[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.804
Nu ik erover nadenk zou het kunnen dat spieder zijn levensdrankje gebruikt heeft vannacht.

Hij wist immers dat ALS maligator haar claim juist was ze gewelpt zou worden en haar schot mogelijks op hem zou staan. Anderzijds had hij dzn misscjien ook wel zijn doodsdrankje al gebruikt. Of zie ik iets over het hoofd?
 
Reactiescore
338
Nu ik erover nadenk zou het kunnen dat spieder zijn levensdrankje gebruikt heeft vannacht.

Hij wist immers dat ALS maligator haar claim juist was ze gewelpt zou worden en haar schot mogelijks op hem zou staan. Anderzijds had hij dzn misscjien ook wel zijn doodsdrankje al gebruikt. Of zie ik iets over het hoofd?

Er is nog geen DL geweest, dus ook geen nacht?
 
Reactiescore
397
Huijsen stemmers: I like trains, Speeder, Ctrl Alt Delete, Jokersbrain, Candiu, Materlotti, ItsDash en killingsspreeee.

Ben het met Calamus eens. ILT en Candiu zijn voor mij ook eerst prioriteit. Laten we overigens niet uit het oog verliezen dat ze in theorie natuurlijk beide goed kunnen zijn en de wolven gewoon op één van de twee hebben gestemd.
Zes tegen acht lijkt het erop als ik zo snel kijk. Waarbij de laatste drie zo'n beetje tegelijk waren. Dit waren Speeder., ik en I Like Trains. Voor mij is ILT op dit moment een hoofdverdachte, vooral omdat dit voor mij in beide scenario's (candiu is wolf en er was een reddingsactie & candiu is geen wolf en de wolven hebben gewoon gestemd op Huijsen/candiu wellicht gestart met Huijsen om ctrl erin te houden) een goede lynch lijkt. Ik ben benieuwd wat @ItsDash & @JokersBrain momenteel van I Like Trains denken, vooral omdat zij uitgesproken zijn en ook beide Huijsen hebben gestemd.
 
Reactiescore
1.014
Aan ieder die morgen mij er uit wil stemmen. Kijk goed wie dit aanmoedigt, en ook echt op mij stemt.

Ik ben een goedje. En zeker geen slechtje.
Ik ben niet voor speeder op gekomen, zo zie je maar dat de jagersactie ergens goed voor is. Ook al zijn we een handig
(!) goedje kwijt.
Ik heb dus ook niemand geinfecteerd.
Wat dat betreft, er zijn nog meer opties van geen lunch.

Ik ga morgen wel weer zien waar dit op uit gaat lopen. Maar ik hoop dat sommigen in zien dat ik niet het juiste lynchobject ben. En dat ik zelf daar een andere kandidaat voor vind.
 
Reactiescore
1.277
Zes tegen acht lijkt het erop als ik zo snel kijk. Waarbij de laatste drie zo'n beetje tegelijk waren. Dit waren Speeder., ik en I Like Trains. Voor mij is ILT op dit moment een hoofdverdachte, vooral omdat dit voor mij in beide scenario's (candiu is wolf en er was een reddingsactie & candiu is geen wolf en de wolven hebben gewoon gestemd op Huijsen/candiu wellicht gestart met Huijsen om ctrl erin te houden) een goede lynch lijkt. Ik ben benieuwd wat @ItsDash & @JokersBrain momenteel van I Like Trains denken, vooral omdat zij uitgesproken zijn en ook beide Huijsen hebben gestemd.
Ik heb me al uitgesproken?
 
Reactiescore
358
Nu ik erover nadenk zou het kunnen dat spieder zijn levensdrankje gebruikt heeft vannacht.

Hij wist immers dat ALS maligator haar claim juist was ze gewelpt zou worden en haar schot mogelijks op hem zou staan. Anderzijds had hij dzn misscjien ook wel zijn doodsdrankje al gebruikt. Of zie ik iets over het hoofd?

Ik zou idd ook verwachten dat als hij dacht vannacht dood te gaan, hij beide drankjes gebruikt zou hebben, echter is het doosdrankje in dit potje een nachtactie na de welp.

Wat vind jij nu van Dash, nu deze uitslag er is?

Zes tegen acht lijkt het erop als ik zo snel kijk. Waarbij de laatste drie zo'n beetje tegelijk waren. Dit waren Speeder., ik en I Like Trains. Voor mij is ILT op dit moment een hoofdverdachte, vooral omdat dit voor mij in beide scenario's (candiu is wolf en er was een reddingsactie & candiu is geen wolf en de wolven hebben gewoon gestemd op Huijsen/candiu wellicht gestart met Huijsen om ctrl erin te houden) een goede lynch lijkt. Ik ben benieuwd wat @ItsDash & @JokersBrain momenteel van I Like Trains denken, vooral omdat zij uitgesproken zijn en ook beide Huijsen hebben gestemd.

Ik vind het best bizar dat er dit van gemaakt wordt. Zoals ik aangaf was ik aan het werk en leek Huizen de lynch te worden. Ineens komt er een barrage aan andere stemmen, wat gewoon enorm op een reddingsactie leek. Vandaar mijn switch.

Verder ben ik wanneer ik slechtje ben veeleer het anticiperend type die plant, niet reactief. En al zeker niet het type die zo opzichtig zou gaan redden, tenzij het echt de overwinning garandeert, wat op dag 1 sowieso niet kan.
 
Reactiescore
1.277
Ilt

maar dat is met bier op. Morgen eens verder speuren.
 
Reactiescore
1.704
net als in het vorige potje heb ik nu op dag 1 wederom de lunch overleeft. zelfs met enkel mijn blote vuisten zijn de wolven geen partij voor mij.

ik blijf bij mijn verdachten ctrl alt delete en predator
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind het best bizar dat er dit van gemaakt wordt. Zoals ik aangaf was ik aan het werk en leek Huizen de lynch te worden
Dit is onzin. Volgens mij is de strijd de laatste 10 minuten pas uitgrbroken.

Ik lig op bed, maar dit wilde ik toch echt even kwijt. Werken zeg je.....tsss
 
Reactiescore
1.804
Ik zou idd ook verwachten dat als hij dacht vannacht dood te gaan, hij beide drankjes gebruikt zou hebben, echter is het doosdrankje in dit potje een nachtactie na de welp.

Wat vind jij nu van Dash, nu deze uitslag er is?



Ik vind het best bizar dat er dit van gemaakt wordt. Zoals ik aangaf was ik aan het werk en leek Huizen de lynch te worden. Ineens komt er een barrage aan andere stemmen, wat gewoon enorm op een reddingsactie leek. Vandaar mijn switch.

Verder ben ik wanneer ik slechtje ben veeleer het anticiperend type die plant, niet reactief. En al zeker niet het type die zo opzichtig zou gaan redden, tenzij het echt de overwinning garandeert, wat op dag 1 sowieso niet kan.

Ik snap nog altijd niet dat er zo fel naar huijsen werd gekeken. Dash was daar de oorzaak van, echter denk ik niet dat een wolf dat zo snel zo opzichtig gaat doen. Het is tenslotte dag 1 dus dan probeer je je vast te grijpen aan wat je kan vinden. Beter kijken we naar alle makkelijke volgers maar dat moet ik morgen nog eens rustig doornemen.

Wat betreft je eerste alinea lijkt dit het mij aannemelijker te maken dat speeder zijn drankje vannacht gebruikt heeft. Toch lijkt kans op infectie mij nog iets groter.

Nu lekker slapen na deze bewogen dag???

Tot morgen vrienden
 
Reactiescore
155
Klopt want dan ga je maar een blijkbaar persoonlijke vete die je hebt uitvechten. Veel succes aan alle goedjes, ondanks dat ie voor een groot deel verpest is door een bepaalde claim. ;)

Dit heeft echt niks met een persoonlijke vete te maken ? Spijtig dat je dit wel zo ziet... maar je werd verdacht door sommige en daarna het potje niet actief kunnen volgen... vandaar ook mijn late stem deze avond...
 
Reactiescore
1.532
Spijtig dat Nonkel voor dit gedrag bestraft wordt en er nu vanuit de andere kant hetzelfde wordt gedaan.... 1,5 maand uitgekeken naar weerwolven zo na een dag verpest. Maar goed, het zij zo, net als Fam er vaak wordt uitgestemd en vermoedens heeft kan óók ik het niet hard maken maar een vermoeden is er wel...... helaas :(.

nogmaalssucces iedereen dit was mn laatste bericht hier
 
Reactiescore
999
Ik vermoed ook dat er geïnfecteerd is, en dat één van de verdachten van vanavond infectiewolf is. In dat geval moeten we toch naar de richting van CTRL en Candiu gaan kijken.

Morgen ga ik ook nog eens beter gaan kijken naar al die last minute stemmen daar op huijsen. Daaruit leid ik af dat er waarschijnlijk een reddingsactie op candiu is, maar ik als we CTRL of Candiu eruit doen morgen dat we daaruit heel wat meer gaan leren, want sowieso is één van deze twee een wolf. Indien niet dan zou dat betekenen dat er helemaal geen reddingsactie geweest is, en dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Anders zou er niet zo last minute gestemd worden door zo veel mensen.
 

DeletedUser17472

Guest
hij was gewoon lycantroop
jager, ze loste haar schot op
Eigenlijk 3 rot verliezen. Ik kan niet anders zeggen.

@Speeder. niet opgeven. We zien je het volgende potje weer.

Mijn mening is na gisteren niet veranderd. Ik had eerst mijn stem op CTRL staan en daarna op Candiu. Ik heb tot nu toe geen redenen om dat te veranderen. CL heeft al aangegeven waarom CTRL noncens is om op te stemmen. Dus mijn stem blijft staan.
 
Bovenaan