we weten nu dat hij fout zat, maar de theorie is daarom niet per sé slecht. Het was de sterkste theorie van de dag en ik zie Dash graag even sterk doorzetten.


Materlotti


Leek in eerste instantie ook iemand die zeer actief meedeed, maar ook hij heeft nog niet al te veel bijgebracht.


Beetje sneu dat iedereen op simeco zit te stemmen als BM omdat hij godbetert één goed potje gespeeld heeft.

Anderzijds vind ik het wel mooi aangezien de BM vaak snel gezien wordt en ik een sterk vermoeden heb dat simeco dit keer wolf is.


Verder bedankt bro speeder, joker en team maligator om toch de juiste beslissing te maken.


Veel inhoud en posts van hem gingen over het feit dat hij Simeco het BM-schap niet gunt en zelf een veel betere kandidaat zou zijn. Ik vind dit eerder posten om te posten, zeker omdat de uitslag best duidelijk was.


enige reden hiervoor is dat ik nu wat meer tijd heb, in de week ben ik heel druk en is het soms moeilijk om mij echt in een potje in te werken. Vorige 2 potjes was ik vrij inactief maar de potjes ervoor heb ik soms heel erg actief gespeeld (en daardoor krijg ik nu ook soms een BM stem) dus zo verwonderlijk is het niet


zo te zien lijkt het toch CTRL te gaan worden, beetje jammer voor hem om er dan toch door zo'n ongemakkelijke uitspraak direct uit te vliegen maar goed voor de rest zie ik ook op het eerste zicht niet echt een serieuze kandidaat. Van fam en anthraxxol kun je wel verwachten dat ze een simpele stem uitbrengen maar bij de spelers die zo makkelijk volgen moeten we misschien wel eens gaan kijken indien CTRL een goedje blijkt te zijn. Allemaal heel makkelijke meeloopstemmen daar


Je geeft aan meer tijd te hebben, dus dat zou ik ook graag zien.


Ook is het opvallend dat jij al vanaf het begin Ctrl horizontaal verdedigt. Nergens direct, maar toch een beetje twijfel starten. Ook je opmerking over meeloopstemmen is opmerkelijk.


In tegenstelling tot jou ga ik niet in mijn eentje een stem op iemand zetten die totaal geen betekenis heeft om mij volledig aan de stemming te onttrekken. Momenteel zijn vooral speeder en ctrl verdacht, ik vind ze beide niet verdacht, dus ga ik liever op Huijsen omdat Dash een goede case maakt voor hem en ik liever op hem stem dan op jou omdat je toch 0 stemmen hebt.


Verder vind jij mij in elk potje verdacht, dus daar ga ik niet van wakker liggen. Vanaf dat ik jou ook maar een beetje verdacht noem ga je onmiddellijk in de tegenaanval dus ja, verbaast mij niet meer.


En hier zie ik dus de eerste persoon die een reddingsactie op Ctrl onderneemt.


Omdat ik vrij zeker ben dat er gisterenavond een reddingsactie is geweest. Heb je gezien hoeveel stemmen er op het einde zijn geplaatst? Daarom denk ik dat er een heel grote kans is dat er tussen Candiu en CTRL een wolfje zit. CTRL was gisteren overdag lange tijd de lynch, maar dat is naar het einde toe veranderd naar Huijsen/Candiu. In mijn ogen was dit terecht, aangezien CTRL voor een nonsense reden verdacht werd. Daarom zou ik vooral mijn pijlen richten op Candiu voor vanavond. Als zij geen wolf blijkt te zijn dan moet het wel CTRL zijn.


Daarnaast vind ik ILT heel verdacht spelen momenteel. Als ik vanavond meer tijd heb zal ik dit eens dieper uitpluizen.


... En nu kan je niet anders dan zeggen dat Candiu of Ctrl wel eens wolf zouden kunnen zijn, maar trek je de twijfel weer over Ctrl. Ik vertrouw je niet.
 
Reactiescore
358
Simeco

Vorig potje, in de wolvenchat, was Simeco enorm paranoid dat hij misschien BM zou worden, omdat hij weet dat diie typisch gezienerd worden. Dit alleen al maakt voor mij de kans iets groter dat Simeco dit keer een goedje is.

Verder speelt hij naar mijn mening gewoon zoals anders, en terwijl ik er eerst over heen gelezen had, is hij ook echt wel bezig met het jagen, terwijl het gros van de spelers tot nu toe enkel volgen:

Je kan mij wel verwijten dat ik het niet begrijp, maar jij bent degene die mijn punt helemaal niet lijkt te vatten. Ik doe opnieuw een poging:

Ik BEGRIJP dat jij niet op speeder of ctrl stemt. Meer zelfs: ik vind hen zelf ook niet verdacht genoeg om erop te stemmen. Daarom heb ik ook niet op hen gestemd. Dat maakt jou voor mij dus ook helemaal niet verdacht. Wat jou WEL verdacht maakt is dat je mij verwijt dat ik mij niet meng in die stemming, maar het dan zelf ook eigenlijk niet doet. Je verwijt mij dat ik op iemand stem die geen stemmen had, maar ik doe het ruim voor DL zodat - om het in jouw eigen woorden te zeggen - andere spelers kunnen volgen of er op in kunnen gaan. Iemand moet toch de eerste zijn die stemt?

Verder heb je al mijn andere posts genegeerd over het feit dat je bijna in elke post van verdachten wisselt

Vooral dit hier doet me vermoeden dat Simeco een goedje is en versterkt mijn vermoeden dat Blond niet te vertrouwen is.

Bappos

Ik weet overigens niet wat ik van ons Duracell konijn moet vinden, maar ik neig momenteel meer naar wolvengedrag dan algemene drukte.

Waarom verdedigen anderen dan zijzelf haar op dag 1? Het is toch veel logischer om haarzelf te laten reageren zodat we meer informatie vergaren.
Vind die personen dus net zo verdacht.

Opvallend wel de eerste persoon die echt op Candiu ging... Maar de rest van de dag, tot na de deadline zo goed als afwezig.

Dit vind ik verreweg de meest verdachte post tot nu toe en daarmee ook I Like Trains.
Als jezelf gaat aangeven hoe je als wolf bent, betekent dat je ook heel bewust bent over wat je dan doet. Hiermee maakt het niet doen van datgeen het heel makkelijk om jezelf daarmee te ontzien. Hier geef je eigenlijk aan dat we je voor geen meter kunnen vertrouwen, aangezien jijzelf wel aangeeft wat je doet als wolf.
Verreweg de meest verdachte post tot nu toe en precies iets wat een wolf zou zeggen.


Al met al I Like Trains dus verreweg de meest verdachte poster.

Tja, als jullie weigeren in te zien dat ik als wolf nooit zo'n reddingsactie zou ondernemen, dan moet ik het letterlijk uitspellen. Het bizarre is zelfs dat het nog lang niet zeker is dat er nota bene een wolf tussen zat die gered zou moeten worden, maar hier gaan jullie natuurlijk gemakshalve wel van uit.

Je bent amper aanwezig dit potje, maar neemt natuurlijk wel de makkelijkste piste hier. Iedereen heeft mijn naam ondertussen genoemd, dus verder kijken hoeft niet natuurlijk.

Fam

Van jou zou ik weer een grote inhoudelijke post zien als in vorig potje.

Dit is natuurlijk een rare reactie he Candiu. Ik heb gisteren voor 22 uur gezegd dat ik CL volg omdat hij mijn BM is. En mijn BM stem stond ook op CL. Je citeert nu mijn post waar ik niet zeg dat hij BM is of wat dan ook. Ik vertrouw CL op dit moment en de reactie op CTRL eruit te stemmen omdat hij geen BM wil zijn is natuurlijk ook flauwekul.

Je lijkt nu CI gewoon blindelings te volgen en hebt daar nog geen deftige verklaring voor gegeven.

CI

2 potjes geleden speelde je enorm op de achtergrond als slechtje. Vorig potje nam je meer het voortouw als ziener. Dit potje blijf je bij je oneliners.

Candiu Ilt staan heel hoog op mijn ranking!

Als je niet verder komt dan dit soort posts, ben je wat mij betreft helemaal niet aan het spelen als vorig potje.

Ctrl

Bedankt voor de stem, maar ik denk dat er betere kandidaten zijn:)

Dit is natuurlijk de reden waarom de lynchstemmen op Ctrl begonnen zijn. Echter komt hij niet veel verder dan dit, hij probeert het uit te leggen, maar brengt verder niets bij.

Om mezelf te redden huijsen

Uiteraard de verwachte lynchstem, maar wat weerhield jou er van om zelf met een theorie te komen? Waarom koos je er voor om maar te laten gebeuren?

Tigor

Speelt minder vragend dan vorig potje, zit wat minder op de bal? Ik voel de aanwezigheid minder dan vorig potje.

Ik ben aan het twijfelen geweest tussen materlotti en candiu

het zint me niet dat ze zo vroeg het redden van benoemt en hamert er wel heel graag op om ctrl te stemmen. Zoals al een paar x genoemd is.

Komt hier dan met een late stem op Candiu, en benoemt Materlotti. Aan jou dan ook de vraag, waarom dacht jij aan Materlotti?

Miketijger

Was vorig potje infectiewolf en speelde dan ook zeer voorzichtig. Dit potje zie ik een actievere en meer meedenkende Mike dan dat, durft ook vragen te stellen die niet in de lijn liggen van wat er reeds verteld is: en zoekt actief mee:

De aftrap van dash
daarna stem van lotti en jokersbrain. en dan hieronder AL MIJN VERDACHTEN VOOR MORGEN.









Je leek me toch te volgen en hebt minder zomaar gestemt

nog begrijpbaar
@killingsspreeee hoezo denk je dat ILT verdacht afwezig was, terwijl die slechts 4u30 niet had gepost.
Zo afwezig is dat nu ook toch ook niet? Wat is jouw motivatie daarnaar?

Anthraxxol

Zoals we van hem gewoon zijn, graaft hij zich dit potje weer in en blijft bij bepaalde namen.

gewoon ctrl eruit stemmen en dan weten we na vanavond genoeg medewolven van hem aan de hand van de reacties :)

overigens speelt predator net zo als vorige ronde dus die zal wellicht ook weer wolf zijn
net als in het vorige potje heb ik nu op dag 1 wederom de lunch overleeft. zelfs met enkel mijn blote vuisten zijn de wolven geen partij voor mij.

ik blijf bij mijn verdachten ctrl alt delete en predator

Daarbij moet gezegd worden dat hij veruit het meest goed zat van alle goedjes vorig potje. Zijn wolfdar kan ooit haarscherp zijn, of ooit absoluut random zijn. Speelt dus weer hetzelfde als vorig potje, toen hij goedje was.

Predator

Anthraxxol zegt dat Predator hetzelfde speelt als vorig potje, en daarom wel eens opnieuw wolf zou kunnen zijn. Hier maak ik dan 1 bedenking: vorig potje zei Anthraxxol nog dat hij wolfje zou zijn omdat Predator lijstjes post. Dit potje doet Predator dat niet. Is dit een bewuste aanpassing vanwege de beschuldiging die Anthraxxol maakte vorig potje?

Op de achtergrond houden? Heb je de laatste paar pagina's wel gelezen voor je deze post maakte? #triggered

EDIT: sowieso een rare post natuurlijk. Je geeft aan Speeder en CTRL niet verdacht te vinden, maar maakt gelijktijdig geen échte aanstalten om een andere optie aan te dragen. Het blijft allemaal ontzettend vrijblijvend.

Maar dit is wel in lijn met wat Anthraxxol zegt. Je hebt amper gepost, bijna de helft van je posts zijn zelfs na de deadline gisteren. Van jou zou ik dus ook heel graag wat meer zien.

Ik moet vooral toegeven dat, met het volledig doorgraven van het potje, ik best wel wat details gemist heb gisteren. De links tussen Candiu-MOHniels en Ctrl-Blond waren me veel minder duidelijk. Ook zijn er een aantal spelers die zich als actief voordoen maar het eigenlijk niet zijn. Daarom mijn korte mening over iedereen, behalve StealHimSon & Anders die werkelijk nog niets gezegd hebben:

ILT ik besef dat ik door zowat iedereen genoemd ben na gisteren. Hierbij is het natuurlijk zeer eenvoudig voor slechtjes om daar aan bij te dragen zonder dat het echt opvalt. Echter ben ik een (nuttig) goedje.
Dash zit veel beter in het potje dan vorige keer en neemt initiatief, alleen maar toe te juichen.
Miketijger speelt beduidend met meer durf en stelt vragen, wijkt af van de lijn. Dit helemaal in tegenstelling tot zijn vorig potje als infectiewolf.
Simeco zoekt actief en geeft blijk van activiteit
Anthraxxol speelt op zijn anthraxxols en heeft weer 2 namen in het vizier. Ik denk dat het een fout is moesten we hem negeren zoals vorig potje.

Killingspree is zeer actief en vraagt veel, maar komt daarbij eigenlijk met weinig nieuws.
Tigor speelt minder actief dan vorig potje, wil ik meer van zien.
Denduvel speelt weer zoals in het vorig potje, waar verder ook weinig uit op te maken valt.
Fam op zijn fams, maar wel zeer volgend naar CI toe, waarom?

Bappos is eigenlijk opvallend afwezig, op zijn eerste benoeming van Candiu gisteren morgen en zijn reactie op het feit dat iedereen mijn naam vandaag roept, na.
Jokersbrain brengt normaal toch echt wel meer bij aan een potje dan dit, ik verwacht meer.
Predator speelt zeer gelijkaardig als vorig potje, met de uitzondering van het posten van zijn lijstjes. Iets waar Anthraxxol hem toen op wees dat hij dit wolfs vond. Kan een bewuste aanpassing zijn.
CI speelt zeer gelijkaardig aan 2 potjes geleden, toen hij wolf was, en absoluut anders dan zijn vorig potje als ziener.

Materlotti linkt zich in eerste instantie aan Ctrl door hem herhaaldelijk te verdedigen, maar stapt er daarna ook van af. Qua inhoud vooral veel gepraat over Simeco als BM, om helemaal op het einde op Huizen mee te stappen.
Ctrl heeft eigenlijk nog niets bijgedragen. Werd aangevallen op het feit dat hij geen BM wilt worden, maar verdedigt amper en komt zelf met geen informatie of theorieen. Logt op het laatste nog even in om een reddingsstem te plaatsen, maar verdwijnt dan ook weer.
Candiu De persoon waarin ik het duidelijkst de reddingsactie zie. Post verder zeer veel en enthousiast, maar komt eigenlijk niet met enige substantie.
MOHniels speelt exact hetzelfde als 2 potjes geleden. Linkt zich weer zeer opvallend aan iemand die verdacht is, maar brengt behalve die persoon te verdedigen amper iets bij. In dat potje was hij wolf.
 
Bovenaan