[Speeltopic] WvW #316

Reactiescore
1.277
Ik kwam even checken of de uitslag er al is. Valt me helaas weer tegen. Jammer, zo moeilijk moet het toch niet zijn om een paar rode stemmen te tellen?
 

Deleted User - 487976997

Guest
Tering wat een stemmen in de laatste minuut, maar goed dat de deadline niet 21:00 is??? :redface:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Voor iemand die hoofdbegaafd is duurt dat tellen wel lang
 
Reactiescore
1.704
Tering wat een stemmen in de laatste minuut, maar goed dat de deadline niet 21:00 is??? :redface:
dit is trouwens een typerende biek en rode traep post.

de achterliggende gedachte van deze post is dat de persoon die om 21:00 op lynch stond het nu waarschijnlijk niet is. Bert houdt immers excelbestandjes bij met de stemmen. Dus degene die de lynch van 21:00 heeft ontlopen is wolf als predaknor het ook is.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.734
De tering wat is er gebeurd hier op de laatste paar pagina's. Hier is een reddingsactie geweest dat kan niet anders.

En idd die uitslag die had er allang moeten zijn ?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Och gun die jongen even wat rust...
Ik stel gewoon voor om morgen allemaal last minute te switchen zien of ie dan kan volgen met tellen.
 

Deleted User - 487976997

Guest
Sorry Killingspree maar ik mag hopen dat pastasaus toch wel zelf een overzichtje kan maken.

Tigor bewezen wolf trouwens met bovenstaande post????

dit is trouwens een typerende biek en rode traep post.

de achterliggende gedachte van deze post is dat de persoon die om 21:00 op lynch stond het nu waarschijnlijk niet is. Bert houdt immers excelbestandjes bij met de stemmen. Dus degene die de lynch van 21:00 heeft ontlopen is wolf als predaknor het ook is.
Daar val ik even door de mand zeg. Pfoe.
 
Bovenaan