[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.733
Team leeft ook nog. Of de welpen hebben niet opgelet , of er is geen well of ze heeft geen jager als rol.
 

Deleted User - 487976997

Guest
Geen lunch, wellicht dus infectie. Maar waarom zou je op dag 1 al infecteren als je niet verwacht de komende dagen eruit te gaan. Conclusie: Candiu infectiewolf?
 
Reactiescore
3.584
Edit: Waarschijnlijk infectie.

Waarom denk je dat? En als dat zo is zou dat betekenen Ctrl of Candiu wellicht infectiewolf zijn aangezien hun er bijna uitlagen, anders geen reden om dit nu al in te zetten.

Al zijn er nog opties wrm een lunch niet doorgaat, DO, Bengel als ik even denk.
 

Deleted User - 487976997

Guest
Allemachtig wat een kutdag.

Ook van jou geen stemoverzicht pastasaus??
 
Reactiescore
1.277
Dat was te verwachten jammer dat @Team Maligator een matig speler blijkt en wrok blijft koesteren. Speeder was geen wolf dat benoemde ik al. M.i. gaan we nu kijken naar candiu ILT en de speeder stemmers
 
Reactiescore
1.014
Waarom denk je dat? En als dat zo is zou dat betekenen Ctrl of Candiu wellicht infectiewolf zijn aangezien hun er bijna uitlagen, anders geen reden om dit nu al in te zetten.

Al zijn er nog opties wrm een lunch niet doorgaat, DO, Bengel als ik even denk.
Gelukkig. Iemand die ook verder denkt, dan dat ik in elke slechte optie wordt geplaatst.

De beweringen dat ik voor speeder opkwam kunnen ook weer van tafel, gezien zijn rol als heks.
 
Reactiescore
723
Ik wou even citeren, maar de stemmen zitten nog in mijn citaten
Cntrl alt delete.
ik ga op ctrl alt delete

Ctrl alt is eigenlijk door meerdere mensen gevangen als wolf op individuele basis aan verdachte posten van zijn kant.
te weten door FAM, Candicute, en mijzelf.

Dit lijkt me voldoende bewijs dat er iets niet pluis is aan zijn speelstijl.
Mijn stem gaat vooralsnog naar Speeder
Ctrl Alt Delete
Huijsen

IlT verdacht afwezig. Team Maligator late stem.
Maligator en Huijsen omdst Ctrl het denk ik niet is en reden is laag van ieder
 
Reactiescore
397
Welpactie:

team maligator werd gewelpt, haar rol was:
jager, ze loste haar schot op:
Spieder, zijn rol was:
Heks

Groetekes
Dit is wel heel erg ongelukkig.
Waarom denk je dat? En als dat zo is zou dat betekenen Ctrl of Candiu wellicht infectiewolf zijn aangezien hun er bijna uitlagen, anders geen reden om dit nu al in te zetten.

Al zijn er nog opties wrm een lunch niet doorgaat, DO, Bengel als ik even denk.
Eigenlijk was het een aanname die ik deed, omdat deze vorige pot ook werd gedaan. Kan inderdaad ook DO en Bengel zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik ga nog steeds voor candiu of ILT
 
Reactiescore
723
Geen lunch, wellicht dus infectie. Maar waarom zou je op dag 1 al infecteren als je niet verwacht de komende dagen eruit te gaan. Conclusie: Candiu infectiewolf?
Waarom denk je dat? En als dat zo is zou dat betekenen Ctrl of Candiu wellicht infectiewolf zijn aangezien hun er bijna uitlagen, anders geen reden om dit nu al in te zetten.

Al zijn er nog opties wrm een lunch niet doorgaat, DO, Bengel als ik even denk.
Vorig potje exact dezelfde text door 2 andere personen. Duvel en simeco
Simeco was de tweede en wolf, jokersbrain ook?

Maar eerste candiu toch?
Daarna nog genoeg mensen te ondervragen.
 
Reactiescore
397
Huijsen stemmers: I like trains, Speeder, Ctrl Alt Delete, Jokersbrain, Candiu, Materlotti, ItsDash en killingsspreeee.

Ben het met Calamus eens. ILT en Candiu zijn voor mij ook eerst prioriteit. Laten we overigens niet uit het oog verliezen dat ze in theorie natuurlijk beide goed kunnen zijn en de wolven gewoon op één van de twee hebben gestemd.
 
Reactiescore
1.804
Bovenaan